Jump to content

Poll:Vetste FPS


Clowntje_93

Wat vind jij de vetste FPS?  

42 leden hebben gestemd

  1. 1. De kandidaten:

    • Call of Duty series
      11
    • Brothers in Arms series
      2
    • Halo series
      5
    • Doom series
      1
    • Medal of Honor series
      1
    • Counter Strike series
      3
    • Half Life series
      2
    • Battlefield series
      7
    • Far Cry
      0
    • Wolvenstein Enemy Territory
      1


Recommended Posts

Call Of Duty series spreekten mij erg aan. Ik ben best wel een oorlogfanaat.

Maar far cry was ook super, op een tropisch eiland. En dan krijg je dit natuurlijk ook:::... Ik ben ook een tropical fanaat.

Maar als ik voor één spel moest kiezen zou dat toch call of duty zijn.

Vanwegen de meerdere versies, en de uitgebreide online/multiplayer versies.

Link to comment
Delen op andere websites

Call of Duty steekt er met kop en schouder bovenuit. Het is gewoon de perfecte mix voor een goeie shooter! Overzichtelijk gaotisch en een goeie gameplay. Al denk ik dat je toch een tijdje had moeten wachten met deze poll aangezien Gears of War dan uit is, en die beloofd ook wat te worden!

Edit: Waar is de Unreal Tournament serie? Die hoort er ook bij ;) .

Bewerkt: door SamShine
Link to comment
Delen op andere websites

Battlefield is het beste FPS sinds dit spel uit is dit kom omdat ik het ook als eerste spelen, er zijn geen missies dus wordt het ook niet eentonig, er zit afwisseling in.

Het leuke is dat je in verschillende voertuigen kan, bij COD heb je het geval dat je niet in een auto kan, laat staan hem besturen of eigenlijk heel eventjes. Daar bij komt ook dat je bij battlefield door en door kan vechten niet dat wanneer je dood bent dat het GAME OVER is. Je kan bij battlefield denken aan: Vliegen, Rijden, varen en lopen. Wat wil je nog meer?

Je kan genoeg kastjes vinden om je te healen, er zijn leuke mods, altijd veel leuke mensen in de online chat dus een geschikt multyplayer spel.

Ook verschillende opties kwa online spelen, denk daar bij aan Conquest, Capturer the flag etc.

Om dat in de verschillende mappen veel variatie zit heb je dus afwisseling in je spel, dus ben je battlefield niet snel beu. Wanneer je dit wel bent kan je alsnog de MOD Forgotten Hope 0,7 downloaden een gratis mod met de grote van 1,5 gb.

Zelf vind ik Battlefield 1942 het beste spel uit de Battlefield reeks, vele zullen dit misschien ontkennen want nu is Battlefield 2142 uit en die is vet en cool. Maar waar zit het echtheid in dit spel? Ik zie het niet, wie zegt dat we in 2142 nog leven? Wie zegt dat we onzichtbaar zijn.

Ik ga altijd op echtheid af en ik vind realisme en gameplay toch een punt om te gaan spelen bij een bepaald spel.

Ik zou geen fan van Battlefield wezen wanneer ze met Battlefield 2142 zouden beginnen.

Wat zou het daarna worden? Alliens? Monsters? Mensheid vs onmensheid? Ik ben blij dat ik het bij 1942 hou, omdat het gewoon leuker is, je krijgt een gevoel van dat het eigenlijk daar gebeurd is.

Oke dit verhaal begint een beetje te lang te worden.

Link to comment
Delen op andere websites

bij cod2 moet je ook wel in voertuigen zitten en rijden maar niet zo lang. als je naar ps2 xb360 enz. gaat krijg je big red one waar je juist heel veel in voertuigen moet zitten. en ik weet ook dat er een cod2 mod in de maak is zodat je wel in voertuigen kan. deze gaat ook online kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik heb het niet zo op WO2 shooters, het is erg wat er toen gebeurt is, het gaat soms een beetje te ver. zolang shooters niet gebaseerd zijn op echte oorlogen/gebeurtenissen, vind ik het goed. je gaat toch ook geen game van katrina of dutrou (ofzo) maken...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...