BigM Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 (bewerkt) Jaja binnenkort is die in de winkels en we weten al een heele hoop over het spel maar wat van alle leuke dingen Ga je helemaal als eerst doen . Het eerste dat ik ga doen is de Stad verkennen en wapens zoeken En meteen een heele snelle auto in me gerage zetten en julie? peace Bewerkt: 30 oktober 2006 door Dizzee
DdJDean Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Stad verkennen en wapens zoeken. Wapens testen, zwemmen. Met auto's iedereen overhoop rijden en kijken hoe de politie achter je aan gaat. Een paar missies doen (als hij op ps2 komt)
DenkaanHenk Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Gewoon missies doen man. De stad ken ik allang uit GTA Vice City. Ik weet alle wegen al uit mijn hoofd.
M4X Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Na de intromissie een beetje rondlopen alles verkennen wat politie achter me aan krijgen, eigenlijk gewoon het gebruikelijke . Daarna wat (zij)missies halen en kijken wat er allemaal te doen valt, maar ik ga de storyline in ieder geval rustig uitspelen, daar heb ik geen haast bij
big brunelli Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 ik ga eerst kijken of ik nergens een body armor zie liggen en dan beginnen aan de missies
Colonel Cortez Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 De stad verkennen is niet nodig voor mij. Ik ken de stad al zeer goed. Ik zal eerder geld en wapens verzamelen en daarna ga ik me concertreren op de storyline. Als ik te weinig geld heb dan ga ik een zijmissie spelen om aan geld te komen.
BangBros Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Ik w8 nog even ik ga als eerst een PSP kopen... daarna haal ik VSC alleen k heb ff 1 vraagje kan je in VCS ook verschillende kleding dragen net zoals bij GTASA? kan je ook in vliegtuigen?? weet iemand dat mischien ook? >>> Door GTA-Sheep: Dubbelpost samengevoegd tot 1 mooie nieuwe<<<
Rayman800 Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Ja je kan in vliegtuigen, check deze site voor alle vervoermiddelen: http://nl.wikigta.org/index.php/Voertuigen...City_Stories%29 En je kan je outfit ook verwisselen.
DdJDean Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Je kan inderdaad je outfit verwisselen, maar kledingwinkels zullen er niet zijn. Je zult door missies Outfits moeten verdienen net zoals in GTA Vice City. En dubbelposten mag niet, want we willen geen chaos op onze zite
Rayman800 Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 ik ga als eerste gewoon missies doen zoals altijd.
mattiejj Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 ik ga hem maar eerst in de PSP duwen, dat speelt zo makkelijk, en na de intromissie eens kijken hoe het eruit ziet, en daarna heel veel missies doen!
BangBros Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Ik moet nog even wachten als VCS uit is denk k heb nog geen PSP maar ik heb even een vraagje weet iemand ook of het mooier is dan GTASA
Toni Caprioni Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Ik ga gelijk missies doen, Vice City ken ik al van GTA Vice City, dus het wordt gelijk missies doen en geld verdienen.
DdJDean Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Dus jullie gaan de stad niet verkennen? Ik vind het wel interesant wat er nieuw is zoals het trailerpark
Recommended Posts