Jump to content

2DFX in San Andreas.


Recommended Posts

Geplaatst:
De informatie over deze extra optie, is 100% voor GTA Martineza.

Yeah right... :puh:

Naja goede en grappigfe film-tut, zat je mij weer te naaien he met je zogenaamde underground tools\hexedtior, maar ooke zo ben jij. :D

Geplaatst:
Welkom op het forum!!! :bonk:

Wat staat er in die tut van je; wat is 2DFX???

Ik wens je veel succes op het forum!! :bonk:.

Grtz, Puma.

Fijn dat ik met een open hart verwelkomd word op dit prachtige forum.

Dezetut gaat over 2dfx, 2dfx zijn lampjes en bepaalde licht effecten.

Geplaatst:

Ziekelijke tutorial Bradley :D.

Alleen ik vind deze manier erg onhandig en onoverzichtelijk, ik wacht wel tot er een alternatief met een geiler tooltje bekend is :Y.

Geplaatst:

Leuke Tutorial, alleen snap ik er niks van..:puh: Je hebt het goed uitgelegd daar ligt het niet aan, maar ik kan dat allemaal niet, zelfs niet met een goeie Film Tutorial..

Goed gedaan!! :tu:

Geplaatst:

Klupt ja, het is inderdaad lastig te begrijpen, kan ik me voorstellen.

Je kunt het ook met Hex doen met dat is nog unhandiger.

Naja in de toekomst zal vast wel een 2DFX IO ufzo komen.

Oja, en ene G-EFX is ook in de maak.

Geplaatst:
ligt het aan mijn PC of aan Bradley dat die muiscursor zo hevig bibbert?

Ligt waarschijnlijk aan jouw pc, want ik heb hem net even gecheckt en de tut is correct.

Het is inderdaad een moeilijke tutorial, om deze te violgen heb je wle ene uurtje of 2 nodig, om daadwerkenlijk iets ingame te hebben. Daarna is het simpel en maak je een 2dfx om de 15 minuten :*D

Geplaatst:

Ik heb eigenlijk ook nog een vraagje :{ ...

Als ik een object ingame zet, en het wordt nacht, dan 'kleuren alle originele gebouwen mee',maar mijn gebouw straalt nog een beetje. Zegmaar: als het nacht wordt worden alle GTA:SA gebouwen ook een beetje donkerder, maar mijn gebouw niet, die blijft hetzelfde als als het licht is... Moet ik die dan ook nog een extra soort texture geven net zoals dat bij die auto's werkt met dat vuil, of chroom?

Grtz Puma.

Geplaatst:
Ik heb eigenlijk ook nog een vraagje :{ ...

Als ik een object ingame zet, en het wordt nacht, dan 'kleuren alle originele gebouwen mee',maar mijn gebouw straalt nog een beetje. Zegmaar: als het nacht wordt worden alle GTA:SA gebouwen ook een beetje donkerder, maar mijn gebouw niet, die blijft hetzelfde als als het licht is... Moet ik die dan ook nog een extra soort texture geven net zoals dat bij die auto's werkt met dat vuil, of chroom?

Grtz Puma.

Wat heeft dit met de tutorial te maken Puma? In ieder geval komt dit waarschijnlijk omdat jij je diffuse color op wit hebt gezet, en dit niet standaard in SA is gedaan. Bij een Total Conversion maakt het niet uit zolang iedereen zijn diffuse color op wit zet, maar bij extra toevoegingen aan is dit verschil werk merkbaar.

Geplaatst:

ik snap het niet :? waarom ken mijn PC het niet afspelen :@

ik heb gewoon Windows media player 10 :duh:

kan iemand mischien de tut uploaden via Rapidshare want ik kan hem gewoon niet bekijken

ik wil ook wat over dat 2dfx leren zie je :D

Geplaatst:

Je kunt hem hiero downgraden.

Oja, het is gewoon een WMP 9 videocodec, dus.......hij zou het gewoon moeten doen als gij WMP 10 hebt (oja, downgrade WMP 11, dikke pwnage)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...