Joseppe Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 Ik ben nou bij de missie end of the line. De bedoeling is dat je BS een bezoekje gaat brengen en hem dat e vermoorden. Het vermoorden lukt me nog wel maar dan vliegt het gebouw in de fik. Wie kan mij helpen deze missie uit te spele? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foolman Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 Ja die is echt lastig, zorg ervoor dat je tijdens het blussen niet in de fik vliegt. En zorg ervoor dat je armor 100% is nadat je Big Smoke gesmoked hebt. Ik ben daar ook nog, is dit trouwens de laatste missie? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl Johnson Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 Ja die is echt lastig, zorg ervoor dat je tijdens het blussen niet in de fik vliegt. En zorg ervoor dat je armor 100% is nadat je Big Smoke gesmoked hebt. Ik ben daar ook nog, is dit trouwens de laatste missie? Nope, zijn er nog een paar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 pfff ik heb een telefoontje gehad van sweet dat we big smoke moeten vermoorden maatr ik moet eerst mer terretories over nemen ofzo Is er trouwens een bepaald terrtory wat ik over moet nemen of gewoon alles ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl Johnson Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 Ik had veel van de ballers overgenomen en nog niks van de gele gang. Toen ik dat 1 keer deed werd ik meteen gebelt door sweet dat ik langs kon komen. Dus misschien moet je dat ff proberen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juliuzz Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 Je moet 35% van alle terretories hebben veroverd voordat je dat telefoontje krijgt. Maakt niet uit van welke gangs... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 Ik ben nou bij de missie end of the line. De bedoeling is dat je BS een bezoekje gaat brengen en hem dat e vermoorden. Het vermoorden lukt me nog wel maar dan vliegt het gebouw in de fik. Wie kan mij helpen deze missie uit te spele? Branden blussen en schieten, dat is eigenlijk alles wat je moet doen. Af en toe je night-vision gebruiken kan een stuk makkelijker zijn, alleen weer niet om brandente blussen. En als de tijd begint te dringen, rennen en hopen dat je het haalt :-) Ik had nog 10 sec. over eer ik buiten kwam. Zeker de leukste missie van het spel, alleen je moet er even de tijd voor nemen :-) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 pff ik had hem net gespeelt en was al op de eerste verdieping man zonde moek weer helemaal opnieuw beginne Was opzich wel makkelijk allemaal alleen t vluchte niet :angry: En die Big Smoke stelt ook niks voor :o Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 ik moet zoon klote missie doen bij het casina dat je dinamte moet afpakku ofzo ik snap er niks van wa moet ik doen en heeft er iemand tips Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 ik moest tempinnie volgen, dat was me na 3 keertje eindelijk gelukt. en daarna moet je zelf met een uzi gaan schieten op de politie en gangmembers. daar kom ik totaal niet uit. een politie wagen is met een paar kogels stuk, maar die brandweer wagen die gaat naar 200 kogels nog niet stuk. <_< :angry: is iemand ook met dit, of weet iemand goeie tips? :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 welke missie is dat dan ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 (bewerkt) ik moest tempinnie volgen, dat was me na 3 keertje eindelijk gelukt. en daarna moet je zelf met een uzi gaan schieten op de politie en gangmembers. daar kom ik totaal niet uit. een politie wagen is met een paar kogels stuk, maar die brandweer wagen die gaat naar 200 kogels nog niet stuk. <_< :angry: is iemand ook met dit, of weet iemand goeie tips? :huh: Ook 2000 kogel hadden niet geholpen: die brandweerwagen kan NIET kapot :-) Je moet de achtervolgers neerschieten en als het kan een paar mensen op een viaduct. Verder komen er wel een paar agenten op de ladder staan, die moet je wel doodschieten. Het was een lange missie, maar vond de moeilijkheidsgraad wat tegen vallen (een M4 is erg makkelijk). Heb hem in 1x gehaald (zat wel af en toe: laat het nu aub. je niet fout gaan, anders heel dat stuk opnieuw). De laatste missie bij VC heb ik vaker moeten proberen de eerste keer. @ Majus: The End Of The Line, de laatste missie van de storyline. Bewerkt: 7 november 2004 door BrokenTable Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 oke , daar ben ik bijna , weet ik dat ook weeral Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 ik heb hem gehaald en dit is wel de laatste missie ! teminste hierna komt een filmpje van 10min met wie er allemaal aan dit spel heeft gewerkt maar nog een tip als je zelf moet schieten uit die auto gewoon niet op de brandweerauto schieten alleen op je achtervolgers Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl Johnson Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 Ohh als het wel de laatste missie was ligt het aan mij. Ik had namelijk Zero nog niet helemaal gedaan en me rijbewijs niet gehaald dus had ik ook te laatste opdrachten van Cesar niet gedaan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts