Moonbeam Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2006 Ik heb eigenlijk al, waarschijnlijk, sinds ik SA heb een bug waardoor het spel zich afsluit als ik de resolutie wil veranderen, ik krijg dan een zwart scherm met zo'n errorbordje met de boodschap dat er iets fout is gegaan in "SA Main". De reden dat het me nu pas wat kan schelen is overigens dat ik nu ik sa weer eens wil gaan spelen ik mooiere spellen gewend ben en het nogal pixelachtig over komt. Ik heb al een keer al mijn (zelfgemaakte) mods verwijderd en toen dat niet werkte het opnieuw geinstalleerd. Het had allemaal geen zin, maar, en dat is het gekste, toen ik het op mijn broertjes pc installeerde kon ik de resolutie wel veranderen. Weet iemand hoe het komt of zelfs een oplossing? Graag geen "Ik weet het niet" en "Speel het dan bij je broertje" reacties, want daar schiet ik niets mee op. Mvg, MB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2006 Ik speel op een laptop en op een pc. Op de laptop heb ik hetzelfde probleem als jij. Waarschijnlijk ligt het aan de resolutie van je pc zelf. Probeer deze is te veranderen. het zal niet aan je videokaart liggen, ik heb namenlijk een houte videokaart uit 1872, en zelfs deze laat het veranderen van resolutie nog toe. Dus de resolutie van je beelscherm zou misschien te laag of te hoog staan. Probeer hier is wat aan de veranderen. veel succes, Pennywise Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 24 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2006 (bewerkt) OK, i'll try... Maar ik denk niet dat het wat zal uitmaken of was het dé oplossing voor jou? Mvg, MB Edit: het heeft idd niet geholpen, heeft iemand een oplossing? Bewerkt: 25 oktober 2006 door Moonbeam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mossel Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2006 maakt het nog uit naar welke resolutie je em veranderd? probeer anders eerst eens de laagste. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 2 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 november 2006 maakt het nog uit naar welke resolutie je em veranderd? probeer anders eerst eens de laagste. Laagste, Hoogste, Middelste, Standaard... Alles geprobeerd niets werkt, heeft er nog iemand een idee, mischien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ritchie360 Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2006 (bewerkt) dit probleem heb ik ook eens gehad. Heb je de GTA SA patch 1.1 al eens geprobeerd? Bewerkt: 2 november 2006 door ritchie360 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2006 Misschien er ooit gedacht om je driver te updaten? Ik hoop voor je dat het werkt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dj-GTA Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2006 kijk wel uitGEBRUIK GEEN JETPACK CHEAT want dan zie je ze niet meer zoals als iedereen zei driver updaten , patch 1.1 downloaden enzovoort etcetra het ligt aan de pc de videokaart of je in advanced komt bij sa dus als je zon houte videokaart hebt uit de jaren tubac dan moet je gwn even apeldoorn bellen (grapje) en de patch 1.1 downen dat kun je op zowat alle gta sites downen zoals op GTAGAMES.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.