Piet-Herr Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 (bewerkt) Je hebt vast wel van Assassins Creed gehoord. Voor iedereen die niet wat Assassins Creed is volgt hier een uitleg: De game Assassins Creed is een nieuwe franchise van Ubisoft voor de Xbox360 en PS3. Het speelt zich af in 1191 na Christus, de Middeleeuwen dus en je komt in de steden Jeruzalem, Akko en Damascus. In elke van die drie steden kun je je helemaal vrij bewegen en ook daar buiten kun je komen. De missies in het spel zijn simpel; steeds draait het erom dat je een bepaald iemand vermoord, maar de manieren waarop dat kan zijn oneindig. Het vermoorden van mensen is echter niet het enige, want ook je vluchtroute speelt een belangrijke rol. Het bijzondere hieraan is dat de gebouwen in de stad zo zijn gemaakt dat je je aan werkelijk elk randje, aan iedere steen kunt vasthouden om op een dak te komen, je kunt van dak naar dak springen en je kunt je vastgrijpen aan balken. Op die manier zijn er tal van mogelijkheden en kan iedere speler weer een andere vluchtweg kunnen kiezen. Wat ook een belangrijke rol speelt is hoe je opvalt bij de burgers. Je valt vanzelfsprekend meer op wanneer je met je paard de stad in komt dan wanneer je te voet komt en als je bijvoorbeeld van een dak afspringt in een drukke straat zullen sommige mensen geneigd zijn om er een bewaker bij te halen, wat jouw weer aandacht oplevert die de rest van je missie kan beïnvloeden. Daarnaast is het in deze game belangrijk welk figuur je bij bepaalde mensen slaat. Als je bijvoorbeeld iemand redt die met een bewaker vecht zal hij je ook te hulp komen als jij dat nodig hebt en een goed woordje voor je doen. De bewaker echter zal niet gauw meer aan jouw zijde staan. De andere schaduwzijde is dat, zoals hierboven al staat beschreven, het je allemaal aandacht oplevert. Assassins Creed staat bol van dit soort keuzes. Een ander aspect van Assassins Creed is het zwaardgevecht. Over deze gevechten kan ik niet veel vertellen, maar wat al wel duidelijk is is dat het niet zomaar gevechten met wat standaard moves worden, zoals bijvoorbeeld in Prince of Persia: Sands of Time. Je zult goed moeten opletten om de aanvallen van je tegenstanders te ontwijken en om precies op het juiste moment toe te slaan. Er valt nog veel meer over deze game te vertellen, dus als je meer wil weten kun je deze, deze en deze previews lezen. Screenshots http://media.insidegamer.nl/screenshots/pu.../4907/85205.jpg http://media.insidegamer.nl/screenshots/pu.../8705/84694.jpg http://media.insidegamer.nl/screenshots/pu.../4907/84213.jpg http://media.insidegamer.nl/screenshots/pu.../8705/84692.jpg Filmpjes Filmpje 1 Filmpje 2 Filmpje 3 (met tekst van producer) Filmpje 4 Assassins Creed moet in het tweede kwartaal van 2007 in de winkels liggen. Ik kijk er in ieder geval erg naar uit Wat vinden jullie van er van? Bewerkt: 25 oktober 2006 door Piet-Herr
Pennywise The Clown Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Ziet er erg mooi uit. Ga hem zeker halen als hij uitkomt.
Blastov Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Die graphics zijn niet normaal gewoon. Ik ga hem zeker halen voor de 360, die ik voor kerst krijg.
SamShine Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Ik ga hem zeker halen voor de 360 Idem. Dit spel heeft zo ongelofelijk veel goeie punten, zoals goeie graphics, (als we de pers mogen geloven) geweldige gameplay en het briljante concept komen er huizehoog boven uit.
Piet-Herr Geplaatst: 25 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 (bewerkt) Assassin's Creed vetraagd, GRAW 2 in de maak 25 oktober - Vertragingen zijn nooit leuk, zeker als het gaat om een topper in wording als Assassin's Creed. Ubisoft heeft aangegeven dat de topper voor de PS3 en Xbox 360 pas herfst volgend jaar beschikbaar zal zijn. Tevens verklapte de uitgever dat Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 in de maak is en ergens voor maart van het volgende jaar uit zou moeten komen. Voor welke platforms dit zal zijn, is overigens nog niet bekend. Bron: Gamez.nl Ubisoft stelt Brothers in Arms en Assassin's Creed uit 25 oktober 2006 - Ubisoft heeft bij de presentatie van haar halfjaar cijfers bekend gemaakt dat zowel Assassin's Creed als Brothers in Arms: Hell's Highway uitgesteld zullen worden. Waar de titels eerst gepland stonden voor het eerste kwartaal van 2007, staan ze nu allebei voor het tweede kwartaal van 2007. Dit kwartaal loopt van april tot en met juni. Het is echter nog maar de vraag of ze in die tijd uit zullen komen. De ervaring leert ons dat games die in deze tijd uitgebracht worden minder goed verkopen dan games die aan het eind van het jaar worden uitgebracht. En aangezien beide games gerekend kunnen worden tot de topgames uit de Ubisoft stal zal het ons niet verbazen dat de games zelfs naar het derde kwartaal doorslippen. Bron: Insidegamer.nl ------------------------ Het ene bericht zegt herfst 2007 en het andere tweede kwartaal 2007. Wat is het nou Bewerkt: 25 oktober 2006 door Piet-Herr
SamShine Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 In de zomder game je toch minder dus herfst/2e kwartaal 2007 maakt niet zo veel uit (vind ik).
Dastard Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 *bump*Soory.. Maar m'n broer koopt hem voor de PS3. Ik heb al wat screenshots en demo's gezien en de trailers waren fantastich.
thug Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 (bewerkt) ziet er inderdaad mooi uit Bewerkt: 30 augustus 2007 door thug
Aftermath NL Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Deze moet ik ook zeker hebben!
thug Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 die graphics zien er inderdaad goed uit. denk niet dat ik hem koop
benhelsloot Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 Voor de mensen die hem niet kopen zijn niet normaal ik heb het spel die graphics zijn tegek beter als GTA IV vind ik en de story is facking cool en mooi alleen de laad tijd is sloom maar ik heb er een trucje voor bedacht en dat is het spel 2 keer instaleren (voor ps3) dus koop assasins creed en koop daarna deel 2 xD
Dakendak Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Voor de mensen die hem niet kopen zijn niet normaal ik heb het spel die graphics zijn tegek beter als GTA IV vind ik en de story is facking cool en mooi alleen de laad tijd is sloom maar ik heb er een trucje voor bedacht en dat is het spel 2 keer instaleren (voor ps3) dus koop assasins creed en koop daarna deel 2 xD Je BUMPT een 2 jaar oud topic ? BTW: op de PC is Assassin's Creed zwaarder dan GTA IV !
Ikkes Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Toch mooi om te zien hoe iemand met een bump iemand op een bump attendeerd Snel maar sluiten dit topic, AC fans kunnen doorlopen naar Hier -->
Recommended Posts