Dx11 Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 op deze kaart staat in san fierro de knife 2x ik ben al bij die onderste geweest, kon het niet vinden, nu sta ik op de rotsformatie bij de bovenste blip, ook daar vind ik hem niet, kan iemand me vertellen waar het precies ligt? of een screen maken van de plek? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Heb je misschien een code gebruikt, zoals ghosttown? Dan ligt hij er namenlijk niet meer... Reageren
Dx11 Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Heb je misschien een code gebruikt, zoals ghosttown?Dan ligt hij er namenlijk niet meer... nee ik cheat nooit. kan jij me misschien even de preciese locatie op die rotsen uitleggen? of bij die andere plek? of een screen geven? Reageren
madusa30 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 je kan ook gewoon een paar mensen neer schieten meestal hebben ze er wel een bij zich. ( teminste zo kwam ik aan mijn knife ) Reageren
.Timothy Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Ik heb even een paar mensen die vaak een mes in hun bezit hebben opgesomd: Vindplaats: Grove Street Geslacht: Man Kleren: Zwarte muts, zwart T-Shirt en blauwe spijkerbroek Vindplaats: Grove street Geslacht: Vrouw Kleren: Rode trui en een klein zwart broekje Vindplaats: Vlakbij Grove Street (Er dus niet in......) Geslacht: Man Kleren: Donker groen geruit truitje, de broek weet ik niet Al deze mensen moet je MET DE HAND aanvallen en dus niet met een wapen want dan vallen ze je aan met pistolen. Deze post kun je als aanvulling gebruiken op de vorige. VWO-er Reageren
Dx11 Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 ja ik weet ook wel gewoon de vindplaats in los santos maar ben nu in san fierro dus daar heb ik niks aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.