jochem100 Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Hallo mensen, Ik heb slechts 1 brandende vraag, daarna ben ik weg. Is het mogelijk een mods te maken, of is er al een mod, die er voor zorgt dat je meer dan 4 auto's in een garage kan stoppen. met name de hangar in verdant meadows heeft mijn intresse ik lees veel tegenstrijdige berichten omtrent deze vraag. help veel dank Reageren
Jarno Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Het is niet mogelijk om meer wagens in een garage te stoppen dan er de limiet van de garage. Wel kan je garages verplaatsen en dus zorgen dat een ongebruikte garage (O.i.d.) bij Verdant Meadows verschijnt. Wel moet je dan goeie objecten etc. plaatsen. Reageren
jochem100 Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 He jammer, dat leek me nou zo leuk, een mooie auto verzameling bedankt i.i.g. voor je reactie Reageren
jochem100 Geplaatst: 10 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Ok meer autos is dus niet mogelijk maar verplaatsen wel kan iemand me precies uitleggen hoe ik dat doe, ik heb geen mod ervaring met gta sa (wel iets met andere games) of nog beter is er iemand die dit voor me kan doen? hij/zij zou eeuwige roem verdienen! haha gr jochem Reageren
Jarno Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Dat doe je met Memory hacking. Dat leg ik echt niet 1 2 3 uit . Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Dat doe je met Memory hacking. Dat leg ik echt niet 1 2 3 uit . maar met die memory hacking kun je toch ook regelen dat je het ''amount'' (limiet) van de auto's kan veranderen dat heb ik gelezen in een soort tut van jarno of patrickW (ik haal ze altijd door elkaar :S ) Reageren
Crazy-GTA Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Met memory Hacking waar kun je dat downloaden ik wil wel eens even gaan checken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.