Cpt.Pinguin Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2005 In GTA San Andreas General staat er een SubForum voor Save-Games Tijd dat er ook eentje komt in het GTA Liberty City Stories forum >>> Door Dizzee: EDIT<<< Het is hier dus de bedoeling dat je je savegame op het internet zet en hem in dit topic plaatst, mocht je niet aan een missie uitkomen. Dan zullen andere leden die missie voor jou uitspelen. De Regels * Probeer het eerst zelf, voordat je hulp vraagt. * Ga niet cheaten op 's anders savegame wanneer diegene dat niet wil. * Ook geen andere rottigheid op iemands anders save game uithalen. * Blijf ontopic, alleen savegame aanvragen en -antwoorden, svp. * Het posten van e-mail adressen is niet toegestaan, dus ook niet in dit topic. Via http://www.rapidshare.de kan je je savegame uploaden. Het gebruiken van ontvangen savegames is op eigen risico! (Thx Lantyz ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2005 Ik heb geen savegame, maar dat is het probleem. Ik zocht een savegame, ik hoop dat dat hier past. Ik zou graag een savegame hebben van de 5-10 de missie van het 2de eiland. Help me please, ik had me savegame perongeluk verwijderd met de cheatdevice. _______________ Giorgo... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nicje Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2005 Hey Allemaal ! Kan iemand me soms een savegame geven die juist in het begin staat van de missies van Salvatore op het 3de eiland ... K`ben m`n savegame kwijtgeraakt door de cheatdevice !! Alvast bedankt ! Groetjes , GtaFreak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Golden Fighter Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2005 Zoals hierboven staat vermeld: Het is hier dus de bedoeling dat je je savegame op het internet zet en hem in dit topic plaatst, mocht je niet aan een missie uitkomen. Dan zullen andere leden die missie voor jou uitspelen. Je moet dus je eigen savegame geven met een missie waar je niet uitkomt. Deze zullen andere dan voor jou uitspelen en naar jou terug sturen. Dan zet je hem weer op je PSP en heb je die missie gedaan. Je kan niet vragen naar een savegame want de kans is erg klein dat mensen bij dezelfde missie zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dark_father0 Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2005 hey , ik raak niet voorbij de missie van salvatore leone met de van dat je die auto kan besturen ,zou iemand deze voor mij willen uitspelen ? alleen die missie aub ! dit is de link http://rapidshare.de/files/9846018/my_save_game.zip.html danku !!! dark father0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Godrax Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2006 (bewerkt) hey , ik raak niet voorbij de missie van salvatore leone met de van dat je die auto kan besturen ,zou iemand deze voor mij willen uitspelen ? alleen die missie aub ! dit is de link http://rapidshare.de/files/9846018/my_save_game.zip.html danku !!! dark father0 Ik zal die proberen uit te spelen voor jou EDIT: jouw save files zijn corrupted. Of misschien doe ik iets verkeerd Bewerkt: 1 januari 2006 door GtaThomas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
firefreakput Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2006 Bij mij zijn ze ook corrupted. Mvg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fimme Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2006 moet je dan een kabeltje hebben die jeaan de psp en comp moet vastmaken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maarte41 Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2006 ja, je moet je psp en computer verbinden met een usb kabel. Daarna ga je op je psp naar instellingen en druk je op USB-verbinding. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dfix Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2006 hey, Na 7x geprobeert te hebben kom ik nog steeds niet voorbij de missie waarbij je die auto moet besturen. Ik wil dan ook graag dat alléén díé missie word gedaan geen hidden packeges gaan vinden voor mij of taxi chauffeurtje spelen. Alleen die missie. Liefste geen codes/cheats, hoe je ze ook wilt noemen. Oh ja en laat me fbi wagen staan in me garage Alvast Bedankt. Ps Ikheb ze ingepakt in een winRAR bestandje dus ik hoop dat jullie hem kunnen openen. ULES00151S0.rar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2006 Ik probeer hem wel. Hmm raar, ook bij jouw savegame komt er te staan dat de hij corrupt is. :s EDit: Hij werkt al, ik probeer hem nu te doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dfix Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2006 Ik probeer hem wel. Thnx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2006 Mission passed... Beloning: $2500 Savegame zit in de bijlage: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dfix Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2006 Mission passed... Beloning: $2500 Savegame zit in de bijlage: Dankje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tuningboy Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2006 ik heb gespeelt tot de missie dat ik met salvatore op een speedboat zit en allemaal andere boten moet afmaken en dan kom ik op het eilandje met de vuurtoren, daar ben ik al 2keer gedood en dan doe ik gewoon load game zodat ik weer kan proberen. Maar na 2 keer stond de marker bij het huis van salvatore hoger van de grond dan normaal en als ik er naartoe loop val ik telkens door de grond net voor ik de marker bereik, hoe kan ik dit oplossen of heeft er iemand een savegame waar je ook net aan deze missie zit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.