Jump to content

Savegame Aanvraag


SummerBase

Recommended Posts

vcspromo2xs1.png

Welkom in het 'Vice City Stories Savegame Aanvraag' topic. Zoals de titel het waarschijnlijk al zegt kun je in dit topic een savegame aanvragen die een ander dan voor je gaat doen. Om dit zo overzichtelijk mogelijk te laten verlopen moet je een klein stappenplan doorlopen en de Savegame zal succesvol voor je gedaan worden. Je gebruikt dus een standaard lijstje waar je diverse gegevens inzet, want voor een Savegame aanvraag moet je natuurlijk wel wat doen. Weet je niet hoe je een Savegame van je PSP (PlayStation Portable) naar het forum krijgt? Volg dan de instructies in dit topic en iedereen kan er uit komen!

Van PSP naar Gtaforum.nl?

Verbind als eerste de PSP met de computer door middel van een USB-Kabel. Ga daarna in het menu van de PSP helemaal naar links en kies voor USB Verbinding. De computer zal een nieuwe schijf aanmaken en dat is dus de schijf van de PSP. In deze map kun je de savegames en andere zaken vinden. Ga voor de savegames van Vice City Stories naar de volgende map: 'PSP > Savedata > ULES00502S92F0'. Kopier deze map met de rechtermuisknop > kopieren of selecteren > CTRL +C. Plak (CTRL + V) de map op het bureaublad pak hem dan in met een gratis programma zoals Winzip of 'Winrar'. Dit gaat meestal door de volgende procedure: Rechtermuisknop > Inpakken. Dan Upload je het .zip / .rar bestand op dit forum via de Bijlage functie je maakt je post door middel van het standaard rijtje en de missie zal na posten zo snel mogelijk voor je gehaald worden. Dan krijg je een .zip of .rar terug en daarin vindt je die map. Die plaats je dan weer op de plek van de PSP waar je de savegame ook weg hebt en je kan weer verder met de missies.

De Lijst die je moet gebruiken tijdens het posten.

[list][b][color=#FF6600][size=3]Savegame Aanvraag:[/size][/color][/b]
[*][b]Missie:[/b]
[*][b]Besturing:[/b]
[*][b]Cheaten:[/b]
[*][b]Link:[/b]
[/list]

  • Savegame Aanvraag:
  • Missie: Say Cheese
  • Besturing: 1
  • Cheaten: Nee
  • Link: Bijlage



~ Veel plezier bij het aanvragen en behalen van de Savegames!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • Reacties 343
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Colonel Cortez

    25

  • SummerBase

    18

  • Advancegta

    16

  • Pietje II

    12

Paramedic - Passed!

Ik heb de 'Paramedic' submissie behaald zonder cheats. In deze submissie moet je patienten ophalen en vervoeren naar het ziekenhuis. Ik heb gekozen voor het ziekenhuis in Little Havana omdat de doorvoer daar het makkelijkst is. Je moet 15 levels behalen om de beloning en de procenten te behalen. De submissie helpt voor 0.5% aan het spel en je krijgt er 'oneindig sprinten' voor terug. Er kan behoorlijk wat tijd in gaan zitten en zorg dan ook om zo snel mogelijk ter plek te zijk.

Beloning: $100 (x Level-nummer) bij elkaar $12000,- en oneindig sprinten.

Extra: Ik ben één keer per-ongeluk in het water gereden daardoor is de Armor op gegaan.

Savagame:

Voor vragen kun je altijd terrecht in het 'Vice City Stories Missie Hulp' forum of natuurlijk op 'WiKiGTA'.

Succes! :bier:

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien mijn memorystick het leuk vond kapot te gaan ben ik mijn gta: vcs save kwijt.. :bonk:

Kan iemand voor dit halen: (graag met een nieuwe save)

Savegame Aanvraag:

Missie: Missie 1, 2 en 3 (tot je uit het leger bent) en de brandweer, politie en ambulance missies :puh:

Besturing: Maakt niet uit, die pas ik daarna wel weer aan :puh:

Cheaten: Nee

Link: Geen

Hopelijk neemt iemand de moeite dit voor mij te doen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil deze missie met alle plezier voor je doen, maar je zal wel even jouw savegame moeten geven. :)

uh ok goed

ik weet hoe ik hem op de pc moet zetten maar hoe krijg ik hem hier als link? :?

Heb je de begin post van dit topic wel gelezen? Daar heb ik helemaal verteld hoe het in elkaar steekt, omdat je dat misschien over het hoofd hebt gezien zal ik het nog even quoten; Pietje II doet de savegame om het even duidelijk te houden. En je kunt je bericht aanpassen met de 'EDIT'- knop.

Verbind als eerste de PSP met de computer door middel van een USB-Kabel. Ga daarna in het menu van de PSP helemaal naar links en kies voor USB Verbinding. De computer zal een nieuwe schijf aanmaken en dat is dus de schijf van de PSP. In deze map kun je de savegames en andere zaken vinden. Ga voor de savegames van Vice City Stories naar de volgende map: 'PSP > Savedata > ULES00502S92F0'. Kopier deze map met de rechtermuisknop > kopieren of selecteren > CTRL +C. Plak (CTRL + V) de map op het bureaublad pak hem dan in met een gratis programma zoals Winzip of 'Winrar'. Dit gaat meestal door de volgende procedure: Rechtermuisknop > Inpakken. Dan Upload je het .zip / .rar bestand op dit forum via de Bijlage functie je maakt je post door middel van het standaard rijtje en de missie zal na posten zo snel mogelijk voor je gehaald worden. Dan krijg je een .zip of .rar terug en daarin vindt je die map. Die plaats je dan weer op de plek van de PSP waar je de savegame ook weg hebt en je kan weer verder met de missies.
Link to comment
Delen op andere websites

Gehaald : Taking The Fall

Lance is aan het bellen met zijn 'accountant' wanneer Victor binnenkomt. Wanneer hij heeft neergelegd, vertelt hij tegen Vic dat een stel Bikers cocaïne hebben gejat, waar de Mendez brothers niet erg tevreden mee zijn. Lance heeft de Mendez brothers beloofd om de drugs terug te halen. Vic laat merken niet echt blij te zijn met deze nieuwe klus, en vertelt tegen Lance dat hij een beetje met liefdesperikelen zit. Vic dacht een relatie met Louise te hebben, maar hij ziet haar haast nooit meer. Lance vertelt er alles van te weten, maar ze moeten toch echt gaan, dus zou Victor zijn 'seksuele frustaties' kunnen uiten op de Bikers. Eenmaal buiten gaan ze met de Maverick op pad. Lance vuurt, en Vic vliegt, zoals Lance het formuleert: "I'll do the frying, you do the flying!" Wanneer je weer de controle over Victor krijgt moet je in de helikopter stappen, en vliegen naar Starfish Island. Er zullen twee balkjes in beeld te zien zijn: één voor de schade (damage), en één voor de evenwicht van Lance (balance). Wanneer het damage-balkje vol is, is de helikopter kapot. De balance-meter moet je op pijl zien te houden, zodat Lance optimale vuurkracht kan leveren. Wanneer de balance-meter leeg is zal Lance ophouden met schieten, dus zorg ervoor dat deze op pijl blijft. Eenmaal op Starfish Island aangekomen zie je een vijftal Bikers op Biker Angels rijden. Ga wat lager vliegen, zodat Lance de Bikers van hun brommers af kan schieten. Wanneer de camera lastig doet kan je op de Down-toets drukken zodat de camera weer achter de helikopter gecentreerd gaat staan. Verder is dit stuk niet al te moeilijk, wanneer alle Bikers dood zijn moet je naar een hotel in Downtown vliegen dat nog in aanbouw is. Op het terrein achter het hotel moet je een aantal Bikers vermoorden, ditmaal schieten zij op jou. Vlieg hoog, maar niet zo hoog dat Lance niet meer kan schieten. Zorg er ook voor dat Lance aan de kant hangt waar de Bikers zich bevinden. Wanneer de Bikers dicht bij de grond dood zijn, moet je naar het dak van het hotel toe vliegen. Daar staan nog twee Bikers. Wanneer zij dood zijn volgt er een cutscene waarin te zien is dat een Biker met een M4 de helikopter zwaar onder vuur neemt. Lance valt daardoor uit de heli, en de helikopter dreigt te exploderen. Victor springt er gauw uit, en belandt op een paar dozen. Nu sta je op de grond voor het hotel, en moet je Lance gaan redden. Loop via het zandheuveltje naar boven en via de grote opening in het gebouw naar achteren het terrein op. Schiet de Bikers neer die daar op jou staan te wachten. Vervolgens moet je via de steigers naar boven lopen (die vind je achter een geparkeerde Flatbed), en vermoord je de Bikers binnenin het gebouw. Het zijn er gelukkig niet zoveel, maar probeer toch op te letten omdat ze met gevaarlijke M4's op je schieten. Binnen brandt het ook, dus probeer niet in het vuur te lopen. Wanneer alle Bikers dood zijn komt Lance met een Biker Angel aangereden, hij zegt die gevonden te hebben. Verder vertelt hij tegen Vic op een stel zachte Bikers gevallen te zijn, zodat hij niet is doodgevallen. Wanneer Vic vraagt waar de cocaïne gebleven is, meent Lance dat de Bikers het spul al verkocht hebben. Vervolgens rijdt hij via een schans naar beneden, en blijft Vic achter. Mission Passed! Ik weet werkelijk niet waar je moeite mee hebt want ikzelf vond het een simpele missie.

Beloning : $300

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe krijg ik een save game in mijn bestand?

plz?!

In de hoofdpost van dit topic staat precies uitgelegd hoe je dit moet doen. Ik denk dat je er veel baat bij hebt deze eerst eens goed door te lezen, dan zou alles op rolletjes moeten verlopen.

Speciaal voor jou citeer ik hieronder de tekst uit de hoofdpost:

Verbind als eerste de PSP met de computer door middel van een USB-Kabel. Ga daarna in het menu van de PSP helemaal naar links en kies voor USB Verbinding. De computer zal een nieuwe schijf aanmaken en dat is dus de schijf van de PSP. In deze map kun je de savegames en andere zaken vinden. Ga voor de savegames van Vice City Stories naar de volgende map: 'PSP > Savedata > ULES00502S92F0'. Kopier deze map met de rechtermuisknop > kopieren of selecteren > CTRL +C. Plak (CTRL + V) de map op het bureaublad pak hem dan in met een gratis programma zoals Winzip of 'Winrar'. Dit gaat meestal door de volgende procedure: Rechtermuisknop > Inpakken. Dan Upload je het .zip / .rar bestand op dit forum via de Bijlage functie je maakt je post door middel van het standaard rijtje en de missie zal na posten zo snel mogelijk voor je gehaald worden. Dan krijg je een .zip of .rar terug en daarin vindt je die map. Die plaats je dan weer op de plek van de PSP waar je de savegame ook weg hebt en je kan weer verder met de missies.

Mocht er nog iets niet geheel duidelijk zijn, kun je het altijd vragen hoor. Maar probeer het wel een beetje in toom te houden; dit topic is immers geen vragenzuil. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...