Eenkhoorn Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Hej, Ik heb op plaatjes deze voertuigen gezien: http://nl.wikigta.org/index.php/FBI_Truck_..._San_Andreas%29 http://nl.wikigta.org/index.php/S.W.A.T._%..._San_Andreas%29 Waar kan ik deze voertuigen vinden? Héél erg bedankt! Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Dat staat al onder de screens erbij: vindplaats geen. Je kan deze voertuigen dus nergens vinden normaal gesproken. Maar krijgen kun je ze wel natuurlijk: zorg voor een voldoende hoeveelheid sterren en de FBI Truck komt vanzelf naar je toe. Erin springen, ergens in een garage rijden en je spel saven in een savehuis. En je hebt het voertuig. Je loopt natuurlijk wél een groot risico om doodgeschoten te worden. Die andere, de S.W.A.T. krijg je uitsluitend te zien tijdens de allerlaatste missie (End of the Line). Je hebt hem nodig om door een muur heen te rijden. Als je dat gewoon niet doet maar in plaats daarvan de tank in je garage zet heb je hem gewoon de volgende keer weer. Je moet dan daarna wel zorgen dat je de missie laat mislukken natuurlijk. Edit @DX11: je hebt gelijk Reageren
Dx11 Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 (bewerkt) Dat staat al onder de screens erbij: vindplaats geen. Je kan deze voertuigen dus nergens vinden normaal gesproken. Maar krijgen kun je ze wel natuurlijk: zorg voor een voldoende hoeveelheid sterren en de FBI Truck komt vanzelf naar je toe. Erin springen, ergens in een garage rijden en je spel saven in een savehuis. En je hebt het voertuig. Je loopt natuurlijk wél een groot risico om doodgeschoten te worden.Die andere, de S.W.A.T. krijg je uitsluitend te zien tijdens de allerlaatste missie (End of the Line). Je hebt hem nodig om door een muur heen te rijden. Als je dat gewoon niet doet maar in plaats daarvan de tank in je garage zet heb je hem gewoon de volgende keer weer. Je moet dan daarna wel zorgen dat je de missie laat mislukken natuurlijk. dit klopt niet, die fbi truck zit niet in het spel. je kan hem alleen spawnen met bijv de noobmode, je krijgt hem ook niet achter je aan. hij is dus ook niet te krijgen op ps2 of xbox. jij bedoelde waarschijnlijk de enforcer, die krijg je wel achter je aan. op wikigta staat dan ook bij de fbi truck: Bijzonderheid: Komt nooit voor in het spel, alleen te krijgen met behulp van trainers. en bij de SWAT: Alleen beschikbaar in de missie End of the Line Bewerkt: 3 november 2006 door DX11 Reageren
Eenkhoorn Geplaatst: 3 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Nouja, ik heb een 100% SaveGame, dus ik weet niet zo goed hoe die missie in elkaar zit.. Maar, kan je die S.W.A.T dan ergens vinden? =$ Iig Bedankt Reageren
Dx11 Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Nouja, ik heb een 100% SaveGame, dus ik weet niet zo goed hoe die missie in elkaar zit.. Maar, kan je die S.W.A.T dan ergens vinden? =$ Iig Bedankt nee die is dus niet te vinden, alleen in de allerlaatste missie, dus als ik jou was zou ik een savegame downloaden waarbij die missie nog niet is gedaan, of natuurlijk de bekende noobmode gebruiken dan kan je ze alle 2 krijgen. Reageren
Eenkhoorn Geplaatst: 3 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Kan jij mij uitleggen hoe dat moet, met die noobmode? :$ Reageren
Dx11 Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 (bewerkt) Kan jij mij uitleggen hoe dat moet, met die noobmode? :$tuurlijk! kijk eerst maar eens op deze site daar staat onderaan ook de download link, als je nog iets wil vragen kan dat altijd hier er is altijd wel iemand die het antwoord weet.edit: zie dat de download niet meer werkt, ik ga wel even een goeie link voor de download voor je zoeken. edit2: hier staat de uitleg hoe de noobmode werkt en geinstalleerd moet worden, ik ga nog even verder zoeken voor de download link, als je die 2 links in deze post even doorleest weet je alvast wat meer over de noobmode. edit3: ik word nogal gek hier, blijkbaar zijn alle oude goede mods, waaronder de noobmode (tijdelijk hoopik) van gtagames afgehaald, dat is de site die bij dit forum hoort, ik weet niet of je het nog ergens anders kan downloaden maar ik hoop het voor je, misschien kan anders iemand anders van dit forum hem uploaden. edit4: nee sorry ik kan hem niet vinden, echt *** dat hij nietmeer op gtagames staat, hoop dat iemand anders hem voor je kan vinden. je kan met die 2 sites die ik je hierboven gaf iniedergeval een hoop te weten komen over de noobmode. sorry dat ik je niet verder kan helpen. iemand anders waarschijnlijk wel. Bewerkt: 3 november 2006 door DX11 Reageren
[Xplode] Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Dit is de goede link. http://www.gtamods.de/gtasa_mods4.php een beetje in t midden staat de noobmod Kllerx Reageren
kikkerbips Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Is het ook mogelijk om dat op de PS2-versie te installeren? Zo ja, hoe? Reageren
Typhoon Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Is het ook mogelijk om dat op de PS2-versie te installeren?Zo ja, hoe? Nee de NOOBMod is alttijd op de PC verkrijgbaar, op de PS2 of XBox versie jammer genoeg niet. Dit is gewoonweg te lastig om te maken en te installeren. Op de PS2 of XBox kan je de FBI Truck of de S.W.A.T dus niet krijgen. Misschien kan je de S.W.A.T wel tijdens de missie (End of The Line) stelen en hem dan bewaren, verder is het niet mogelijk. Reageren
Koen729 Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Dat staat al onder de screens erbij: vindplaats geen. Je kan deze voertuigen dus nergens vinden normaal gesproken. Maar krijgen kun je ze wel natuurlijk: zorg voor een voldoende hoeveelheid sterren en de FBI Truck komt vanzelf naar je toe. Erin springen, ergens in een garage rijden en je spel saven in een savehuis. En je hebt het voertuig. Je loopt natuurlijk wél een groot risico om doodgeschoten te worden.Die andere, de S.W.A.T. krijg je uitsluitend te zien tijdens de allerlaatste missie (End of the Line). Je hebt hem nodig om door een muur heen te rijden. Als je dat gewoon niet doet maar in plaats daarvan de tank in je garage zet heb je hem gewoon de volgende keer weer. Je moet dan daarna wel zorgen dat je de missie laat mislukken natuurlijk. Edit @DX11: je hebt gelijk Het hoeft geen mission failed. Breng de tank naar de garage, rij terug, speel de missie uit en save hem. Tankietankietankie Reageren
paul007 Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Dat staat al onder de screens erbij: vindplaats geen. Je kan deze voertuigen dus nergens vinden normaal gesproken. Maar krijgen kun je ze wel natuurlijk: zorg voor een voldoende hoeveelheid sterren en de FBI Truck komt vanzelf naar je toe. Erin springen, ergens in een garage rijden en je spel saven in een savehuis. En je hebt het voertuig. Je loopt natuurlijk wél een groot risico om doodgeschoten te worden.Die andere, de S.W.A.T. krijg je uitsluitend te zien tijdens de allerlaatste missie (End of the Line). Je hebt hem nodig om door een muur heen te rijden. Als je dat gewoon niet doet maar in plaats daarvan de tank in je garage zet heb je hem gewoon de volgende keer weer. Je moet dan daarna wel zorgen dat je de missie laat mislukken natuurlijk. dit klopt niet, die fbi truck zit niet in het spel. je kan hem alleen spawnen met bijv de noobmode, je krijgt hem ook niet achter je aan. hij is dus ook niet te krijgen op ps2 of xbox. jij bedoelde waarschijnlijk de enforcer, die krijg je wel achter je aan. op wikigta staat dan ook bij de fbi truck: Bijzonderheid: Komt nooit voor in het spel, alleen te krijgen met behulp van trainers. en bij de SWAT: Alleen beschikbaar in de missie End of the Line Hier wou ik nog één ding aan toe te voegen. De FBI Truck is óók te krijgen bij de laatste missie: End of The Line. Die wagens staan er dan als een soort blokade. Reageren
Koen729 Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Ik zeg niet dat ik je niet geloof, maar toch raar dat dat nog niemand is opgevallen. Reageren
Bling Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Hier wou ik nog één ding aan toe te voegen. De FBI Truck is óók te krijgen bij de laatste missie: End of The Line. Die wagens staan er dan als een soort blokade. Dit is niet waar. Er staan wel enkele wagens die als blokade dienen, maar dit zijn doodgewone Police Cars. Om mijn argumenten wat duidelijker naar voren te brengen, heb ik nog een screen als bewijs voor je gemaakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.