Jump to content

Kleding in VCS


braver

Recommended Posts

Hier zijn een paar screen van kleding die je kan dragen in VCS, er zijn er nog wel maar die kunnen miss nog gepost worden door andere mensen die verder dan mij zitten :D:D :

De eerste 4 zijn van mij en den andere van gybrus :D

screen11fy7.png

screen12ov4.png

screen13sh5.png

screen14jn0.png

snap001ti4.png

snap007eo7.png

snap008bj3.png

snap009rh1.png

snap010xd9.png

snap011ej9.png

snap012hw9.png

snap013or7.png

Bewerkt: door braver
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    7

  • 60

    6

  • Pietje II

    5

  • gybrus

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

kan je niet zoals in gta sa het kopen bijvoorbeeld een broek van binco en een shirt van pro laps?

Nee, je kan alleen kleding krijgen door missies te doen denk ik.

edit: je was 14 sec sneller denkaanhenk

Bewerkt: door Rayman800
Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer kan je die bovenste krijgen en hoe ???

Het bovenste kledingstuk is gewoon de standaard zeg maar. Deze is (Naar mijn weten) al beschikbaar in de eerste missie. De overige kledingstukken zullen vanzelf wel volgen door middel van het voltooien van missies en mischien ook wel weer net zoals in Liberty City Stories bij het voltooien van je eertste Unique Jump. GTA Liberty City Stories had net zoals Vice City Stories ook een kledingstuk genaamd ''casuals''. Even ontopic: persoonlijk vind ik het tweede kledingstuk het mooist (en stoerst) omdat hij in die kleren toch wel wat op CJ (Carl johnson) lijkt. De eerste gaat er ook nog wel mee door maar de laaste twee spreken mij gewoon niet aan. Maar ik neem aan dat dit binnenkort allemaal op Wikigta komt te staan maar dan wat uitgebreider met omschrijving maar voor nu: leuk gemaakt hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer kan je die bovenste krijgen en hoe ???

Het bovenste kledingstuk is gewoon de standaard zeg maar. Deze is (Naar mijn weten) al beschikbaar in de eerste missie. De overige kledingstukken zullen vanzelf wel volgen door middel van het voltooien van missies en mischien ook wel weer net zoals in Liberty City Stories bij het voltooien van je eertste Unique Jump. GTA Liberty City Stories had net zoals Vice City Stories ook een kledingstuk genaamd ''casuals''. Even ontopic: persoonlijk vind ik het tweede kledingstuk het mooist (en stoerst) omdat hij in die kleren toch wel wat op CJ (Carl johnson) lijkt. De eerste gaat er ook nog wel mee door maar de laaste twee spreken mij gewoon niet aan. Maar ik neem aan dat dit binnenkort allemaal op Wikigta komt te staan maar dan wat uitgebreider met omschrijving maar voor nu: leuk gemaakt hoor.

Nee :N dat eerste kledingstuk heb je maar na de 3de missie. Het eerste wat je hebt zijn je legerkleren. je hebt die gewone kleren maar pas nadat jebij het leger buitenligt :)

Link to comment
Delen op andere websites

:bonk: )

snap001ti4.png

screeny van het funtastic T-shirt dat je krijgt nadat je alle missie hebt gedaan :)

grats, gybrus

Met de zelfde worden op de shirt die alles al zeggen R*lax (oftewel speel nu lekker vrij rond en je bent een rcokstar king 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Vraag: Als je de 3 Legermissies hebt gehaald blijf je dan je Legerbroek met de witte T-Shirt in je kledingkast houden ????????????????????

Daar is één simpel antwoord op te geven: nee. :Y

---

Daar is één simpel antwoord op te geven: ja. :Y

Kijk maar in je kast met kleren daar zal je hem beslist niet vinden althans niet als je op Main Land bent. ;)

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...