Jump to content

Het Bugs & Glitches Topic


.Antonio

Recommended Posts

Als ik een auto in m'n garage op het eerste eiland parkeer. en dan ga ik save'n of missie doen of iets anders, en dan kijk ik in m'n garage voor m'n auto, dan is hij weg. Weet iemand hier meer over?

>>> Door Dizzee: Plaats hier al je bugs & glitches. Alle vorige topics betreffende bugs en glitches zijn samengevoegd tot 1 topic.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 248
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Antonio

    10

  • M4X

    7

  • Boris H.

    6

  • BigM

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik was al bang dat dit in de nederlandse versie ook voorkomt. Iedereen heeft dit probleem met hun garage.

Ik heb zelf ook de nederlandese versie maar ik het is gelukkig nog niet bij mij gebeurt en ik denk dat ik weet hoe dat komt.

Het is moeilijk uit te leggen maar ik zal het proberen: als je je savehouse in gaat en dan weer uitgaat staat je garage open(niet de deur). Dit merk ik omdat ik de motor van mijn auto hoor draaien(als je garage dicht is hoor je geen motor) dus wat je moet doen nadat je je savehouse bent uitgelopen is naar je garage lopen om je garagedeur open te doen en dan loop je weg om hem weer dicht te doen. Op deze manier blijven als het goed is je auto's in je garage.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was al bang dat dit in de nederlandse versie ook voorkomt. Iedereen heeft dit probleem met hun garage.

Ik heb zelf ook de nederlandese versie maar ik het is gelukkig nog niet bij mij gebeurt en ik denk dat ik weet hoe dat komt.

Het is moeilijk uit te leggen maar ik zal het proberen: als je je savehouse in gaat en dan weer uitgaat staat je garage open(niet de deur). Dit merk ik omdat ik de motor van mijn auto hoor draaien(als je garage dicht is hoor je geen motor) dus wat je moet doen nadat je je savehouse bent uitgelopen is naar je garage lopen om je garagedeur open te doen en dan loop je weg om hem weer dicht te doen. Op deze manier blijven als het goed is je auto's in je garage.

Oke, ik begrijp het. Thnx voor de tip :Y

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gta vcs nederlandse versie ook al een tijdje

en ik heb nog maar een keer gehad dat ie si blijven staan

niet dat ik het heel erg vind want ik doe bijna toch nooit wat met mijn

garage maar toch jammer als ik een quad of faggio er in zet want die quad koste nog geld ook dus daarom

maar jah ik jat wel nieuwe

Link to comment
Delen op andere websites

hmm ik heb net een ander soort bug ontdekt

er zaten opeens geen bakjes in mijn reuzenrad

nou ja onzichtbare bakjes want ze waren e wel ik zag ze alleen niet

het was buiten gewoon vervelend ga zo nog maar een paar keer kijken

want t zou wel jammer zijn als ik er niet meer in kan

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...