Jump to content

[GFX] Graphics Super Contest 2006 Badges!


Slimm

Recommended Posts

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten kan je bij de Graphic Contest elk jaar niet alleen eeuwige roem winnen, maar dit keer ook een badge! Gemaakt door; JULLIE!. Dit jaar mogen jullie de badge ontwerpen die naar de winnaar gaat.

Hoe moet dat?

Heel simpel, stuur een PB naar mij, waarna ik ze in het topic zet. Vervolgens mogen jullie stemmen welke jullie de mooiste vinden, en dat kan hem worden!

De badge

Hier moet hij aan voldoen, de rest mogen jullie bepalen ;)

MAX: 150*150px

MAX: 100KB

Veel succes met het designen van de badges. Als je vragen hebt dan kunt je terecht in het Vragen Topic wat in het Sub Forum gepinned staat.

Levi & Slimm

INLEVEREN KAN TOT 1 DECEMBER!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Hier zijn de badges:

Basw6:

naamloosev7.png

Basw6 - 2:

badge2dv9.png

Basw6 - 3:

gtaforumachtergrond2be7.png

Ferre:

ferregfxsupercontest200ib3.png

Goliat:

supercontestbadgeif0.jpg

Orange123:

badgeredae9.jpg

Orange123 - 2:

badgebleuom0.jpg

Twaka:

awardfinalbq5vl3.jpg

Stemmen kan in dit topic tot en met 25 December, en er mag maar op 1 badge gestemd worden per persoon. Verder is het ook wel zo netjes als de winnaar van de GFX contest met de winnende badge gaat lopen, zodat het geen werk voor niets is ;).

Veel succes!

.Levi. & Slimm

Link to comment
Delen op andere websites

Twaka, omdat ik die sowieso mooier vind, maar ook onderscheid die zich van anderen. Als ik bijvoorbeeld die van Ferre vergelijk met eentje uit de Badges voor de Awards, zie ik te grote overeenkomsten.

Bewerkt: door Preddy
Link to comment
Delen op andere websites

Ferre , gewoon een beetje standaard zonder allerlei dingen erin. Twaka, ook een mooie badge maar ik stem op Ferre omdat deze iets meer heeft van een echte winnaarsbadge, die van jouw vind ik wat logo-achtiger.

Link to comment
Delen op andere websites

Net als iedereen die tot nu toe heeft gestemd twijfelde ik tussen de ontwerpen van Ferre en Twaka, aangezien die er allebei keurig afgewerkt uitzien. Uiteindelijk gaat mijn stem naar Ferre omdat de tekst op Twaka's badge net even wat te klein is, waardoor Ferre's design mijn favoriet is.

Link to comment
Delen op andere websites

Net als iedereen die tot nu toe heeft gestemd twijfelde ik tussen de ontwerpen van Ferre en Twaka, aangezien die er allebei keurig afgewerkt uitzien. Uiteindelijk gaat mijn stem naar Ferre omdat de tekst op Twaka's badge net even wat te klein is, waardoor Ferre's design mijn favoriet is.

Ik twijfelde ook heel erg tussen Ferre en Twaka. Twaka's design ziet er heel erg modern uit maar ik vind de tekst ook wat aan de kleine kant. Ferre's ontwerp daarin tegen ziet er lekker Retro uit en dat heeft wel wat :D

Daarom gaat ook mijn stem uit naar Ferre

Link to comment
Delen op andere websites

Stem > Ferre

Twaka had wel een mooie alleen was zijn badge ontzettend groot, jammer genoeg reageerde hij niet op Slimm zijn pb dat het de maten moest hebben van 150 x 150. Dat heeft Slimm dus voor hem gedaan om hem toch een kans te geven. Natuurlijk is de kwaliteit daardoor iets slechter geworden maar anders had hij helemaal geen kans gehad om winnaar te worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ferre of Twake?

Ferre

Het is een mooi en orgineel Disign. Jammer dat je alleen het zelfde gebruikt als in de Gtaforum Awards.

Twaka

Hij is erg mooi, maar toch een beetje te klein. Ook is de tekst is een beetje vaag. Maar het idee vind ik toch leuker dan die van Ferre.

StemFerre

Rullez :t

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...