Jump to content

Cheats

Gebruik je Cheats?  

46 leden hebben gestemd

1. 1. Gebruik je Cheats?

• Ja, dat hoort toch bij het spel.
      4
    • Ja, anders lukt het me niet.
      6
    • Soms, als het anders neit lukt.
      5
    • Nee, Cheats verpesten het spel
      9
    • Nee, dan kan ik het niet 100% uitspelen
      17
    • Welke Cheats?
      0

Recommended Posts

Geplaatst:

Ten eerste zie ik het nut niet echt van sommige cheats op de PS2.

Op de PC gebruik je nog soms een trainer maar op de PS2 ben je zo lang ana het indrukken dat je dus al opgepakt of dood kan zijn.

Sommige cheats zijn wel grappig maar eigenlijk verpest je het spel ermee.

Meeste spelen eerst helemaal het spel uit en gaan daarna pas in een nieuwe game wat rond zitten cheaten. Cheaten houd het spel dus wel langer leuk!

Geplaatst:
Op de PC gebruik je nog soms een trainer maar op de PS2 ben je zo lang ana het indrukken dat je dus al opgepakt of dood kan zijn.

Dat is niet waar.

Dat heeft gewoon te maken met het gewend zijn aan de controller.

Dat zie je bv. met Life's A Beach missie. Veel hadden er problemen mee, maar dat ligt vaak aan het niet gewend zijn aan de controller.

Toen ik na het uitspelen van VC cheats gebruikte, was ik daar snel in.

Omdat ik al 7 jaar met die controller speel.

Maar dan nog, Cheats tijdens je game, terwijl je nog geen 100% hebt gehaald, is triest :rolleyes:

Geplaatst:

cheats verspesten de game hij is uitpseelbaar zonder cheats ik vind cheats make het te simpel en hale de fun weg van en moeilijkere game als gta

Geplaatst: (bewerkt)
Meeste spelen eerst helemaal het spel uit en gaan daarna pas in een nieuwe game wat rond zitten cheaten. Cheaten houd het spel dus wel langer leuk!

Dit heb ik met elke GTA gedaan.. ga ik ook met SA doen.. :D

edit: Ik speel nu nog steeds vice city, vanwege de cheats én nieuwe mooiere wagens. ( op PC dan.. )

Bewerkt: door MrSelected
Geplaatst:

als je met cheats speelt dan heb je het spel zo uitgespeeld, dat is geen zak aan, pas als ik die 100% heb gehaald ga ik cheaten...

se7en ---> je hebt gelijjk met dat wennen aan die controller, die ene missie verloor ik 10 miljoen keer achter elkaar, maar ik ben er nu aan gewend ;)

Geplaatst:

Dat is niet waar.

Dat heeft gewoon te maken met het gewend zijn aan de controller.

Dat zie je bv. met Life's A Beach missie. Veel hadden er problemen mee, maar dat ligt vaak aan het niet gewend zijn aan de controller.

Toen ik na het uitspelen van VC cheats gebruikte, was ik daar snel in.

Omdat ik al 7 jaar met die controller speel.

Maar dan nog, Cheats tijdens je game, terwijl je nog geen 100% hebt gehaald, is triest :rolleyes:

ik heb die missie gedaan samen met een vriend, ik 2 knopjes en hij 2 knopjes

en verder: cheaten is zielig, somige missies doe ik soms wel 10 keer maar ik zal NOOIT cheats gebruiken om verder te komen <_<

Geplaatst:

ik vind cheats het spel verpesten ;) ik gebruik ze alleen soms voor de lol zoals bij vice city met die negers vermoorden als je daar op het ofzo ruzie mee hebt maar nooit voor missie's en ik sla ook nooit op na cheats

Geplaatst:

Regel1: De te spelen spel dient uitgespeeld te worden.

Regel2: Cheaten in de uitgespeelde spel is legaal aanvaard door alle leden van het Europese Commisie.

Eerst uitspelen dan cheaten dus :puh:

Geplaatst:

er zijn geen hidden packages meer...je bedoeld zeker hidden sprays.

maar goed....ik cheat niet...wil eerst 100% halen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...