Jump to content

Domino Day 2006


ExploudeD

Recommended Posts

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ExploudeD

    9

  • Blizz

    6

  • Gtaboy107

    4

  • Twenty Eyes

    2

Ag het gaat al jarenlang goed. Als er een rij blijft liggen gaat een van de andere rijen wel verder. De records worden elk jaar weer verbroken. En na 5 jaar entousiast fan van Domino Day, sla ik het dit jaar eens over.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat was wel tragisch hoor, met die zogenaamde problemen met de warmte en dat het plafond hoger was ofzo. En vergeet vooral de mus niet. :cab:

Uiteraard gaan ze het vanavond redden, daar twijfel ik niet aan natuurlijk als Nederlander die elk jaar naar de buis kijkt voor dit evenement (met de tien reclameblokken en de ongelofelijk moeilijke spelletjes ertussendoor).

Veel plezier vanavond! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja hoor mensen. Het is weer zover. Domino Day 2006 komt vanavond weer. Wie denk dat ze het record breken van 4,4 miljoen stenen redden. Ik herriner mij vorig jaar nog heel goed. Toen ging het aan het begin al fout.

Van mij mogen ze er mee ophouden: één keer is leuk, twee keer gaat nog, maar vijf jaar achter elkaar hetzelfde begint vreselijk irritant te worden. Ik hoop nog op een mus of iets dergelijks die het gaat omgooien voordat dat eigenlijk zou moeten :clown:

Hoort dit trouwens niet in het 'Beeld & Geluid Forum'? Het is namelijk op tv, dus lijkt me iets voor dat Forum...

Link to comment
Delen op andere websites

--Moved to Beeld & Geluid--

Ik heb het altijd wel een leuk programma gevonden, alleen werd het de lopende jaren steeds minder leuk om naar te kijken. Ze hebben altijd wel weer van die verrassingen in het dominogebied waar er bijvoorbeeld iets spectaculairs wordt gedaan, dat vond ik wel leuk om te zien. Dit jaar hoeft het voor mij niet meer. Dat er een stadion van 550.641 dominosteentjes gaan vallen maakt mij niet zoveel meer uit, heb er ook niet zoveel geduld meer voor om naar te kijken eigenlijk. Ik hoor het wel of ze het gehaald hebben, zo niet, dan moedig ik ze volgend jaar wel weer aan. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, iederekeer het zelfde. 100 reclames tussendoor, die moeilijke spelletjes, etc... :D Maar ga wel kijken, :) Misschien verbreken ze het record, misschien ook niet. Ik durf je het (nog) niet te zeggen. Dat zien we vanavond wel. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is weer zover! Ik ben net aan het kijken vanuit mijn ooghoeken. Ik verwacht er weer veel van dit jaar. Een erg leuk thema deze keer en ook weer erg veel steentjes. Ik vind het altijd vreselijk knap wat er allemaal gemaakt word. Er word ook beweerd dat het dit jaar spannender word dan ooit. Ik ben benieuwd...

Na afloop vertel ik wat ik ervan vond.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...