Jump to content

san andreas ps2


60

Recommended Posts

heeej ik wou graag gta san andreas op de ps2 kopen (heb hem al op pc) maar wat ik me afvroeg je kunt daar ook multiplayer, maar is dat zonder tijd en kan je gewoon met zijn tween door heel san andreas lopen,rijden,vliegen,varen?

met multiplayer kun je ook een andere skin hebben welke allemaal???

en kan player1 en player twee alleby een andere skin hebben????

alvast bedankt,en oja als dit al bestond sorry ben niet goed tussen al die topics van SA

gr 60 cent :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Er is inderdaad een Multyplayer op de PS2, en je kan zonder tijd met een vriend spelen. Dit zijn de mogelijkheden wat je kan doen met de Mulitplayer:

1. Drive-By's

2. Op auto's schieten.

3. Tegen elkaar vechten(gaat wel erg moeilijk)

4. Op een boot varen, en dan kan die gene die niet rijd achteruit schieten.

Er zullen nog meer mogelijkheden zijn, maar dan kan ik 1,2,3 niet opkomen. Als je eenmaal bij een Multiplayer icoon bent aangekomen, kan Player2 een persoon kiezen, maar Player1 kan niet de skin veranderen, dus je bent gewoon CJ. De nadelen van Multiplayer zijn:

1.De camera is niet echt fijn.

2. De politie schiet meestal op CJ(dus Player1)

3. Sommige cheats lukken niet bij Player2.

4. Je kan niet echt makkelijk een gevecht tegenelkaar houden.

Succes! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Kleine aanvulling op wat je niet kan:

- Tegen elkaar racen (vond ik zeer jammer). Kan maar 1 vehikel besturen.

- Je kan niet eindeloos bijelkaar vandaan lopen, een 200 meter is het maximum

Verder is de multiplayer optie in tweeën gesplits, zo kan je:

- Gewoon rondlopen, nadat je een vriendin hebt gekregen (Denise waarschijnlijk)

- Missies, liggen icoontje door heel SA die je samen kan doen. Een stuk of 16, alhier te vinden.

Bewerkt: door Preddy
Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel goed dat er een mulitplayer inzit, maar deze werkt niet heel fijn. Het zou beter zijn geweest als ze het scherm in 2en hadden gesplitst.

De camera is soms wel het irritant, als je bv voor de politie wilt vluchten en dat je dan player 2 niet meer vind.

Zelf speel ik het niet zo veel multiplayer door de camera en de beperkte mogelijkheden.

gta-freak2

Link to comment
Delen op andere websites

De multiplayer kan leuk zijn, maar het jammer is dat het een irritante beeldscherm, maar ik denk niet dat je GTA op de PS2 ga kopen voor een multiplayer :bonk: . Ik doe hem weleens met een vriend, maar dat is ook zo weer over. Ik zal als ik jou was alleen kopen als je alle dingen gaat doen in GTA, alleen voor een MP is erg duur, en de computer-versie verschilt echt niet van de PS2.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het gewoon houden bij wat je hebt. Het is namelijk precies hetzelfde als voor je computer. Er is niet erg veel verschil. Behalve de beseturing en de mogelijkheid om het spel met z'n 2en te spelen. Je hebt er dus niet erg veel aan als je het spel ook voor je computer hebt. Dus het is niet zo heel erg slim om het spel te kopen. De mogelijkheid om met 2 spelers te spelen is op zich wel leuk maar je bent na 5 dagen wel een beetje uitgespeeld met z'n 2en.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...