[Xplode] Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Ik had laatst een NRG-500 op de bovenste verdieping in de parkeergarage in los santos gejat. Hij was onafgemaakt! Hier zijn een paar plaatjes... zou iemand misschien weten waarom dit zo is of is het een bug? Als je bij het eerste plaatje goed kijkt zie je dat het licht van de lamp nergens vandaan komt. Er zitten ook geen uitlaten aan. Op het laatste plaatje zie je het verschil met een normale NRG-500 http://img242.imageshack.us/my.php?image=foto0023ax8.jpg http://img358.imageshack.us/my.php?image=foto0024yv6.jpg http://img358.imageshack.us/my.php?image=foto0025yk1.jpg KllerX Reageren
Moonbeam Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Als je geen onzin verkoopt en je gewoon een mod hebt, is dit een bug. Als het een bug is zal die waarschijnlijk al overgaan na 1 keer opnieuw opstarten, mocht dit niet werken dan kun je altijd het Hardware problemen forum raadplegen. Mvg, Moonbeam Reageren
cheizz Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 (bewerkt) dit heb ik nog nooit gezien ik denk een bug ofzo. je ziet wel soms bf-400 pcj-600 die er onafgemaakt uitzien mischien heeft het daar iets mee te maken?? daar bedoel ik mee dat je bij de ene pcj of bf wel de motor kan zien en bij de andere niet. Bewerkt: 18 november 2006 door cheizz Reageren
[Xplode] Geplaatst: 18 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Ik verkoop geen onzin en kan geen mods installeren, want ik heb hem voor de ps2 Reageren
Moonbeam Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 (bewerkt) Ik verkoop geen onzin en kan geen mods installeren, want ik heb hem voor de ps2 Dan zou ik een PB'tje naar een mod sturen met de vraag of dit topic naar Hardware Problemen kan worden verplaatst, uiteraard nadat je je Ps2 opnieuw hebt gestart en weet of het dan nog steeds zo is. Mvg, Moonbeam Edit: Mod's voor de Ps2 zijn trouwens wél mogelijk. Bewerkt: 18 november 2006 door Moonbeam Reageren
[Xplode] Geplaatst: 18 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Maar dan nog.. ik kwam er eergisteren ofzo achter.. en ik laat me ps2 niet 2 dagen lang aanstaan. Reageren
bobsaget Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Ja, ik ken deze mod al wat langer, is best bekend bij andere dan duidelijk.. Ik weet zo niet de manier om hem zo te krijgen, maar er is wel een manier om dat te doen, ik heb het alleen nog nooit gebruikt. Hij is wel cool zo daar niet van. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Ik snap je niet? Wie zegt dat je je Ps2 2 dagen aan moet laten staan dan, ik zeg gewoon dat je mischien kan proberen om je Ps2 opnieuw te starten en kijken of het nog steeds zo is. Whats the problem? (Behalve de 'bug') Mvg, Moonbeam Reageren
[Xplode] Geplaatst: 18 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Ik heb mijn ps2 al een stuk of 3 keer opnieuw opgestart @Bobsaget het is geen mod..een bug Reageren
SWYV Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 (bewerkt) nee, het is totaal geen bug kijk vb naar mule ofzo met verschillende reclames, dat heet men extra's van de voertuig en met dit NRG500 is toevallig de stukken van model weg aldus clean kun jij zo noemen ff screens maken voor duidelijkheid en ook is het geen bug clean: met extra's aan Bewerkt: 18 november 2006 door SWYV Reageren
[Xplode] Geplaatst: 18 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Hij moet dan wel heel erg zeldzaam zijn, want ik rij ongeveer de helft van de tijd op NRG's en had nog nooit zo'n motor gezien Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 (bewerkt) ik denk gewoon dat ie die extra's zoals SWYV al zei gewoon niet geladen zijn geworden;) nee, het is totaal geen bugkijk vb naar mule ofzo met verschillende reclames, dat heet men extra's van de voertuig en met dit NRG500 is toevallig de stukken van model weg aldus clean kun jij zo noemen ff screens maken voor duidelijkheid en ook is het geen bug *Plaatjes over clean en met extra's erop* Bewerkt: 18 november 2006 door Dj-GTA Reageren
coz Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Ja, ik ken deze mod al wat langer, is best bekend bij andere dan duidelijk.. Ik weet zo niet de manier om hem zo te krijgen, maar er is wel een manier om dat te doen, ik heb het alleen nog nooit gebruikt. Hij is wel cool zo daar niet van. gave sig ... maar hij is bijna 1MB .. (en dat mag niet) Reageren
Thundercover Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Ik wist niet dat R* zoveel aandacht besteedde aan 1 motor... Ach ja, voor mij maakt het niks uit hoe 'ie eruit ziet, als 'ie maar goed rijdt, en dat is zo @coz, wel ontopic blijven, dit soort berichtjes kan je beter via PM doen. Reageren
Preddy Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) Ik wist niet dat R* zoveel aandacht besteedde aan 1 motor... Ach ja, voor mij maakt het niks uit hoe 'ie eruit ziet, als 'ie maar goed rijdt, en dat is zo Het is dan ook niet zomaar een motor, maar meer een rijdende EasterEgg . Daarom mag men er ook wel wat tijd aan besteden dunkt me. Edit:Tja, "leeschen heerscht" zeg ik dan maar... Bewerkt: 19 november 2006 door Preddy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.