Jump to content

Missie met domostobot


mertin

Recommended Posts

De code van de kluis is 8432[/font]. :) Als je de code zelf wilt vinden, en je weet niet hoe het in zijn werk gaat, leg ik het je wel even uit. Je hebt als je de kluis aan het kraken bent een soort van rondje, bestaande uit vier gekleurde bolletjes. Het bovenste staat voor het eerste cijfer, dat eronder voor het 2de etc. Als het bolletje een groene kleur heeft dan is het cijfer goed, heeft een het oranje kleur dan is het goed maar staat het cijfer op de verkeerde plaats. En als het bolletje rood is, dan komt het getal helemaal niet in de code van de kluis voor.

Veel succes. :cya:

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

wie kan me helpen bij de missie van diaz met de domostobot

het lukt me steeds niet wat de code van de kluis is wie kan me helpen

De code van de kluis is als volgt: 8423[/font]

Dit onderwerp is al besproken in dit topic. In deze missie moet je naar het huis van de Mendez Brothers om vervolgens in een busje te stappen. Je gaat een robot besturen om vervolgens met deze robot een kluis te gaan kraken, daar heb je even de tijd voor en je hebt maar een paar pogingen om het te proberen. Tussen het kraken door moet je tevens ook opruimen.

Edit: Svenie was me voor. Maar eigenlijk was ik eerder want toenet had hij een zinnetje gepost en nu staat er een hele klomp tekst bij :N

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe heet die missie dan ??

Die missie heet: Domo Arigato Domestobot.

[Liefde bedrijven met een geleedpotig wezen]

Eigenlijk heet de missie 'Domo Arigato Domestoboto'. :D

[/Liefde bedrijven met een geleedpotig wezen]

Edit: Speciaal voor mijn vriend hieronder bovenstaande aangepast. ^_^

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

De code van de kluis is 8432[/font]. :) Als je de code zelf wilt vinden, en je weet niet hoe het in zijn werk gaat, leg ik het je wel even uit. Je hebt als je de kluis aan het kraken bent een soort van rondje, bestaande uit vier gekleurde bolletjes. Het bovenste staat voor het eerste cijfer, dat eronder voor het 2de etc. Als het bolletje een groene kleur heeft dan is het cijfer goed, heeft een het oranje kleur dan is het goed maar staat het cijfer op de verkeerde plaats. En als het bolletje rood is, dan komt het getal helemaal niet in de code van de kluis voor.

Veel succes. :cya:

een soort Mastermind dus ... :D

Link to comment
Delen op andere websites

In de kelder. Als je met de Domestobot in de kamer staat waar Armando Mendez in zit, moet je de kamer uitrijden en rechtsaf slaan. Rijd rechtdoor, je zult drie deuren zien. Neem de middelste. Als het goed is kom je in de bijkeuken uit, waar een doorgang is naar de kelder. Veel succes verder! :cya:

Edit: Verdorie, nu begint het wel een beetje vervelend te worden... vind je niet van den Vis?

Edit 2: Ja, een paling is ook wel weer 'ns lekker op zijn tijd.

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

De kluis van 'Armando Mendez' zit in de kelder van de Mendez Mansion op Prawn Island. Je begint in de missie 'Domo Arigato Domestobot' boven op de slaapkamer en de kluis is dus in de kelder zoals ik al zei dan moet je dus met de trap naar beneden vervolgens rijdt je vanaf de trap helemaal door naar het einde van de gang, dus in een rechte lijn. Dan zie je een kamer aan de linkerhand daar ga je in en dan staat er weer aan de rechterhand een deur voor de toegang tot de kelder, maar let wel op; Als Armando je iets beveeld moet je het ook doen ook, veel succes, maar ik denk wel dat het je lukt. :engel:

Edit: Van den II is me alweer te snel af. :duh:

Edit 2: Best wel, misschien in het vervolg Paling proberen?

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...