White Gold Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) Hey, ik had zomaar een ideetje . Ik dacht laten we eens een wedstrijdje organiseren . - De bedoeling! Iedereen ontwerpt zijn eigen cover voor GTA IV. Met X-BOX 360 logo of Playstation 3 logo:D Het is de bedoeling dat je dat een beetje probeert met artwork enzo Dan moet je eigenlijk nog een verhaallijntje er bij bedenken, net zoiets als er op de achterkant van de GTA spellen staat.. En wie de hoofdpersoon is en maak er als je wilt een kleine walktrough bij! - Tips: Je kan je laten inspireren door je eigen omgeving, familie, school etc.. - Aflsuiting: De wedstrijd eindigt op 1 Januari 2007 In dit topic kan je discusseren, vragen of iemand wil samenwerken etc. Je mag tekenen, photoshop gebruiken paint. Het mag allemaal als het maar mooi is! - Aanmeldingen: - Leden: 1. DJ-JoeY ft. OnlyGrandTheftAuto 2. Need my speed 3. Mattiej 4. Die-hard 5. Niels_ 6. Puma 7. $Neosyp$ 8. erterer0 9. Tirz 10. anthonysmits 11. Wakkiegeslachts 12. Ferre 13. Dageraad 14. PHXRMX91 15. MASR 16. gtaboy107 17. Damos 18. Multi-gunner 19. 60-cent 20. Bright Er kunnen er ook nog bijkomen, ik had eerst 10 maar ik wist niet dat dit zo snel ging groeien - Jury: -Stefantjuh -Thundercover -Speciial Marc (verkeerd spellen van namen voorbehouden) Als je mee wilt doen PM mij dan even zodat ik weet van wie ik allemaal dingen kan verwachten, en de andere mensjuhs ook . - Winnaar ! Ik heb eigenlijk niks voor de winnaar. Het enigste tot nu toe is: RESPECT en EER - Laatste paar zinnen: Veel succes allemaal! En grootte is een element, grootte hoeft opzich niet veel uit te maken als je verhaal maar spannend is. En een passende cover! Bewerkt: 4 december 2006 door Stefantjuh
InneX Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Seems to be awesome, is denk alleen wel fhcking moeilijk! oh en..ist erg alst geen xbox360 of psIII is mare gewoon..pc of psp? miss schrijf ik me wel in...eerst ff oefenen oft kan met paintshop-pro...
White Gold Geplaatst: 19 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Het is niet zeker of het voor de PC uitkomt en voor de PSP al helemaal niet, dus het liefst x-box 360 of Playstation 3, en je mag samenwerken als je wilt! En je mag natuurlijk ook gewoon je potloodje pakken
mattiejj Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 geen zin in het verhaaltje, maar de boxart zoals ik hem heb gemaakt (powerpoint:))
DJ-JoeY Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) Hallo Ik Heb Er Ook Eentje Gemaakt !! Ik Heb M'n Fantasie Uigebreid ! : Cover ( XBOX360 ) : KLIK HIER VOOR DE COVER !! Verhaal : We zijn aangeland is het jaar 2045 in Little Haitie , De Haitische drugs handelaren zijn allemaal opgepakt , Ricardo Vercetti ( Hoofd Personage ) , Joey Rosenberg moeten dit zien op te lossen door te proberen de Drugs handelaren weer op gang te krijgen , je moet de hele stad afreizen en proberen uit de handen te blijven van de Politie en de Mafia uit Liberty City die daar onder tussen ook al wonen. Storyline !!: Missies : Paul Martinez ( Zoon van : Jerry Martinez ! ) : The Beginning Getting Home The Meeting _______________ Alex Cassidy( Zoon van Phil Cassidy) : Get Out! Boomshine Blowout Truck Stop Marked Men _______________ Colonel Big Hair: The Test The Deal (1) Waking Up the Neighbors O, Brothel, Where Art Thou? Kill Paul Martinez _______________ Jean Paul ( Zoon Van : Kent Paul ) : When Funday Comes Takin' Out the White*Trash D.I.V.O.R.C.E To Victor, the Spoils Hose the Hoes Robbing the Cradle _______________ Sean Vance ( Zoon Van : Victor Vance ): Jive Drive The Audition Caught as an Act Snitch Hitch From Zero to Hero Brawn of the Dead Blitzkrieg Turn on, Tune in, Bug out Taking the Fall White Lies Where it Hurts Most Blitzkrieg Strikes Again Lost and Found Light my Pyre __________________ Rico Robina ( Zoon Van : Umberto Robina ) : Nice Package Balls Papi don't Screech Havana Good Time __________________ Mohammed Forbes: Money for Nothing Leap and Bound The Bum Deal __________________ Reni Wassulmaier: Accidents Will Happen The Colonel's Coke Kill Phil Say Cheese Kill Phil Part 2 So Long Schlong In the Air Tonight _________________ Johnny Mendez: The Mugshot Longshot Hostile Takeover Unfriendly Competition High Wire Burning Bridges ___________________ Ricardo Gonzales: Home's on the Range Purple Haze Farewell To Arms ___________________ Mauricio Diaz: Steal the Deal The Exchange Domo Arigato Domestobot Over the Top Last Stand ___________________ Ik ben weer heel braaf geweest : Mischien is me handschrift niet echt duidelijk maar ach , vast wel Bladzijde 1 Bladzijde 2 Bewerkt: 21 november 2006 door DJ-JoeY
White Gold Geplaatst: 19 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Levendige fantasie Schitterend gemaakt, echt waar ik hoop dat er nog meer van zulke komen!
mertin Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Hoezo gejat maar ja wel mooie missies
need my speed Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) Ik heb zo het idee dat ik ga winnen...Voorproefje: http://rapidshare.com/files/4023338/martineza.doc.html Een word document met zo'n 65 missies en nog veel meer... Cover: Bewerkt: 19 november 2006 door need my speed
White Gold Geplaatst: 20 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Okey, ik voeg jullie toe, alleen need my speed 1 tip: Check de voorkanten van de andere GTA''s eens, daar lijkt jouwnes verre weg niet op
need my speed Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Weet ik, ik wou orgineel zijn.
$NeoSyp$ Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Ik ook, begin meteen. Had toevallig op school al een leuk verhaal verzonnen
White Gold Geplaatst: 21 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Okey ik voeg jullie allemaal toe, en ik wens jullie heel veel succes!
Thundercover Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Leuk topic! Als het kan, zou ik ook graag mee willen doen.
Recommended Posts