Jump to content

Gifts geven aan je vriendin

Recommended Posts

Geplaatst:
hoe geef je een gift (bv. bloemen) aan je vriendin?

Je zoekt eerst een gift. Dat kan van alles zijn, we nemen als voorbeeld een bloem. Die bloem moet je eerst vinden, ze liggen namelijk verspreid. Als je een bloem hebt gevonden ga je naar je date toe, en je loopt de rode marker in. Je start dus een date, dan druk je een [paar] keer op TAB. Een bloem word altijd goed ontvangen bij je date, een kus o.i.d. niet. Dat ligt ook aan de relatie met haar.

Geplaatst:

hoe geef je een gift (bv. bloemen) aan je vriendin?

Je zoekt eerst een gift. Dat kan van alles zijn, we nemen als voorbeeld een bloem. Die bloem moet je eerst vinden, ze liggen namelijk verspreid. Als je een bloem hebt gevonden ga je naar je date toe, en je loopt de rode marker in. Je start dus een date, dan druk je een [paar] keer op TAB. Een bloem word altijd goed ontvangen bij je date, een kus o.i.d. niet. Dat ligt ook aan de relatie met haar.

bij hoeveel procent kun je haar ongeveer een kus geven en een dildo of vibrator geven?

Geplaatst:

Die kus wordt wel bij een hoeveelheid percentage gedaan, maar volgens mij waneer je de dildo gevonden hebt, kun je deze al geven.

Maar het kan ook zijn dat ik in de war ben met het laatste meisje van het speel, die je eerst moet volgen naar de sex winkel.

Geplaatst:
Die kus wordt wel bij een hoeveelheid percentage gedaan, maar volgens mij waneer je de dildo gevonden hebt, kun je deze al geven.

Maar het kan ook zijn dat ik in de war ben met het laatste meisje van het speel, die je eerst moet volgen naar de sex winkel.

Na die missie houd je de dildo, die je dan bij een vriendin kan gebruiken. Ik weet niet hoe je er op een andere manier aan kan komen. (Waarschijnlijk kan je het ophalen in die sex winkel, en anders misschien via een cheat.)

Geplaatst: (bewerkt)

Na die missie houd je de dildo, die je dan bij een vriendin kan gebruiken. Ik weet niet hoe je er op een andere manier aan kan komen. (Waarschijnlijk kan je het ophalen in die sex winkel, en anders misschien via een cheat.)

Een dildo is wel op een opmerkelijke plek te vinden, namelijk in de douches van het politiebureau in Los Santos.

Bewerkt: door Preddy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...