Froodooo Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Deze Tut is te volgen voor iedereen. Voor de wat beteren kun je gewoon de linkerkant volgen. Aan de rechterkan staat wat informatie over verschillende dingen die je nodig hebt in de Tut. Uitkomsten van de Tut zouden leuk zijn! Vragen en opmerkingen zijn uiteraard ook welkom. Reageren
Ferre Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 (bewerkt) Goede uitgelegd. Op het forum staat al een Popout tutorial, maar die 'popt' er net even anders uit. Die is ook meer voor signatures, deze voor bijvoorbeeld logo's. Bewerkt: 21 november 2006 door Ferre Reageren
.Antonio Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Hele goede tut... klein beetje voor beginners, maar dat maakt niet uit... de tut is ook heel orgineel Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Leuk hé, een simpele tut met een strakke outcome! Reageren
Dogwatch Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Goede Tut ga ik zeker even volgen. Reageren
Goliat Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Goede tutorial erg uitgebreid allemaal. Deze tut moet voor iedereen te volgen zijn. De uitkomst is ook erg leuk, makkelijk en simpel. Het was alleen makkelijker geweest als je op dit knopje(zie hieronder) had gedrukt, dan kan je namelijk gemakkelijk gelijk 4 balkjes maken, ze in één keer vullen(fill..) en hoef je aan 't einde ook de layers niet samen te voegen. Het werkt allemaal wat sneller, maar dat kan beginners weer op een dwaalspoor brengen en zoals je zelf al zegt; de tut is zo uitgelegd dat het voor beginners ook te volgen is. Mijn uitkomst: Het knopje: Reageren
Official Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Hoi hoi, Misschien een vreselijke lange bump maar ik heb deze tutorial maar ook gevolgd. Dit is mijn outcome: Reageren
Rivel Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Leuke tut. hier zoch ik allang naar! RIvel Reageren
Ghost Rider Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Handige tut, goed en duileijk uitgelegt Cijfer : 9/10 Outcome: btw let niet op Text wist niet precies hoe ik dat er mooi in kon verwerken Reageren
caspergf Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 (bewerkt) Het is voor zwarte achtergrond. Bewerkt: 31 januari 2008 door caspergf Reageren
Woetsha Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Ik heb ook wat geprobeerd Reageren
AwiVC Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Ik heb ook wat geprobeerd Leuk gedaan! De tekst is alleen vrij moeilijk leesbaar en meestal zitten plankjes aan elkaar vast met schroeven of spijkers, hier is een tut over het maken van schroeven die vrij makkelijk te volgen is: Klikkie Ook is hier een tut over een mooi houten lijstje maar ik heb het gevoel dat het juist je bedoeling was dat het lijstje maar een beetje slordig hing, maar spijkers/ schroeven zouden het geheel wat netter maken i.p.v de gaten die je nu hebt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.