Jump to content

[PS] Pop-Out Sig


Froodooo

Recommended Posts

Deze Tut is te volgen voor iedereen. Voor de wat beteren kun je gewoon de linkerkant volgen. Aan de rechterkan staat wat informatie over verschillende dingen die je nodig hebt in de Tut.



popoutek6.jpg

Uitkomsten van de Tut zouden leuk zijn! ;)

Vragen en opmerkingen zijn uiteraard ook welkom.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Goede tutorial erg uitgebreid allemaal. :klap: Deze tut moet voor iedereen te volgen zijn. De uitkomst is ook erg leuk, makkelijk en simpel. _O_

Het was alleen makkelijker geweest als je op dit knopje(zie hieronder) had gedrukt, dan kan je namelijk gemakkelijk gelijk 4 balkjes maken, ze in één keer vullen(fill..) en hoef je aan 't einde ook de layers niet samen te voegen. Het werkt allemaal wat sneller, maar dat kan beginners weer op een dwaalspoor brengen en zoals je zelf al zegt; de tut is zo uitgelegd dat het voor beginners ook te volgen is. :klap:

Mijn uitkomst:

popoutcg5.jpg

Het knopje:

12312311244343hi0.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
  • 3 weken later...
  • 8 maanden later...
Ik heb ook wat geprobeerd :puh:

nikometwapenwi2.png

Leuk gedaan! De tekst is alleen vrij moeilijk leesbaar en meestal zitten plankjes aan elkaar vast met schroeven of spijkers, hier is een tut over het maken van schroeven die vrij makkelijk te volgen is: Klikkie

Ook is hier een tut over een mooi houten lijstje maar ik heb het gevoel dat het juist je bedoeling was dat het lijstje maar een beetje slordig hing, maar spijkers/ schroeven zouden het geheel wat netter maken i.p.v de gaten die je nu hebt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...