.Antonio Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2006 Ik kan een balloon niet vinden, kan iemand ff een screen ervan plaatsen? De afbeelding war die balloon is staat in de bijlage (of gewoon hier) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2006 Ik heb even voor je gekeken en na een paar seconden had ik hem zo gevonden. Je vind hem namelijk onder het 'huisje' wat in het midden staat in het ronde zwembad. Je kan hem niet missie. Dan zul je je camera zo moeten bewegen dat je de ballon precies in het middel onder het dakje van stro zult zien zitten. Voor de duiddelijkheid heb ik nog even een screen voor je genomen, ik ben er van overtuigd dat het met deze informatie moet lukken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Antonio Geplaatst: 21 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 november 2006 Oke thnx, k heb hem.. beetje dom van me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Antonio Geplaatst: 22 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 november 2006 (bewerkt) *bumb* ik had ook nog ff een vraagje over deze balloon: Ik heb hem al Ik heb ze nu allemaal Bewerkt: 22 november 2006 door .Antonio Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weci Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2006 Ik heb ook een vraagje over een ballon. Er hangt er zo ene in het luchthavengebouw. Hoe kan ik die te pakken krijgen??? Gr W. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2006 Ik heb ook een vraagje over een ballon.Er hangt er zo ene in het luchthavengebouw. Hoe kan ik die te pakken krijgen??? Gr W. Ik snap je probleem, want je verliest je wapens wanneer je door het beveiligingspoortje gaat. Er is gelukkig wel een manier om toch deze ballon te pakken te krijgen... Neem een Sniper Rifle mee, en ga voor het meest linkse poortje staan wanneer je loodrecht voor de terminal staat. Ga voor dit poortje staan, en je zult de Red Balloon onder de roltrap zien hangen. Richt er met je Sniper Rifle op, schiet en voilà: weer een extra Red Balloon erbij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizz Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2006 En de beloningen, hoe zit het daarmee ? Wat krijg je ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Antonio Geplaatst: 26 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 november 2006 Zie hier: 10 balloons > Pistol 20 balloons > Scorpion 30 balloons > Sawnnoff (of hoe je ook schrijft ) 40 balloons > Molotovs 50 balloons > AK47 60 balloons > Body Armor 70 balloons > flame thrower 80 balloons > equalizer (handgun met loop) 90 balloons > sniper riffle 99 balloons > M247 (ofzo, kweet niet precies) Ja, ik heb ze allemaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizz Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2006 Ow, goeie wapens dus. Dan zal ik er vlug nog 77 gaan zoeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weci Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2006 Waar vind je die SNIPER RIFLE dan, want ik zit nog in het eerste land... Ik heb ook al op WikiGta gekeken, maar daar vind k t ook nie. Gr W Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xclusive Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2006 die moet je kopen in een ammu-nation, maar k weet niet of de ammu-nations op t eerste eiland ze al verkopen, maar volgens mij wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weci Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2006 Oke, merci. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2006 Ja je moet hem gewoon in Ammu-Nation kopen, die verkopen hem wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Antonio Geplaatst: 27 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2006 Ja je moet hem gewoon in Ammu-Nation kopen, die verkopen hem wel. Nee, ze verkopen hem niet . Op het 2e eiland kan je pas een sniper krijgen, dus nog ff geduld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weci Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2006 Ja, ik was al gaan kijke, maar ze verkochten em nie. Nie erg Toch bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.