Jump to content

Gta-Based roleplaying forum

gta-based roleplayforum  

26 leden hebben gestemd

1. 1. Zou je er aan mee doen? (check topic als je neit weet wat het is)

• ja!, leuk!
      8
    • misschien, als andere het ook doen
      4
    • alleen als hij nederlands is
      0
    • nee, ik heb het al zo druk
      1
    • nee, saai!
      13

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

een gta-based roleplaying forum.

Het wordt een invsionfree-forum dat ik ga creeren als de uitslag van de poll een beetje positief is.

kort uitgelegd:

-Je wordt member van het forum (net als hier)

- Je maakt een karakter met zijn eigen eigenschappen en skills

-dan bijvoorbeeld in een forum; Vice city, Malibu Disco

doe je het volgende:

Jaapie(zo heet m'n voorbeeld karakter) loopt de disco binnen, Het is vrij rustig. Hij loopt op de Barman af n bestelt 1 breezer "Heya, can i have a breezer?" (of als hij nederlands wordt in het nederlands)

dan wacht je tot je antwoord krijgt, NPC's (barman, ammu-nation verkoper etc.) worden gespeeld door moderator. een mod "roleplayed en geeft je een breezer, dit zal er ongeveer zo uitzien:

"Pineaple, Citrus or Orange. Sir?" that will be 15 dollars. De barman doet de koelkast open terwiijl hij wacht op he tantwoord van Jaapie

waarop jaapie dan weer zegt:

"Doe mij maar een Breezer ananas!"
De baarman kijkt hem vragend aan

etc etc etc.

Zo is het de bedoeling dat je doormiddel van het gebruiken van je Fantasie conversaties speelt met (n)PC's dus non-play characters of karakters van andere mensen. Ook zullen er missies komen die je gebruikt om geld te verdienen, Duels, autoraces..allemaal!

DUS! je zult geld hebben, wapens kunnen kopen...gevechten aangaan, schiete, misschien dat jullie het moeten zien voordat het komt, voorbeeld: (dits is et keyblades, kingdomhearts wapens dus...klikkikker

vragen post hier! ook uitleg van je stem is hier welkom!

Bewerkt: door InneX
Geplaatst:

Ik zal niet echt weten waarom die er zou moeten komen. En ik snap er eigenlijk er helemaal niks van........

Geplaatst:

Je idee is goed, maar ik denk dat het in een appart forum gaat mislukken. Daarom mijn tip: Start een soortgelijke gang ;) . Je kan dan ongeveer het zelfde doen en de berijkbaarheid is veel beter :) .

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb nog een klein beetje geupdate.

wat bedoel je? in gangs forum? heb zoiets gezien maar nog nie gelese, ben vrij nieuw hier

Heb het gezien, Ja, das inderdaad een beter idee...nou nog een vraagje hoe start ik een eigen gang?

Bewerkt: door InneX
Geplaatst:

je moet geweoon een goed verhaal hebben over je gang en wat het nut er van is om mee tedoen.

je moet wel 50 posts hebben en een maand lid zijn van gtaforum.

Geplaatst:
je moet geweoon een goed verhaal hebben over je gang en wat het nut er van is om mee tedoen.

je moet wel 50 posts hebben en een maand lid zijn van gtaforum.

lol, twee dingen die ik niet ben/heb :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...