gta boy Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 ik heb wat hulp nodig bij de eertse missie van og waar je met die dj moet dansen ik doe presies hoe het moet en toch elken keer weer mision failed ik word er gek van :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juliuzz Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 ik heb wat hulp nodig bij de eertse missie van og waar je met die dj moet dansen ik doe presies hoe het moet en toch elken keer weer mision failed ik word er gek van :blink: Goed timen...net als die missies Cesar Vialpendez ofzowiets waar je met je lowrider moest bouncen, maar dan nu met kruisje, bolletje, driehoekje en vierkantje... Dus als die toetsen in het rondje midden onder in het scherm komen moet je die indrukken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
masterfp Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 ik heb wat hulp nodig bij de eertse missie van og waar je met die dj moet dansen ik doe presies hoe het moet en toch elken keer weer mision failed ik word er gek van :blink: Goed timen...net als die missies Cesar Vialpendez ofzowiets waar je met je lowrider moest bouncen, maar dan nu met kruisje, bolletje, driehoekje en vierkantje... Dus als die toetsen in het rondje midden onder in het scherm komen moet je die indrukken... inderdaad (zie hierboven) en je mag het ook niet te vroeg doen of te laat het moet juist op het moment véél succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johan Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Je kan ook effe in de FAQ/Walkthrough kijken: http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?spag...missies/019.htm Daar staat hij ook goed uitgelegd. Deze missie is eigenlijk alleen snelheid met je controller hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Orange-grove Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Je moet ook als Perfect ofzoiets eindigen en niet met BAD want dan krijg je um niet Suc6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 mij is die missie gelukt na de 10 keer??? dus gewoon blijve proberen ik had de laatste keer 500 punten overschot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 k had het wel 30 keer geprobeert ( word je egt heel moe van) maar daarna had k ook een stuk of 750 punten te veel :D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juliuzz Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Ik had iets van 2000 punten meer Ik vond het rete-makkelijk :rolleyes: Ik had hem eerst gehaald met iets van 500 punten meer...toen ik hem voor een vriend deed had ik 2000 punten meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 alles juist ofzo??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 k had het wel 30 keer geprobeert ( word je egt heel moe van) maar daarna had k ook een stuk of 750 punten te veel je kan ook naar een disco gaan waant dan leer je het een beetje en als je het fout doet is het niet meteen van mission fialed :gtasign: :gtasign: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loempiaman Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 ik heb t samen met een vriend gedaan hij kruisje en vierkant en ik driehoek en rondje we hadden samen 4500punten!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-nigga Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 ik heb t samen met een vriend gedaan hij kruisje en vierkant en ik driehoek en rondje we hadden samen 4500punten!! is dat niet dik moeilijk met zn tweeen <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.