Jump to content

ls og

gta boy

Recommended Posts

ik heb wat hulp nodig bij de eertse missie van og waar je met die dj moet dansen ik doe presies hoe het moet en toch elken keer weer mision failed ik word er gek van :blink:

Goed timen...net als die missies Cesar Vialpendez ofzowiets waar je met je lowrider moest bouncen, maar dan nu met kruisje, bolletje, driehoekje en vierkantje...

Dus als die toetsen in het rondje midden onder in het scherm komen moet je die indrukken...

Delen op andere websites

ik heb wat hulp nodig bij de eertse missie van og waar je met die dj moet dansen ik doe presies hoe het moet en toch elken keer weer mision failed ik word  er gek van  :blink:

Goed timen...net als die missies Cesar Vialpendez ofzowiets waar je met je lowrider moest bouncen, maar dan nu met kruisje, bolletje, driehoekje en vierkantje...

Dus als die toetsen in het rondje midden onder in het scherm komen moet je die indrukken...

inderdaad (zie hierboven) en je mag het ook niet te vroeg doen of te laat het moet juist op het moment

véél succes ;);)

Delen op andere websites

k had het wel 30 keer geprobeert ( word je egt heel moe van) maar daarna had k ook een stuk of 750 punten te veel  :D  :D 
je kan ook naar een disco gaan waant dan leer je het een beetje en als je het fout doet is het niet meteen van mission fialed :gtasign: :gtasign:
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...