Gunit-Soldier Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 hey ik ben heel lang neitop het forum geweeest maar wanneeer komtnou EINDElijk de mta uit met lopen het duurt een beetje lang Ps. i kweet dat zulke topics lang zijn geopend maar ik kan geen duidelijk antwoord vinden en Sa Mp kan wel met lopen enzo maar waar kan je die downloaden ? alvast bedankt Reageren
Argon Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Voor SA:MP moet je in het forum hierover kijken daar staan een aantal topics hierover. Maar om je snel te helpen je kan het downloaden op: www.sa-mp.com Bedoel je met "MTA met lopen" MTA DM? Deze komt uit wanneer hij klaar is, eerst maken de developers(ontwikelaars) hem helemaal bugvrij en testen ze hem heel goed. Momenteel is alles bijna klaar en moeten ze nog een map editor bouwen. (Kan je in hun blog lezen.) Reageren
Typhoon Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 hey ik ben heel lang neitop het forum geweeest maar wanneeer komtnou EINDElijk de mta uit met lopen het duurt een beetje lang Ps. i kweet dat zulke topics lang zijn geopend maar ik kan geen duidelijk antwoord vinden en Sa Mp kan wel met lopen enzo maar waar kan je die downloaden ? alvast bedankt Jammer genoeg is het nog steeds niet bekend wanneer MTA San Andreas uitkomt, het kan een maand duren of nog een half jaar, het duurt jammer genoeg heel lang, tot dat moet je hun site maar goed in de gaten houden, als hij uitkomt zal dat hier op het forum gelijk gemeld worden. In SA:MP kan je inderdaad lopen, schieten, racen en alles tegen elkaar doen wat je maar wilt, SA:MP is hier te downloaden, jij moet de SA:MP 0.1b Client downloaden, dus niet de server. Veel plezier! Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 29 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2006 tnx man ! Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 29 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2006 heey ik downloadde daarnet samp maar ik er komt iets heel raar :S als ik op de snelkoppeling druk komt er 1000 keer zo rood stop ding en dta staat er iets in :S wie kan me helpen ? Reageren
Typhoon Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 heey ik downloadde daarnet samp maar ik er komt iets heel raar :S als ik op de snelkoppeling druk komt er 1000 keer zo rood stop ding en dta staat er iets in :S wie kan me helpen ? Dit is een bekend probleem, gelukkig heeft het SA:MP team hier een fix voor uitgebracht, deze patch kan je hier downloaden. Het gedownloade .Zip bestand bevat dit bestand: samp.exe, dit bestand verplaats je naar je SA Folder (C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) nu zal hij vragen als je het andere bestand wil overschrijven, hier op moet je 'Ja' drukken. Start nu je SA:MP client nog eens op, en als het goed is doet hij het. Succes en veel plezier! Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 29 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) tnx man hij doet HEt ik ga zo ff bij de beste mensen van de site ofzo JOU erbij zetten je hebt me meer geholpen dankje EDIT : Als ik ee server aan druk dan gaat ie laden en kom ik in vinewood maar waar niemnad is ik druk dan op connect maar nietmand is er :S kan je dat uitleggem ? ik kan trouwens oook niet de camera bewegen Bewerkt: 29 november 2006 door gunit-gangster Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 30 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2006 kan iemand me nog helpen ? Reageren
Typhoon Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 kan iemand me nog helpen ? Hmm, ik zou het eigenlijk niet weten. Probeer deze patch eens te installeren, hierdoor gaat je spel naar Versie 1 van het spel, als je Versie 2 hebt, heb je veel kans dat hij het niet doet. Als dit ook niet werkt zou ik je spel eens opnieuw installeren, dat zou ook kunnen helpen. Misschien vind je met de zoekfunctie ook nog iets bruikbaars. Ik hoop dat het lukt. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 tnx man hij doet HEt ik ga zo ff bij de beste mensen van de site ofzo JOU erbij zetten je hebt me meer geholpen dankje EDIT : Als ik ee server aan druk dan gaat ie laden en kom ik in vinewood maar waar niemnad is ik druk dan op connect maar nietmand is er :S kan je dat uitleggem ? ik kan trouwens oook niet de camera bewegen Ik denk dat je Firewall SA:MP blokkeert. Je kan hem wel opstarten, maar je krijgt alleen het Vinewood bord, dan ligt het waarschijnlijk niet aan de versie van SA. Ga naar je firewall settings (Kun je meestal rechtsonder bij de klok vinden) en schakel deze uit als je SA:MP gaat spelen. Of zorg dat hij alleen SA:MP niet blokkeert. Als je klaar bent met spelen, moet je je firewall natuurlijk wel weer aanzetten, anders loop je meer kans op virussen op je computer. Reageren
Azer Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 dat ligt wel aan de versie van GTA:SA, heeft je firewall niks mee te maken. Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 1 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2006 (bewerkt) ik had me firewall uitgezet ik heb versie 1 ik heb al die patches gedownload heb hem opnieuw geinstallleerd maaar en als ik die patch die typhoon heeft gegeven in dit topic staat er : D /GTA SAN ANDREAS\ gta_sa.exe uknown version raar ? ik snap er neits meer van Bewerkt: 1 december 2006 door gunit-gangster Reageren
Azer Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 gebruik de originele exe. Reageren
RTS Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 Je hebt waarschijnlijk je gta_sa.exe veranderd in een No CD gta_sa.exe of iets dergelijks. Ik denk dat je het best je GTA SA opnieuw kan installeren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.