Jump to content

Spookhuis


Ewoud

Recommended Posts

Jullie prate steeds over het spookhuis maar kunnen mij dan screens geve want dan kan ik ze bij eeot zetten.

Me morory card is opgegete dus heb niet echt zin om missies te spele om verder te kome

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BrokenTable

    5

  • Ewoud

    4

  • Smooth

    3

  • -Richard-

    3

Die haunting-house is gewoon dikke fake, er was een screen te zien dat je wat hoorde ademen, maar dat is CJ gewoon..

Als je namelijk in een donkere schaduw staat hoor je hem heigen net alsof hij klaar is gekomen..

Link to comment
Delen op andere websites

Die haunting-house is gewoon dikke fake, er was een screen te zien dat je wat hoorde ademen, maar dat is CJ gewoon..

Als je namelijk in een donkere schaduw staat hoor je hem heigen net alsof hij klaar is gekomen..

ik stond in dat huis ,bij de safe plek maar wel ietsjes voor de safeplek en hoorde

heel hard gehijg. :o ik ben heel snel uit het huis gerend want dat was zow scary!!

ik hoop da ik het goed heb dus.. :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben jullie een locatie voor me want dan vlieg ik er effe heen.

En onderzoek ut.

Zoals ik heb begrepen is het het safehouse iets ten westen van Millie (de couprier-date). Maar ik het er een game-dag naar staan kijken, maar niets vreemds gezien of gehoord.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien kan je daar wel blijven wachten in huis, maar dat hoeft niet te werken...

Het kan ook zo zijn dat je misschien op een bepaald tijdstip het huis moet binnen gaan en zodra je binnen bent dan begint het gehijg...

Ik heb ook in dat huis gestaan/lopen maar ik ging wel overdag naar binnen...dus hoorde ik nix...maar als ik misschien om 2AM daar naar binnen zou gaan zou ik het misschien wel horen

Mn zusje (GTA-Girl) heeft het gehoord, en ik geloof haar wel...(helaas was ik er op het moment niet bij toen het gebeurde) <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je moet doen:

- Als eerste koop dat huis natuurlijk(en ga er niet buiten staan net als een gast bij een ander topic).

- Ga s'nachts naar binnen.

- Zet je TV wat harder zodat je de geluiden beter hoort.

- Loop rustig door het huis naar boven en weer terrug naar beneden, check ff all kamers

Als je dan nog niks vreemds hoort :huh:. Het is zooooo duidelijk hoorbaar. Het is namelijk niet alleen dat gehijg ......... :ph34r:

Dat gehijg is zoiezo niet van CJ. Waarom zou hij zo hard hijgen als hij rustig door een huis wandelt? :lol: Ik kan me daarnaast ook geen ander moment herinneren dat hij op die manier aan het hijgen was of wel?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een vrij luxe huis in het noordwesten van Las Venturas(de dessert en verder naar het westen niet meegerekent).Vanaf je sm-vriendin helmaal naar het westen rijden. Als je binnen komt zie je in een donkere hoek een hele lichte stoel staan. Boven is aan het eind een grijzige badkamer en aan beide kanten een slaapkamer, waar je gewoon in kan. Verder hangt er oa een kroonluchter en is de hoofkleur volgens mij rood.

Het gebeurt soms niet meteen. Ga naar binnen en loop gewoon een paar minuutjes rond, en je hoort het vanzelf.

Bewerkt: door Smooth
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...