Jump to content

wat is jou favoriete gta game en waarom ?


big-gangster

Recommended Posts

wat is jou favoriete gta game en waarom het mogen er ook meerdere zijn het hoeft niet per,se eentje te zijn.

mijn favoriete gta game is toch wel gta san-andreas want je kan echt veel aan cj doen tatoos nemen en fitnissen enz ook vindt ik het wel cool dat je eindelijk is de ruimte heb om te gaan rijden met een wagen die je ook nog is kan tunen wat ook wel cool is als je in vice city rij dan was je het zo beu in een kwartiertje ongeveer had je heel vice city gezien terwijl je in san-andreas wel een paar uur erover doet om alles te zien

met al en al vindt ik san-andreas gewoon vette game en is het ook echt mijn favoriet 8)

Link to comment
Delen op andere websites

GTA SA!!!! Je hebt veel mogelijkheden en een mooie omgeving, elke stad is anders, kortom; voor iedereen wat wils! Of als je even iets anders wilt doen even door de Badlands rijden, met een mountain bike de Mount Chilliad opfietsen ofzo.....

Link to comment
Delen op andere websites

Vice City komt bij mij op de eerste plaats, wat mij vooral aantrekt is die heerlijke vakantie sfeer in VC het heeft gewoon meer betrokkenheid vind ik zelf.

Op een tweede plaats komt Gta sa, door de grootte van het spel kun je je langer vermaken om alles te ontdekken verder de mogelijkheden om je personage (CJ) aan te passen op kleding stijl, haar stijl en ga zo nog maar even door.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, dit is mn eerste berichtje, ik ben dus nieuw hier. Mijn favo game is San Andreas, ken ook alleen maar deze, ik heb hem al 2 keer helemaal uitgespeeld, maar moet eerlijk bekennen, ik heb gecheat en mijn lieve vriend heeft me heel vaak door bepaalde missies geholpen, vooral learning to fly, die kon ik zelf echt niet (weinig geduld etc.), maar het blijft een top spel, ben nu bezig om de extra missies te halen, taxi, pimp, paramedic, politie en trucking missies heb ik al gehaald, nu ben ik bezig om de school missies te halen, vooral de laatste van de autoschool waarbij je door de stad moet rijden is moeilijk!!!!

Dit lijkt me een echt leuk forum en ik denk dat ik heel veel aan jullie tips zal hebben want ik ga zeker weer een keer helemaal opnieuw met het spel beginnen! :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

het blijft een moeilijke

maar ik dnek toch sa die heeft een net iest langere speelduur

misschien had vcs wel weer anders op een console gewest i blijf nooit zo lang aan mijn handheld hangen

sa heeft voor ieder wat wils maar geen vice city

niet zo'n lejkker strand en boulevardje waar je lekker over kan chillen

gta vc zeker de beste stad ooit alhoewel las venturas in de buurt komt

maar vcs de beste sfeer en de beste zon hahaha

+ lekker sfeertje en best een mooi spel vcs

- het spel is zo eritant met zijn bugs en de super lage framerate

ik wil hem gauw op 333mhz spelen

Link to comment
Delen op andere websites

GTA Vice City.

Vooral omdat de mafia daar een grote rol speelt. Dit was in GTA III ook zo, maar bij Vice City vind ik het leuker. ik denk ook omdat het zich in Miami afspeelt, en afgeleid is van scarface.

Link to comment
Delen op andere websites

1 - GTA San Andreas Je kan vliegen zwemmen fietsen varen eten ander kapsel kopen en noem maar op.

2 - GTA Vice City Stories je kan vliegen zwemmen feitsen varen niet eten en ander kapsel kiezen enzo.

3 - GTA Vice City leuke sfeer dikke villa op Starfish Island.

4 - GTA Liberty City Stories coole game goed verhaal wel een saaie stad missies zijn eentonig.

5 - GTA 3 goede game goed verhaal veder een saaie stad en de missies zijn erg eentonig.

Deze GTA's heb Ik trouwens ook allemaal. Jammer dat Ik geen GTA 1 of/en GTA 2 hebt.

Weet Iemand waar je GTA 1 of/en GTA 2 nog kan kopen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...