Jump to content

Reclame,wat vind je ervan?


Ice Banana

Reclame  

73 leden hebben gestemd

  1. 1. Reclamewat vind jij ervan?

    • Mooi! moet meer komen!
      1
    • Ah valt mee
      33
    • No fokkin way weg met die zooi!!!
      39


Recommended Posts

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Yohan

    3

  • brbgtaplayer

    2

  • LBG

    2

  • RobertSA

    2

het licht er een betje aan welke recklame.

want reclame op tv vint ik ongelofelijk KUD. tussen progamas door.. oke maar in een progame reclame doen is echt strond vervelend.

reclame op internet is ook erg vervelend. het is vaak een geel blouw en rood en aan alle kanten kniperen. en dan heb je ook nog die KUD pup op's en unders. en daar heb ik wel zoon hekel aan. dan nog spam das ook reklame mestal. die mensen die dat maaken moetten ze gewoon af schieten.

verder vint ik reclame in een tijtschrift ook stom. want je koopt het tijtschrift voor wat er in staat en niet voor de reclame. tenzij het reclame is wat over het zelfde onderwerp gaat. dat is dan nog wel te begrijpen. als je bf een game blad heb en daar wort dan reclame gemaakt voor een niew spel.

billboard vint ik ook maar lelijk want ze zij erg groot en dat staat niet mooi in een stat.

wat blijft er dan nog ofer ??....

reclame volders. die vint ik wel mooi. dat kost je nix en er staat vaak wel wat lueks in. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gekozen 'Ah valt mee' Ik stoor me er niet zo aan hoor, soms als ik naar een interessant programma kijk en er komt ieder kwartier reclame wordt ik er wel een beetje moe van :ch: Sommigen reclame's zijn leuk andere geen bal aan. Dus het ligt er maar net aan welke reclame het is.

Groet gammie :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Reclame (ik heb het nu even over TV) is hetgeen dat TV kijken vervelend maakt.

Net nog zit ik Bones te kijken en bij een serie heb je altijd eerst een stukje voor het begin filmpje waarna de aflevering echt begint zeg maar. RTL5 hanteert echter het systeem om na het voorstukje reclame uit te zenden en na de reclame met de aflevering te beginnen dit vind ik een vrij storend systeem.

Ook SBS6 heeft zoiets vervelends alleen doel ik nu op het Hart van Nederland dat er doorheen komt wanneer je een film zit te kijken.

Opzich heb ik niks tegen reclame het mag alleen wel iets minder, iets korter.

Link to comment
Delen op andere websites

Af, valt wel mee.

Zonder reclame op TV of Radio bestonden de zenders niet eens. SBS6 heeft zijn enige inkomsten aan Reclame. Vandaar dat ze op een moment dat veel mensen kijken/luisteren reclame doen, dan wil het bedrijf waarvoor reclame wordt gemaakt er ook meer voor betalen. Zo-ook Veronica RTL4, 5, 7, Tappa:slotje:, etc. Alle Commerciele zenders. Daarnaast vind ik dat op de zenders 1, 2 en 3 geen reclame moet zijn. De inkomsten van die zenders bestaan uit overheid maar ook uit reclame. Dus daar kunnen ze ook best zonder. Als ze nu ned. 3 weg halen heeft de overheid meer geld voor ned 1 en 2.

Link to comment
Delen op andere websites

Reclame is in principe wel ok, maar ik time het meer dan eens op minstens 8 minuten, en dat om de 22 minuten. Ik vind dat wat teveel van het goede worden, je krijgt het gevoel dat het meer de film is die de reclame onderbreekt dan andersom. Doorgaans neem ik wat ik wil zien gewoon op en kijk ik dat later in de week even terug, scheelt zo een half uur bij een film.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga altijd eten of drinken halen als er reclame is, tuurlijk zijn er reclames die cool zijn, zoals die van GTA VCS, maar verder haat ik reclame en wil ik het liefst geen reclame zien, maar helaas hebben we geen Canal+.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat reclame nodig is om veel programma's op de buis te houden, maar dat maken ze niet minder iritant. Steeds als je lekker in een film/programma zit komt er reclame :t . Daarom mijn tip aan de TV zenders: Maak het TV kijken duurder zodat er minder reclame op hoeft te komen _O_ .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...