Think Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 (bewerkt) Type: Signature Stijl:Crime, gangs Afbeelding: Tekst: Rand: Zwart Kleuren: Originele Render: / Extra: Als het niet te druk word, de tekst "Think" erbij plaatsen >>> Door .Levi.: Fout lijstje gebruikt. Gebruik gehele lijstje. Stuur Slimm of mij een pb als je weet hoe het moet, geef in je pb dus het correctie lijstje met de eisen die je wilt. Daarna openen wij weer je topic.<<< Bewerkt: 25 april 2007 door RonaldVC
.Levi. Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 Pb ontvangen en het nieuwe lijstje goedgekeurd. Succes verder Think. Je kunt je bericht editten.
Think Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2007 (bewerkt) Type: SignatureStijl:Crime, gangs Afbeelding: Tekst: Rand: Zwart Kleuren: Originele Render: / Extra: Als het niet te druk word, de tekst "Think" erbij plaatsen >>> Door .Levi.: Fout lijstje gebruikt. Gebruik gehele lijstje. Stuur Slimm of mij een pb als je weet hoe het moet, geef in je pb dus het correctie lijstje met de eisen die je wilt. Daarna openen wij weer je topic.<<< Dit was dus duidelijk uit het oog geraakt, zowel bij mij. Nu dacht ik er ineens aan, zou het nog steeds mogelijk zijn om deze te maken? Think, Bewerkt: 14 april 2007 door Think
Think Geplaatst: 14 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Type: SignatureStijl:Crime, gangs Afbeelding: Tekst: Rand: Zwart Kleuren: Originele Render: / Extra: Als het niet te druk word, de tekst "Think" erbij plaatsen >>> Door .Levi.: Fout lijstje gebruikt. Gebruik gehele lijstje. Stuur Slimm of mij een pb als je weet hoe het moet, geef in je pb dus het correctie lijstje met de eisen die je wilt. Daarna openen wij weer je topic.<<< Dit was dus duidelijk uit het oog geraakt, zowel bij mij. Nu dacht ik er ineens aan, zou het nog steeds mogelijk zijn om deze te maken? Think, ...
AwiVC Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 Ehm, ik zag je wanhopigheid xP en ik ben niet al te goed met PS maar ik heb toch maar even wat voor je geprobeerd. Als er iets niet goed is zeg je het maar http://img86.imageshack.us/img86/9878/warriorspa8.jpg
.Levi. Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 ok, bedankt, hij is goed. Let op! Het aantal bytes zit boven de 100kb wat hier op het forum het maximum is. Stuur de maker even een pb of hij het kan veranderen.
AwiVC Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 ok, bedankt, hij is goed. Let op! Het aantal bytes zit boven de 100kb wat hier op het forum het maximum is. Stuur de maker even een pb of hij het kan veranderen. Oops ik dacht dat ik het had gecheckt, maar deze voldoet wel ^^ Sorry ^^ >>> Door .Levi.: Sorry maar ook deze zit nog boven de 100kb. Hij is 108kb. Sla het op als jpeg en verlaag de kwaliteit iets.<<< http://img68.imageshack.us/img68/5198/thewarriorscopyci5.jpg
Recommended Posts