Jump to content

eigen "zendertje" maken?


vice

Recommended Posts

Muziek kan je zelf toevoegen. dit kan via de map "mp3" die in de map staat waar je vice city hebt geinstalleerd (c:/rockstar games/gta vice city, of een andere) zelf je eigen stem zou je er ook in kunnen zetten door het op te nemen en het als mp3 formaat in diezelfde map te zetten

scuees :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je muziek en geluidsbestanden van het formaat MP3 in de map MP3 zet, dan wordt het bestand afgespeeld in Vice City door middel van de zender MP3 Player. Je moet wel eerst de zender MP3 Player opzoeken. Dit doe je door gebruik te maken van de Insert knop. Als het goed is moet de zender MP3 Player de geluids/muziekbestanden in MP3 formaat kunnen afspelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo gauw er 1 of meerdere liedjes in die map komen, zal er automatisch een nieuw radiostation bij komen. Deze komt na wave 103, en heet mp3 player geloof ik. Liedjes die je er zelf in zit zullen nooit in een van de bestaande radiostations, zoals vrock voorkomen

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt! het werkt :) , heb alleen een nadeel :( mijn geluid (als ik spreek) is heel erg stil,kan ik dat soms luider zetten? probeerde al via options enzo,dat helpt een klein beetje maar ik moet mijn luidsprekers erg hard zetten om te horen,en ik heb bang dat er dan plots muziek komt en dat ik me dan verschiet :bonk: .

kan je dat verhelpen?

edit: en als ik luider zet en ik rij dan dan hoor ik ook altijd de motor :(

edit 2: mijn tekst komt denk ik altijd eerst en dan pas muziek,tja ik hoor me voortdurend praten en dan hoor ik plots al iets wat ik na het liedje zou moeten gezegd hebben. en er kwam geen liedje??

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Je volume van stemgeluid ligt denk ik aan de manier van opnemen, dus hoe dicht of ver weg je van je mic zit, hoe gevoelig die is. van hier af kan ik je daar niet aan helpen, misschien dat iemand anders dat wel kan, ik ben namelijk niet echt zo'n held o dat gebied :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt! het werkt :) , heb alleen een nadeel :( mijn geluid (als ik spreek) is heel erg stil,kan ik dat soms luider zetten? probeerde al via options enzo,dat helpt een klein beetje maar ik moet mijn luidsprekers erg hard zetten om te horen,en ik heb bang dat er dan plots muziek komt en dat ik me dan verschiet :bonk: .

kan je dat verhelpen?

edit: en als ik luider zet en ik rij dan dan hoor ik ook altijd de motor :(

edit 2: mijn tekst komt denk ik altijd eerst en dan pas muziek,tja ik hoor me voortdurend praten en dan hoor ik plots al iets wat ik na het liedje zou moeten gezegd hebben. en er kwam geen liedje??

Druk op Esc. -> Option -> Audio -> en dan moet je Music of Radio Volume harder zetten, of je kunt de Sound Effects Volume lager zetten.

Sorry als het niet helemaal klopt, maar het staat ergens bij Options[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een micro van mijn papa genomen die werkt VELE beter, nu nog een vraagje:

hoe kan ik muziek toevoegen? want als ik verschillende bestandjes in volgorde zet komt er eerst tekst,en tja,muziek weet ik niet eens,want die tekst duur lang :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een micro van mijn papa genomen die werkt VELE beter, nu nog een vraagje:

hoe kan ik muziek toevoegen? want als ik verschillende bestandjes in volgorde zet komt er eerst tekst,en tja,muziek weet ik niet eens,want die tekst duur lang :ch:

Als je bedoelt of je ze in een volgorde af kunt spelen, moet ik je teleurstellen. Hij pakt gewoon de bestandjes in een willekeurige volgorde. Je kunt ze ook met een audio programma allemaal aan elkaar plakken en in een mp3 formaat maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...