Jump to content

[PS] Inblending


M4X

Recommended Posts

Deze tutorial is in het engels in verband met m'n eigen site. Het is ABE (algemeen beschaafd engels :puh:) dus dit moet voor iedereen duidelijk zijn. Sorry voor de wat lage kwaliteit, maar ik had wat problemen met het uploaden. Vragen, outcome's, en comments zijn welkom :Y

Extra's die ik heb gebruikt:

Render

Brushes

Veel succes!

7ff8.jpg

@hieronder:

Gefixed ;)

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Leuke tutorial hoor M4X! ;) . Alleen 1 ding is jammer, je besteed bijna alle tijd aan de achtergrond. Eigenlijk heb je bijna niets gedaan aan de render, en de tutorial gaat om de render, dus ik zou als ik jou was voortaan wat meer tijd besteden over het onderwerp zelf. Oke? :bonk:

Verder wel leuk hoor :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Goede tut, jammer dat het idee van inblending niet helemaal goed naar voren kwam. Als je de geduplicate gebrushde layers op normal laat, en het gedeelte bij het gezicht weg gumt dan raakt de layer al beter in geblend. Of doe wel met die layers wat in de tut staat en pak de magic want-tool. Klik naast de layer en druk op R-muisknop ->> Feater en dan op 20. :) En zo zijn er nog wel meer manieren om in te blenden.

Hoe dan ook is dit iig een leuke tut voor mensen die wat moois met PS willen maken. :)

Mijn outcome:

post-3181-1165935403.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Goede tut, jammer dat het idee van inblending niet helemaal goed naar voren kwam. Als je de geduplicate gebrushde layers op normal laat, en het gedeelte bij het gezicht weg gumt dan raakt de layer al beter in geblend. Of doe wel met die layers wat in de tut staat en pak de magic want-tool. Klik naast de layer en druk op R-muisknop ->> Feater en dan op 20. :) En zo zijn er nog wel meer manieren om in te blenden.

Hoe dan ook is dit iig een leuke tut voor mensen die wat moois met PS willen maken. :)

Mijn outcome:

Bedankt voor je reactie, een leuke outcome. Ik zie dat je wat lichtere kleuren hebt gebruikt dan ik, hierdoor krijg je volgensmij iets andere overlay-effecten. Maar je kan de opacity inderdaad ook op 100 laten en het gedeelte bij het gezicht uitgummen, ik ben met je eens dat dit ook mooi staat

@Antonio: Ook bedankt voor je reactie, het klopt dat ik niet heel veel aandacht aan de render heb besteed en de titel inblending past er wellicht niet 100% bij. Het doel is eigenlijk je render met je background combineren zodat hij er goed ingeblend uit ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...