Gtwien Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 Zou iemand a.u.b. de volgende missies voor mij kunnen doen? -Zero RC: New Model Army -Circle Airstrip -Circle Airstrip and Land -Helicopter Takeoff -Land Helicopter -Destroy Targets -Loop the Loop -Barrel Roll -Parachute onto Target Klik hier voor de saved game Ik weet dat het saaie missies zijn en dat dit veel gevaagd wordt, maar daarom vraag ik ze ook Bedankt op voorhand, Gtwien
BaasB Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 (bewerkt) Zou iemand a.u.b. de volgende missies voor mij kunnen doen?-Zero RC: New Model Army -Circle Airstrip -Circle Airstrip and Land -Helicopter Takeoff -Land Helicopter -Destroy Targets -Loop the Loop -Barrel Roll -Parachute onto Target Klik hier voor de saved game Ik weet dat het saaie missies zijn en dat dit veel gevaagd wordt, maar daarom vraag ik ze ook Bedankt op voorhand, Gtwien Doe ik. EDIT: Ik heb alle vliegmissies (Learning to Fly), en de missie New Model Army, voor je gehaald. Beloning Learning to Fly: Respect +, je hebt toegang tot de vliegvelden in Los Santos, San Fierro, en Las Venturas. Circle Airstip: Gold (100%). Circle Airstip And Land: Silver (91%). Helicopter Takeoff: Gold (100%). Land Helicopter: Gold (100%). Destroy Targets: Silver (95%). Loop-The-Loop: Silver (95%). Barrel Roll: Gold (100%) Parachute On Target: Silver (98%). Zoals je ziet heb ik niet alles op goud gehaald, maar het gaat er om dat je nu verder kunt hè. Je krijgt nu nieuwe missies bij het vliegtuig tekentje. Ik heb het over dit tekentje: Je kunt er meteen mee aan de gang, want ik heb in de Abondoned AC Tower in Verdant Meadows gesaved, en dat is waar de missies beginnen. Beloning New Model Army: $7000, en een asset. Ik citeer deze informatie over assets even uit een andere post van mij: Je hebt alle missies van Zero uitgespeeld, je hebt er nu dus een 'asset' bij. Een asset is een dollartje, waar om de zoveel tijd geld bij komt (totdat het de limiet van $5000 bereikt). Als je tegen zo'n asset aanloopt, krijg je geld. Een asset staat op de plek waar eerst de missies van iemand waren (in dit geval de missies van Zero), maar die je nu uitgespeeld hebt. Ik heb voor de duidelijkheid even een screen gemaakt: Ook wil ik nog even iets zeggen: Je kunt op een veel makkelijkere manier savegames uploaden dan je nu doet. Uitlegje: Als je op GTAForum een post aan het maken bent, staat er onder het witte typvlak waar je de post in typt, een ding om bestandjes te uploaden. Ik het het hierover: Klik op Bladeren..., ga naar Mijn Documenten --> GTA San Andreas User Files. Nu zie je in die map de savegames staan. Kies de savegame die je wilt uploaden. Als je een savegame hebt gekozen, klik je op Deze bijlage toevoegen: Nu ga je verder met je bericht, en je plaats het als je er klaar mee bent. Dan staat de savegame automatisch onderaan je post. Dit kost veel minder tijd voor jou, en voor diegene die de savegame moet downloaden. Veel plezier en succes verder met GTA San Andreas. Je vindt de savegame onderaan deze post. GTASAsf1.b Bewerkt: 12 december 2006 door BaasB
HerrieM Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 (bewerkt) Doe ik voor je. Blijkbaar niet. Bewerkt: 12 december 2006 door HerrieM
Gtwien Geplaatst: 13 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Bedankt voor de missies en voor de tips! HerrieM, wat bedoel je met: "dat doe ik voor je, blijkbaar niet"?
Bassiej Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Dat zei hij, omdat iemand hem voor was
Gtwien Geplaatst: 13 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Dat zei hij, omdat iemand hem voor was ow ja...
Recommended Posts