GTAVCSFreak Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2006 Hey allemaal je ziet het al wat vind je nou leuker... Missies of gewoon lol maken in vice city ik meer dit... (Doe ik elke keer ) Ik wil hem uitspelen en dan heel veel lol maken maar dan heb ik soms echt geen zin daarin maar ga ik mensen uitmoorden en in het dolle rijden... Dus wat vindt jij nou leuker???typ het hier... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
justinW Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2006 Ik ben al door mijn missies heen, maar ik werk nu een beetje aan mijn Criminal Rating en dat brengt ook mijn benodigde dosis vermaak Dus knallen en Drive-By's zijn nu dus mijn bezigheden. Justin W Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAVCSFreak Geplaatst: 12 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 december 2006 Ja dat bedoel ik ik heb dus altijd geen zin om missies te doen maar nu je het zegt hoop ik dat ik verder kom... (Ben bij Money for Nothing) PS wat de hell zijn drive by's Ik heb er geen verstand van... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
justinW Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2006 Opzich zijn missies ook heel fantastisch, ze hebben een goede opbouw en sommige zijn wel aardig pittig maar het is aan jezelf om te bepalen of je die missies doet ja of nee. Drive By's doe je als je in een auto zit en naar links of naar rechts kijkt en dan schiet, ook wel 'Drive By Shooting' genoemd. PS: Bij welke missie ben je nu? Justin W Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAVCSFreak Geplaatst: 12 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 december 2006 Ok weet ik ook weer Welke missie? Money For Nothing... Bedankt ik ga nu alles besteden aan missie (Heb alle balone tog al) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2006 Meestal speel ik missies en maak ik tussendoor lol. Wel probeer ik zo snel mogelijk de missies uit te spelen, want dan kan je steeds meer. Maar als ik een GTA voor de eerste keer speel, ga ik altijd eerst lol maken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Karaev Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2006 Ik vind ze allemaal wel leuk ik hou heel erg om missies te doen en ook gewoon wat rond schieten en polities achter je aan krijgen ik kan niet echt kiezen wat ik echt leukste vind of leuker ik vind ze allemaal wel leuk er zijn ook missies waar je moet rijden en schieten en waar je ook nog polities achter je aan krijgt dus ik kan echt niet kiezen vind ze allemaal wel leuk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAVCSFreak Geplaatst: 13 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2006 Ja ik heb besloten elke keer als ik een missie heb gedaan dat ik dat even lol ga maken En money for nothing is me eidelijk gelukt... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2006 Toch de missies . in het dolle schieten verveeld nogal erg snel helaas Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAVCSFreak Geplaatst: 13 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2006 Raar ik ben nu eindelijk verder gekomen in de game ik had een vervelende *** missie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tiesto Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2006 ik wil gta vcs niet te snel uitspelen dus maak ik ook veel lol en voor mij betekent lol: vliegen in heli's of watervliegtuig maar ik vind het ook gewoon leuk om politie sterren te krijgen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2006 Eigelijk allebei dan doe ik wat missies en dan ga ik lekker wat lol maken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2006 Ik vind de missies leuker, hier draait het spel om. Het is wel leuk dat het spel freeroam is, door het dolle rijden en schieten enzo, maar het draait om de missies. Niet alleen hoofdmissies, maar ook zijmissies vind ik leuk. Je rijd vrij door de stad, een missie kan alle kanten om gaan, en het is veel schieten. Dit zijn eigenlijk alle elementen uit games die ik leuk vind: veel vrijheid, schieten en vliegen/rijden. Normaal is dit ook wel leuk, maar met de missies is het gewoon wat leuker. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2006 Gewoon missies. Want dat dollen is heel even leuk, maar begint al gauw te vervelen. Dus ik speel liever de missies, en anders wel Multiplayer. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Boris H. Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2006 Het leuke is de vrijheid van GTA! Rondcrossen, mensen overijden, politie afknallen, mensen uitmoorden, auto's opblazen en ga zo maar door! En tussendoor missie's doen. Dat is wat GTA zo goed maakt! Boris H. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts