Jump to content

Wat is leuker?in het dolle schieten of rijden of missie?

GTAVCSFreak

Recommended Posts

Hey allemaal je ziet het al wat vind je nou leuker...

Missies of gewoon lol maken in vice city ik meer dit...

(Doe ik elke keer :bonk: )

Ik wil hem uitspelen en dan heel veel lol maken maar dan heb ik soms echt geen zin daarin maar ga ik mensen uitmoorden en in het dolle rijden...

Dus wat vindt jij nou leuker???typ het hier... 8)

Delen op andere websites

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTAVCSFreak

7

• justinW

3

• sevaboy

2

• Thundercover

1

Ik ben al door mijn missies heen, maar ik werk nu een beetje aan mijn Criminal Rating en dat brengt ook mijn benodigde dosis vermaak :Y Dus knallen en Drive-By's zijn nu dus mijn bezigheden.

Justin W

Delen op andere websites

Ja dat bedoel ik ik heb dus altijd geen zin om missies te doen maar nu je het zegt hoop ik dat ik verder kom...

(Ben bij Money for Nothing)

PS wat de hell zijn drive by's Ik heb er geen verstand van...

Delen op andere websites

Opzich zijn missies ook heel fantastisch, ze hebben een goede opbouw en sommige zijn wel aardig pittig maar het is aan jezelf om te bepalen of je die missies doet ja of nee.

Drive By's doe je als je in een auto zit en naar links of naar rechts kijkt en dan schiet, ook wel 'Drive By Shooting' genoemd.

PS: Bij welke missie ben je nu?

Justin W

Delen op andere websites

Meestal speel ik missies en maak ik tussendoor lol. Wel probeer ik zo snel mogelijk de missies uit te spelen, want dan kan je steeds meer. Maar als ik een GTA voor de eerste keer speel, ga ik altijd eerst lol maken.

Delen op andere websites

Ik vind ze allemaal wel leuk ik hou heel erg om missies te doen en ook gewoon wat rond schieten en polities achter je aan krijgen ik kan niet echt kiezen wat ik echt leukste vind of leuker ik vind ze allemaal wel leuk er zijn ook missies waar je moet rijden en schieten en waar je ook nog polities achter je aan krijgt dus ik kan echt niet kiezen vind ze allemaal wel leuk :cya::cya::cya:

Delen op andere websites

Ik vind de missies leuker, hier draait het spel om. Het is wel leuk dat het spel freeroam is, door het dolle rijden en schieten enzo, maar het draait om de missies. Niet alleen hoofdmissies, maar ook zijmissies vind ik leuk. Je rijd vrij door de stad, een missie kan alle kanten om gaan, en het is veel schieten. Dit zijn eigenlijk alle elementen uit games die ik leuk vind: veel vrijheid, schieten en vliegen/rijden. Normaal is dit ook wel leuk, maar met de missies is het gewoon wat leuker.

Delen op andere websites

Het leuke is de vrijheid van GTA! Rondcrossen, mensen overijden, politie afknallen, mensen uitmoorden, auto's opblazen en ga zo maar door! En tussendoor missie's doen.

Dat is wat GTA zo goed maakt!

Boris H.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...