gta_fan_123 Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 in Vice Point heb je een biker gebouw maar hoe moet je dat gebouw nou veroveren als er geen voertuig voor dat gebouw staat? Reageren
BigM Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Kijk nog even goed of er toch geen voertuig voorstaat . Loop even rustig langs het gebouw kijken of je hem ziet . Zo niet kan ik je met dit probleem niet verder helpen aangezien ik dit NIET had Reageren
gta_fan_123 Geplaatst: 13 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Kijk nog even goed of er toch geen voertuig voorstaat . Loop even rustig langs het gebouw kijken of je hem ziet . Zo niet kan ik je met dit probleem niet verder helpen aangezien ik dit NIET had bij mij staat daar echt geen voertuig, ik heb het al 4 a 5 keer gecheckt en er omheen lopen dat kan ik niet doen want dan gaan die bikers en die sharks op mij schieten Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Een beetje vreemd dat je dat probleem hebt. Ik heb ook weleens last van bugs bij mijn Empire Gebouwen. Ik kan bijvoorbeeld door de gebouwen heen lopen of een auto spawnt zomaar voor mijn voeten. In jouw geval zou ik maar rustig afwachten in de omgeving. Als het goed is, geeft het spel in het Engels aan dat je de voertuig voor het vijandelijk gebouw moet verwoesten. Als er geen voertuig staat, dan geeft het spel dat bericht niet aan. Tegen die Bikers en Sharks moet je goed bewapend zijn. Ze hebben geen misselijke wapen. Ik zou zorgen dat je een machinegeweer en een assultrifle op zak hebt. Een minigun kan ook zeer handig zijn. Daarnaast zou je ook bendeleden kunnen recruteren. Dit doe je door op de rechtertoets van je PSP te drukken. Daarna druk je op de up toets aan de linkerkant van je PSP. Deze bendeleden maken niet iedereen dood, maar ze maken het wel makkelijker om een gebouw te veroveren. Reageren
Fre Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Ik denk dat je dit gebouw pas kunt veroveren tijdens/na een bepaalde missie want ik heb juist hetzelfde. Reageren
M4X Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Ik denk dat je dit gebouw pas kunt veroveren tijdens/na een bepaalde missie want ik heb juist hetzelfde. Dit is ook zo, het gaat samen met het verhaal. Voordat je de missie To Victor, The Spoils hebt gedaan is het nog niet mogelijk. Louise wilt in deze missie dat jij Martinez ze zaken overneemt (3 empire buildings). Dit omdat je hem hebt vermoord door zijn ruzie met Louise. Voor deze missie kan je het voertuig voor een empire building wel kapotmaken, maar hierdoor bereik je niks. De missie ligt niet ver in het verhaal, ik denk ongeveer op een kwart dus je hoeft niet uiterst ver te zijn. Als je de missie To Victor The Spoils hebt gedaan moet het kunnen, anders is er iets mis met je spel. Er is 1 uitzondering, dit is een Empire Building van de bikers op het 2e eiland (Vice City). Deze kan je pas veroveren na een missie van The Mendez Brothers Reageren
gta_fan_123 Geplaatst: 13 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Ik denk dat je dit gebouw pas kunt veroveren tijdens/na een bepaalde missie want ik heb juist hetzelfde. Dit is ook zo, het gaat samen met het verhaal. Voordat je de missie To Victor, The Spoils hebt gedaan is het nog niet mogelijk. Louise wilt in deze missie dat jij Martinez ze zaken overneemt (3 empire buildings). Dit omdat je hem hebt vermoord door zijn ruzie met Louise. Voor deze missie kan je het voertuig voor een empire building wel kapotmaken, maar hierdoor bereik je niks. De missie ligt niet ver in het verhaal, ik denk ongeveer op een kwart dus je hoeft niet uiterst ver te zijn. Als je de missie To Victor The Spoils hebt gedaan moet het kunnen, anders is er iets mis met je spel. Er is 1 uitzondering, dit is een Empire Building van de bikers op het 2e eiland (Vice City). Deze kan je pas veroveren na een missie van The Mendez Brothers ow kun je effe uitzoeken of dat die gebouw is waar ik het over heb (vice point) Reageren
M4X Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Ik denk dat je dit gebouw pas kunt veroveren tijdens/na een bepaalde missie want ik heb juist hetzelfde. Dit is ook zo, het gaat samen met het verhaal. Voordat je de missie To Victor, The Spoils hebt gedaan is het nog niet mogelijk. Louise wilt in deze missie dat jij Martinez ze zaken overneemt (3 empire buildings). Dit omdat je hem hebt vermoord door zijn ruzie met Louise. Voor deze missie kan je het voertuig voor een empire building wel kapotmaken, maar hierdoor bereik je niks. De missie ligt niet ver in het verhaal, ik denk ongeveer op een kwart dus je hoeft niet uiterst ver te zijn. Als je de missie To Victor The Spoils hebt gedaan moet het kunnen, anders is er iets mis met je spel. Er is 1 uitzondering, dit is een Empire Building van de bikers op het 2e eiland (Vice City). Deze kan je pas veroveren na een missie van The Mendez Brothers ow kun je effe uitzoeken of dat die gebouw is waar ik het over heb (vice point) Ik heb het gebouw op de kaart hieronder. Dit is de enige die je pas later kan veroveren (als ik het goed heb na de missie Hostile Takeover van The Mendez Brothers). Je kunt wel andere Empire Buildings veroveren dus ik raad je aan om met die andere 29 te gaan beginnen, daar zul je sowieso genoeg werk aan hebben. Veel succes ermee, zo moeilijk is het echt niet Kaartje van de Empire Building die nog niet te veroveren is: Reageren
gta_fan_123 Geplaatst: 13 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Ik denk dat je dit gebouw pas kunt veroveren tijdens/na een bepaalde missie want ik heb juist hetzelfde. Dit is ook zo, het gaat samen met het verhaal. Voordat je de missie To Victor, The Spoils hebt gedaan is het nog niet mogelijk. Louise wilt in deze missie dat jij Martinez ze zaken overneemt (3 empire buildings). Dit omdat je hem hebt vermoord door zijn ruzie met Louise. Voor deze missie kan je het voertuig voor een empire building wel kapotmaken, maar hierdoor bereik je niks. De missie ligt niet ver in het verhaal, ik denk ongeveer op een kwart dus je hoeft niet uiterst ver te zijn. Als je de missie To Victor The Spoils hebt gedaan moet het kunnen, anders is er iets mis met je spel. Er is 1 uitzondering, dit is een Empire Building van de bikers op het 2e eiland (Vice City). Deze kan je pas veroveren na een missie van The Mendez Brothers ow kun je effe uitzoeken of dat die gebouw is waar ik het over heb (vice point) Ik heb het gebouw op de kaart hieronder. Dit is de enige die je pas later kan veroveren (als ik het goed heb na de missie Hostile Takeover van The Mendez Brothers). Je kunt wel andere Empire Buildings veroveren dus ik raad je aan om met die andere 29 te gaan beginnen, daar zul je sowieso genoeg werk aan hebben. Veel succes ermee, zo moeilijk is het echt niet Kaartje van de Empire Building die nog niet te veroveren is: ja dat is het gebouw waar ik het over had thank you very much!! Reageren
Pietje II Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 (bewerkt) Vice Point ligt op het oostelijke eiland van Vice City en daar kan je pas heen na de missie From Zero to Hero. Aangezien je dus al in Vice Point kan komen (op het oostelijke eiland) heb je de missie 'From Zero te Hero' al behaald, zo dus ook de missie To Victor, the Spoils (want deze missie komt vóór 'From Zero to Hero'). Wat ik zeggen wil is dat je in principe allang een Empire Building-bedrijf over kan nemen. Ik denk dat er bij jou een bugje aan de hand is. Dat heb ik namelijk ook wel eens, dat is gewoon een kwestie van laden en dus wachten. Wanneer je in de buurt van het desbetreffende Empire Building-gebouw bent en je ziet linksboven een venstertje verschijnen waarop staat "Destroy the enemy's vehicle to trigger an attack" (vernietig het vijandelijke voertuig om een aanval te openen) weet je dat het voertuig (in dit geval een Biker Angel) gespawnt is en alles geladen is. Ik wens je veel succes verder! Edit @ hieronder: Sorry hoor, ik was dit bericht aan het typen terwijl M4X dat óók deed, dus ik kon niet weten dat hij al een berichtje geplaatst had. En er zijn overigens wel méér Empire Building-bedrijven van de Biker Gang in Vice Point, hoe kan ik dan weten welke jij exact bedoelde? Anders had ik je ook wel meteen kunnen vertellen dat je het gebouw in dit geval pas na de missie 'Hostile Takeover' kon overnemen... Sorry dat ik je probeerde te helpen. Bewerkt: 13 december 2006 door Pietje II Reageren
gta_fan_123 Geplaatst: 13 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Vice Point ligt op het oostelijke eiland van Vice City en daar kan je pas heen na de missie From Zero to Hero. Aangezien je dus al in Vice Point kan komen (op het oostelijke eiland) heb je de missie 'From Zero te Hero' al behaald, zo dus ook de missie To Victor, the Spoils (want deze missie komt vóór 'From Zero to Hero'). Wat ik zeggen wil is dat je in principe allang een Empire Building-bedrijf over kan nemen. Ik denk dat er bij jou een bugje aan de hand is. Dat heb ik namelijk ook wel eens, dat is gewoon een kwestie van laden en dus wachten. Wanneer je in de buurt van het desbetreffende Empire Building-gebouw bent en je ziet linksboven een venstertje verschijnen waarop staat "Destroy the enemy's vehicle to trigger an attack" (vernietig het vijandelijke voertuig om een aanval te openen) weet je dat het voertuig (in dit geval een Biker Angel) gespawnt is en alles geladen is. Ik wens je veel succes verder! lees nou gewoon effe de reactie van mx4;) na de missie hostille takeover kan ik dat gebouw oivernemen Reageren
robin bontje Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 in Vice Point heb je een biker gebouw maar hoe moet je dat gebouw nou veroveren als er geen voertuig voor dat gebouw staat? dat heb ik ook op het 2e eiland Reageren
dupree Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 in Vice Point heb je een biker gebouw maar hoe moet je dat gebouw nou veroveren als er geen voertuig voor dat gebouw staat? hallo ik heb het zelfde probleemals jou maar ik heb het nog niet opgelost duprre Reageren
Geoff3 Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 (bewerkt) in Vice Point heb je een biker gebouw maar hoe moet je dat gebouw nou veroveren als er geen voertuig voor dat gebouw staat? hallo ik heb het zelfde probleemals jou maar ik heb het nog niet opgelost duprre Shit, als ik deze forum eerder had gevonden, dan was ik nooit het spel opnieuw begonnen. Ik ben de zoveelste met dit probleem. Ben in m'n eerste game al verder met de missies (maar nog niet bij de Mendez ). Bij mijn 2e game heb ik al wel alle 99 red balloons, maar moet daarentegen nog veel Empire missies halen. Zoals op m'n foto's is er nog geen bike gespawnd nee. Ik hoop mijn probleem op te lossen door eerst verder in m'n missies te komen. Wel weer een verdraaid verslavend GTA spel op zakformaat. (heb inmiddels ook de PS2 versie ) Bewerkt: 18 september 2007 door Geoff3 Reageren
dupree Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Ik denk dat je dit gebouw pas kunt veroveren tijdens/na een bepaalde missie want ik heb juist hetzelfde. Dit is ook zo, het gaat samen met het verhaal. Voordat je de missie To Victor, The Spoils hebt gedaan is het nog niet mogelijk. Louise wilt in deze missie dat jij Martinez ze zaken overneemt (3 empire buildings). Dit omdat je hem hebt vermoord door zijn ruzie met Louise. Voor deze missie kan je het voertuig voor een empire building wel kapotmaken, maar hierdoor bereik je niks. De missie ligt niet ver in het verhaal, ik denk ongeveer op een kwart dus je hoeft niet uiterst ver te zijn. Als je de missie To Victor The Spoils hebt gedaan moet het kunnen, anders is er iets mis met je spel. Er is 1 uitzondering, dit is een Empire Building van de bikers op het 2e eiland (Vice City). Deze kan je pas veroveren na een missie van The Mendez Brothers ow kun je effe uitzoeken of dat die gebouw is waar ik het over heb (vice point) Ik heb het gebouw op de kaart hieronder. Dit is de enige die je pas later kan veroveren (als ik het goed heb na de missie Hostile Takeover van The Mendez Brothers). Je kunt wel andere Empire Buildings veroveren dus ik raad je aan om met die andere 29 te gaan beginnen, daar zul je sowieso genoeg werk aan hebben. Veel succes ermee, zo moeilijk is het echt niet Kaartje van de Empire Building die nog niet te veroveren is: ja das juist dat ene bikergebouw kun je maar in een misie van de mendez broders veroverenschiet eers alle bikers dood en ga dan achter de andere bikers aan die op een moto zitten er staan wel nog een bij het gebouw Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.