Jump to content

San ANdreas Doet Raar

Recommended Posts

Geplaatst:

HELP!!!

Als ik san andreas opstart dan gaat alles goed totdat ik de nieuwe savegame start en dan loopt hij vast.

precies hetzelfde gebeurt als de main.scm niet klopt met de savegame.

maar ik heb nooit veranderd van Main.scm en de Back-Up daarvan doet hetzelfde

en de patch (ik heb oorspronkelijk V2) zegt dat ik al het goede bestand heb

en ik kan san andreas ook niet De-Installeren :ch::ch:\

ik kan wel een nieuwe game beginnen. maar dat wil ik niet (ik doe wel moeilijk he :schater: )

alvast bedankt

Geplaatst:

Waarom kan je San Andreas niet de-installeren?

Ga naar Deze Computer - Programma's installeren of verwijderen (linksbovenin). Zoek GTA:San Andreas op en klik op Verwijderen. Dan weer opnieuw installeren.

Geplaatst:
Waarom kan je San Andreas niet de-installeren?

Ga naar Deze Computer - Programma's installeren of verwijderen (linksbovenin). Zoek GTA:San Andreas op en klik op Verwijderen. Dan weer opnieuw installeren.

dat probeer ik :ch:

maar dan geeft hij de volgende foutmelding:

In Setup.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.

Geplaatst:

Ik raad je aan alles dan gewoon handmatig in de prullenbak te deponeren en het weer te instaleren, mischien dat dat helpt?

Geplaatst:
Ik raad je aan alles dan gewoon handmatig in de prullenbak te deponeren en het weer te instaleren, mischien dat dat helpt?

Nee werkt ook niet :-(

Maar toch bedankt allebei

weet iemand anders nog wat

Geplaatst:

Nee werkt ook niet :-(

Maar toch bedankt allebei

weet iemand anders nog wat

Misschien helpt Systeem Herstel?

Daar staat meestal wel Remove GTA: San Andreas of zoiets, misschien dat wel lukt.

Geplaatst:

Je hebt dus versie 2? Ik denk dat je je huidige savegames dus ook met versie 2 'gemaakt' hebt? Als dat het geval is, ligt het aan de patch. Je zou dit kunnen oplossen door te deinstalleren, maar dat werkt ook al niet zeg je. Kun je preciezer (Het liefst met screens) kunnen vertellen wat het probleem is met deinstalleren? Het kan namelijk zo zijn dat de DVD beschadigd of vies is, of omdat er een fout zit in je GTA San Andreas bestanden.

Om hem te deinstalleren kun je het beste naar: Start -> Configuratiescherm -> software gaan. Zoek nu GTA San Andreas op in de lijst. Verwijder GTA San Andreas. Nu is het spel als het goed is gedeinstalleerd. Als dit niet werkt, is er nog een andere methode:

Verwijder handmatig de hele GTA San Andreas map. Deze vind je in C/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas. Gewoon de map selecteren, en dan deleten.

Klik op Start -> Uitvoeren. Typ en het 'uitvoeren' schermpje regedit in. Klik daarna op ok

regeditafbeelding01pp0.jpg

Zoek nu in de lijst naar de map 'Rockstar Games' Als je deze eenmaal gevonden hebt, klik dan met de rechermuisknop op 'GTA San Andreas'en verwijder deze:

regeditafbeelding02ww4.jpg

Maak ook je DVD even schoon met een zacht en schoon doekje. Controleer hem ook op krassen of andere beschadigingen.

Herinstalleer GTA San Andreas nu. Installeer geen patches of fixes. Nu zullen je savegames het weer moeten doen. Deze blijven vanzelf bewaard bij een herinstallatie.

Geplaatst: (bewerkt)

@ Flying Dutchman: Mijn savegame's zijn V1 want ik heb de Patch gebruikt voor Car Mods.

en die wil ik wel weer gebruiken.

@ Hooligan: Systeemherstel werkt ook niet :-(

Edit: @: Flying Dutchman: Hij doet ut weer :)

bedankt HEEL ERG BEDANKT IEDEREEN.

Of zoals Cj zou zeggen: Thank You Homies :puh:

Bewerkt: door Da Phoenix

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...