Wauzie Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 De beta versie van Creative Suite 3 is vrijgegeven. Deze beta bevat Photoshop, Bridge, Device Central en Stock Photos. Er zijn een aantal verschillen aan te wijzen (photoshop), als eerste is de usual interface onder handen genomen. De balkjes zijn nu bijv. helemaal customizable, en je kan je eigen workspaces maken en opslaan. PS heeft een aantal ongelofelijke goede functies in deze nieuwe versie zitten. zoals de: Quick Selection Tool: Met deze tool kun je door te brushen een selectie maken, waarna PS deze selectie verbeterd en smooth, helemaal naar eigen instellingen. hoe je deze tool kan instellen het resultaat Wat screenshots van de Interface: Hier kun je de beta downloaden. Je kan deze versie 2 dagen gebruiken. Oeps, ik verander per ongeluk mijn datum een dag terug, oeps nu kan ik CS3 weer 2 dagen gebruiken :O. Reageren
Grove St. Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Haha, sarcastisch ventje. Mooi spul! Oeps, ik denk ook dat ik mijn klok per ongeluk naar achter instel.. Reageren
Wauzie Geplaatst: 16 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Tja, foutje moet kunnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.