deatwish Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2006 Elke keer als ik alle antennes heb kapot geschtoen dan pak ik zo bij mijn empire building heel dicht bij die pay and spray een auto , maar elke keer als ik naar de Pay and Spray shop rij dan staan er allemaal FBI agenten die dan binnen de 2 seconden mijn auto kapot schieten en daarna mij . Ik heb al wikigta geraadpleegd maar ik geraak er nog altijd niet voorbij . Hier pak ik mijn auto elke keer : >>> Door SummerBase: Houdt je in het vervolg aan de maximale maten: 640x480 pixels, afbeelding verkleind.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Force Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2006 je moet proberen met een helicopter van antenne naar antenne te vliegen. als je ze alle 6 kapot hebt ga je met de helicopter naar de plek waar je heen moet zodat de missie gehaalt is. naar een pay and spray garage gaan heeft pas zin als je alle 6 de antennes kapot hebt. anders krijg je steeds 2 tot 6 sterren achter je aan. hangt ervan af hoeveel antennes je al gesloopt hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2006 Hallo deatwish, Ik heet je eerst van harte welkom op het forum. Aan je post te zien lukt bijna alles, maar het laatste stuk wil maar niet lukken. Als je een auto probeert te pakken en je ziet daar FBI agenten, dan moet je die agenten eerst neerschieten voordat je een auto probeert te stelen. Voor de rest doe je alles goed. Je hebt een goede plek uitgekozen om een wagen te pakken. Als je die wagen hebt gepakt dan moet je als een speer naar de Pay 'N Spray rijden. Je moet aan de zijkant rijden omdat de kans kleiner is dat je dan geraakt wordt. Je moet dus rechts aanhouden. Naast een shotgun moet je zeker een Assult Rifle en een Machinegeweer meenemen. Een goede Machinegeweer kun je halen bij de Ammu-Nation in Ocean Beach. Daar verkopen ze veel van de zware wapens. Daarnaast is een aanrader om een bezoekje te brengen aan de Ammu-Nation in Vice Point in The North Point Mall. Volgens mij verkochten ze daar de zwaarste Assultrifle. Als deze missie je toch niet wil lukken, dan kun je hier een Savegame-Aanvraag doen. In deze post van SummerBase vind je een uitgebreide uitleg over hoe je een savegame van je PSP op het forum zet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deatwish Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 december 2006 (bewerkt) Bedankt markPs3fanman en Colonel Cortez Nu ben ik voorbij die lastige missie . Ik heb gewoon naar vice point gegaan en daar een sanchez gepakt en dan gewoon in de pay and spray gereden . Ik was wel al bijna dood mjah Ik ben er door P.S. Ik zit al langer op dit forum maar ik heb me pas geregistreerd Bewerkt: 18 december 2006 door deatwish Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meganic Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 jah ik heb daar bij die missie ook problemen, op het laatst als alle antennes kapot zijn weet ik niet waar ik een auto moet halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 jah ik heb daar bij die missie ook problemen, op het laatst als alle antennes kapot zijn weet ik niet waar ik een auto moet halen Ikzelf ben naar het Heli Platform gegaan waar in Vice City Mercedes woont. Bij het zelfde gebouw staat namelijk een Stinger geparkeerd en is een Pay 'n' Spray heel dicht bij. Even een kaartje ter verduidelijking: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 Ikzelf ben naar het Heli Platform gegaan waar in Vice City Mercedes woont. Bij het zelfde gebouw staat namelijk een Stinger geparkeerd en is een Pay 'n' Spray heel dicht bij.Even een kaartje ter verduidelijking: Om nog even aan ASPHALT's bericht toe te voegen: de auto (de Stinger om specifieker te zijn) bij Mercedes' appartement is een geschikte keuze, vooral omdat de Stinger een snelle en een fijne wagen is om mee te rijden, maar ook omdat de Pay & Spray dicht in de buurt is. Maar wanneer je de laatste antennes hebt vernietigd, ben je nog altijd in Downtown en is Mercedes' appartement best ver weg. Het beste kan je dus de Police Maverick nemen die op de helipad op het dak van het politiebureau geparkeerd staat, zo kan je gemakkelijk naar het appartement vliegen en meteen in de Stinger springen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meganic Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 Ok dankjewel iedereen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 Ik ben met die helikopter naar allerlei copbribes gevlogen, totdat ik geen wanted levelmeer overhad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fre Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2007 Misschien nog een handige tip voor anderen: Als je op weg bent naar het laatste politiegebouw, land dan niet met de heli op het politiegebouw, maar het gebouw ervoor. De schietende FBI agenten kunnen je dan moeilijk raken en met wat richtwerk schiet je met de bazooka probleemloos de antennes kapot. In plaats van 6 sterren kreeg ik er maar 5. Daarna kruip je weer in de heli en vlieg je naar de haven helemaal in het onderste deel van het eiland. Je landt tussen de containers en neemt de Linerunner die daar geparkeerd staat. Met deze stevige truck rijd je gemakkelijk het korte stukje naar de Pay'n Spray. Mission Passed met volle armor en health! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.