Jump to content

Lord of War Vs King Room

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Covers (Voorbeeld)

Soort design: Nvt.

Size design: Min. 500x500

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Z.S.M.

Mijn cover komt na die van jouw. ;)

Bewerkt: door Lord of War
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Niemand die tegen mij wil battlen? Of zijn jullie misschien bang om te verliezen ^_^ ?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik neem de uitdaging aan.. Ik denk dat mijn inzending van het weekend komt.. want ik heb vandaag en morgen een boek te lezen wat ik niet zoveel aan vind.. maar die moet uit en een verslag van gemaakt zijn..

Veel Succes LoW

Edit:

obietricecopyiy6.jpg

Veel succes met jou inzending!! LoW

Bewerkt: door King Room
Geplaatst:

Ik stem op Lord of War. Ze zijn allebei best wel mooi, maar die van Lord of War is echt "cool". Hij springt er wat uit, en dat is wel mooi. De tekst is bij allebei goed. De render vind ik echt goed bij Lord of War, bij King Room is hij er een beetje standaard ingeplakt vind ik.

Geplaatst:

Mooie covers, ik zie dat jullie er allebei veel werk in hebben gestoken. Mijn stem gaat naar LoW, omdat ik de kleuren mooier vind. Die van Kingroom vind ik een beetje eentonig overkomen omdat er alleen maar rood in zit. Verder vind ik jullie designs erg mooi, al is de tekst bij LoW toch net wat mooier.

Geplaatst:

Low krijgt helaas voor kingroom ook mijn stem .Dit word geen lange reactie omdat de eenige reden voor mijn stem is dat: Ik het niet leuk vind dat king room's creatie zo vol rood is :-( . Gefeliciteerd LOW :)

Geplaatst:

Ik stem voor King Room

waarom ik vind die van King Room beter uitgewerkt

Lord of War doet het ook goed alleen ik vind toch die van King Room

Geplaatst:

Dit allemaal betekend dat Lord of War de winnaar is van de battle en weer +1 punt extra krijgt voor in de ranking. Waarmee hij op de 8e plaats terecht komt met 5 punten. Helaas voor King Room, hij gaat uit de ranking omdat hij maar 1 punt had, -1 punt voor jou..

Closed.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...