Jump to content

Wat vinden jullie van NFS : Carbon?

Van Vetvrete  

46 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind jij van NFS Carbon

• Een kei toffe Race Game
      24
    • Nee, Ik vind in de nacht rijden maar niks: Liever overdag
      10
    • Weet ik niet
      4
    • Ik was laatst bij een vriend en hij was gaaf
      2
    • Nee, liever niet. Ik doe liever(Free Games)
      3

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, met vetvrete :)

ik vroeg me af :N wat jullie van de nieuwe en ook weer populaire NFS(Needforspeed) vinden :?

8) hier is dan een Poll over NFS: Carbon :D

Vetvrete

Geplaatst: (bewerkt)

nou... ik vindt dat Carbon nogal makkelijk is :ch: en... nogal iets TE URBAN i.p.v. hip-hop :N en die modes die eruit zijn gehaald dus dat maakt NFSU2 nog steeds de beste

P.S. De auto's zijn wel vet :puh:

Bewerkt: door gangstabadboys
Geplaatst:

Ik vind dat het wel een goeie game is ,maar zoals gangstabadboys zegt dat het veel te simpel is ,mijn vriend heeft dat gezegt en het is ook zo,wat hij zit nog maar een uur op en hij zat al aan 10% dan vind ik dat het al een negatiefe kant heeft.Maar natuurlijk de gameplay valt wel mee .De graphics zijn zeer heel goed .Dus ik geef het alsinds een 9/10

Greets Syfes :tu:

Geplaatst:

Ik vind het spel echt cool, maar zoals Syfes en gangstabadboys zegt: het spel is makkelijk uitgespeeld.

Geplaatst:

Ja, ubersnel uit te spelen.

Maar er zijn nog meer dingen zoals quick races en Challeges. (Die erg leuk zijn) Daarmee kun je veel unlocken. En natuurlijk t3h reward cards. Daarmee ulock je auto's vinils, blablabla, ALLES! (Bijna alles, op de dingen van CE na dan :puh:)

Geplaatst:

Ik vind hem wel vet, ik heb een aantal reviews van gelezen en hij lijkt me vet. Scheuren met een Lambo over de straten lijkt me nog vetter dan met een getunede bak, en in de nacht ben ik al gewend, ik heb Need For Speed Underground 2 :puh: .

Geplaatst:

Ik vind racen zeer leuk.

Maar dat tunen vind ik absoluut niet leuk, er zijn wagens waar het mooi is (golf, ...), maar je gaat toch geen gallardo of aston marting verklo**ien door en grote bumpers op te kleven.

Ik heb liever gewoon racen zonder tunen.

• 2 weken later...

Ik heb tot nu toe alleen nog maar de demo kunnen spelen, en die beviel mij zeker!

Bewerkt: door brbgtaplayer
  • 6 maanden later...
Geplaatst:

gestemd op een vette game

+ puntjes :vette autosculpt

meer auto's dan in mw

gedetailleerder dan mw

- puntjes : 's nachts racen dat is het enige

bavo

Er staat niet bij Kutgame, valt tegen in vergelijk met de vorige NFS, anders zou ik daarop gestemd hebben.

Bewerkt: door Jorge_F
Geplaatst:

Ik vind dat de kwaliteit van NFS tegenwoordig achteruit gaat, al de 4 laatste delen waren bijna hetzelfde. Ze moeten nu echt met iets nieuws komen, want dat straatracen ben ik nu wel zat, en dat uitgebreide tuning kunnen ze ook beter achterwege laten, en gewoon meer races en auto's in het spel doen. Want ik speel de NFS's gemiddeld binnen 3 á 4 dagen uit, en dat is veel te kort.

Geplaatst:
Ik vind er niks aan :N , aan alle racegames heb ik een hekel... :7

En wat vind je dan van de Racingmissies in GTA?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...