gta-krc-lover Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 hoe versier je helena? :huh: die bij die ammu-nation? :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 hoe versier je helena? :huh: die bij die ammu-nation? :unsure: Zorg dat je minder dan 25% muscle hebt, en genoeg sex appeal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-krc-lover Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 wa moet je dan doen? meeschiete? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Redbullcola Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 hoe kan een hoge sex appeal hebben als je muscle maar op 25% zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenTheMen Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 waarom moet muscle maar op 25% :angry: mijn muscle zit 100% helemaal vol dus! Is er misschien niet een andere chick die van spieren houd en juist veel dat je veel spieren hebt zo ja wie en waar is ze? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 (bewerkt) hoe kan een hoge sex appeal hebben als je muscle maar op 25% zijn? Sex appeal wordt bepaald door je kleding en de auto waarin je rijdt. 60% wordt bepaald door kleding, tatto's en haircuts 40% wordt bepaald door je laatst gereden auto. Schade is een minpunt Een hoog sexappeeal kun je bijv. krijgen door: Auto: banshee haircut: Conrow bij Old Reece's (kapper uit eerste missie dacht ik, zit iig. in Idlewood) Torso: Jean Jacket (Zip) Legs: Block Khakis (Zip) Shoes: Grey / Red boots (Zip) Chain: Gold Chain (Zip) Watch: ZIp Gold (Zip) Shades: Black Shades (Zip) Hats: Black PLain Sun Hat (Zip) Didier Sachs heeft nog wat kleding die nog meer opleveren, maar die winkel gaat pas laat in het spel open. En overal waar je een tattoo neer kunt zetten: er 1 neer zetten. Type maakt niet veel uit. Bewerkt: 14 november 2004 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-krc-lover Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 voor Katie Zhan moet je veel muscle hebben je kan ze vinden (volgens de guide): Avispa Country club, San Fierro: practicing T'ai Chi at the edge of the golf course Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
soesGTA Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 oe doe je je musscle omlaag want bij mij is die dus wel helemaal vol, en aangezien vriendinne het niet leuk vinden... thnx soes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revan Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 (bewerkt) vergeet niet dat bijna elke vriendin andere dingen wilt, De ene wilt dat je skinny bent andere juist weer onwijs FAT of Muscles tot een bepaald niveau. Bewerkt: 19 november 2004 door Revan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Moet je al de vriendinnen p 100% voor 100% uitspelen want ik heb er 1 neergeknald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Nee, dat hoeft niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Ik snap iets niet van zo'n lapje voor je mond daar word je toch niet Sex appeal hoger van? Dat is toch alleen maar irritant voor hem¿? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Neobyte Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 Ik ben al een tijdje bezig en zit in san fiero, met denise heb ik 100% gehaald en heb ik de pimp suit gekregen. Mijn vraag is nu. Is het nodig om denise dan nog op 100% te houden? aangezien die zakt. Nu nog een ander vraagje. Ik heb nl al twee vriendinnen in san fiero. Michelle, dat wijfie dat gratis men wagen repareert en katie, diegen die ik gevonden heb die tai-chi aan het doen was. Nu heb ik een paar dagen (in het spel) erover gedaan om die driver school missions te doen en toen deze gedaan waren en ik bij een van deze vriendinnen ging (BINNEN HET UUR DAT ZE NORMAAL AANWEZIG MOETEN ZIJN) zijn deze er niet en komt er een kadertje op dat ik later terug moet proberen. Wat zou het probleem zijn of kimt dit wel terug. Normaal gezien als een van je meisje het uitmaakt moet dit toch gezegd worden of niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathmagic Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 hoe versier je helena? :huh: die bij die ammu-nation? :unsure: Waar vind je Helena? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.