Jump to content

[PS] Full Signature: Anime


M4X

Recommended Posts

  • 1 maand later...

Bedankt voor alle reacties, ook al is de eerste reactie al weer 2 maanden oud ^_^

Gta Fanaat, je outcome is prima maar bij het brushen is het volgens mij een beetje verkeerd gegaan. Het idee was om met de donkere kleuren te beginnen, en dan met steeds lichtere kleuren naar binnen te brushen, en dat mis ik een beetje bij je. Ook kan je de scanlines wel op de background toepassen, maar op de render staat het niet zo mooi, dus doe het daar niet op. Verder een mooie sig!

Verder wil ik m'n excuses aanbieden omdat hij wat onduidelijk is, en ik heb dit tevergeefs al proberen te verhelpen. Hierdoor kon ik de tekst helaas niet meer bewerken, en ik heb er alles aan gedaan om hem iets duidelijker te maken. Maar hij is nu in ieder geval goed te volgen naar mijn mening :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
Die brush is zeker niet voor PS 7

Jawel hoor, als je de link aanklikt zie je bij de omschrijving van de brush 'for Photoshop 7 and up'. Dit houdt dus in dat de brushes voor alle Photoshops boven 7.0 (en inclusief 7.0) zouden moeten werken. Ik geloof ook dat ik deze vrij oude tutorial destijds met photoshop 7.0 heb gemaakt ;)

@thabit: Een erg oude tutorial, als ik het zo terug zie vind ik de outcome zelf nu ook niet echt mooi :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...