M4X Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Weer een nieuwe tutorial, sorry dat hij weer in het engels is maar dit is i.v.m m'n eigen site. Outcomes, commentaar en rates zijn welkom Extra dingen: - Brushes - Advert Font - Render Veel succes! Reageren
60 Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 sexy meid ... grapje,ik vind hem wel mooi alleen wat onduidelijk Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 1 februari 2007 Rapport Geplaatst: 1 februari 2007 makkelijk te volgen mooie tut hoor (mijn outcome is nog niet zo mooi maar jah) Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 (bewerkt) Hey, Mooie tutorial hoor Je uitkomst is ook zeer goed Hier mijn uitkomst: Hij is niet zo mooi, omdat ik nog een NOOB ben op het gebied van Photoshop.. Bewerkt: 2 februari 2007 door GTA Fanaat Reageren
M4X Geplaatst: 3 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Bedankt voor alle reacties, ook al is de eerste reactie al weer 2 maanden oud Gta Fanaat, je outcome is prima maar bij het brushen is het volgens mij een beetje verkeerd gegaan. Het idee was om met de donkere kleuren te beginnen, en dan met steeds lichtere kleuren naar binnen te brushen, en dat mis ik een beetje bij je. Ook kan je de scanlines wel op de background toepassen, maar op de render staat het niet zo mooi, dus doe het daar niet op. Verder een mooie sig! Verder wil ik m'n excuses aanbieden omdat hij wat onduidelijk is, en ik heb dit tevergeefs al proberen te verhelpen. Hierdoor kon ik de tekst helaas niet meer bewerken, en ik heb er alles aan gedaan om hem iets duidelijker te maken. Maar hij is nu in ieder geval goed te volgen naar mijn mening Reageren
Godfather Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Mooie tutorial. En simpel Ik heb het ook geprobeerd alleen mij lukte het niet zo erg Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Mooie tutorial, vooral die render is nog goed te gebruiken. Ik zal hem binnenkort even proberen. Reageren
Vegeta Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Die brush is zeker niet voor PS 7 Reageren
Thabit Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Ik kan het haast niet lezen joh :O Vind de outcome ook niet zo mooi, maar dat ligt er ook aan dat ik niet van anime houd. Reageren
M4X Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Die brush is zeker niet voor PS 7 Jawel hoor, als je de link aanklikt zie je bij de omschrijving van de brush 'for Photoshop 7 and up'. Dit houdt dus in dat de brushes voor alle Photoshops boven 7.0 (en inclusief 7.0) zouden moeten werken. Ik geloof ook dat ik deze vrij oude tutorial destijds met photoshop 7.0 heb gemaakt @thabit: Een erg oude tutorial, als ik het zo terug zie vind ik de outcome zelf nu ook niet echt mooi Reageren
elogik Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 (bewerkt) Ik heb het ook geprobeert en ik ben trouwens nieuw hier heel lang geleden wel geregisteerd maar nooit echt outcomes gepost. Hier is mijn outcome: Bewerkt: 7 augustus 2008 door elogik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.