Jump to content

CJ en zijn wapens


Blink

Recommended Posts

De 9mm gebruik ik nooit, in 't begin haal ik gelijk de desert eagle op 8) (afwateringgeul achter 't huis van CJ in zuidelijke richting volgen en aan 't eind linksaf 't water in dan links het strand op), wat betreft pistolen m'n favoriete wapen 8) . Krachtiger dan de 9mm ook op enige afstand is 1 kogel vaak genoeg en bij hitman wordt je alleen behendiger met het wapen en je draagt er altijd maar 1.

Gelijk maar een vraag achteraanplakken; draag je ook 2 Silenced 9mm bij hitman?

Edit: @koen da's kort maar krachtig, bedankt. @Proximitus ik heb 't spel op PS2 dus mods zijn aan mij niet besteed.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

De 9mm gebruik ik nooit, in 't begin haal ik gelijk de desert eagle op 8) (afwateringgeul achter 't huis van CJ in zuidelijke richting volgen en aan 't eind linksaf 't water in dan links het strand op), wat betreft pistolen m'n favoriete wapen 8) . Krachtiger dan de 9mm ook op enige afstand is 1 kogel vaak genoeg en bij hitman wordt je alleen behendiger met het wapen en je draagt er altijd maar 1.

Gelijk maar een vraag achteraanplakken; draag je ook 2 Silenced 9mm bij hitman?

Nee.

Link to comment
Delen op andere websites

mja, soms is 1 leuker. bijvoorbeeld met csi:sf, is het realistischer dat die inspecteur met 1 pistool richt, dan met 2...

Inderdaad. Dat was ook mijn reden waarom ik er maar 1 in wou in plaats van 2.

Helaas gaat het dus niet, jammer maar het maakt ook weer niet zo heel veel uit.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan voor CSI:San Fierro ook de Silenced 9MM of de Desert Eagle gebruiken, die zijn sterker en je houdt hem ook met één hand vast als je staat. Als je met een normale 9MM loopt heb je hem in één hand, of je gaat gehurkt (sluipen), dan heb je hem in één hand. Een echte politieagent houdt de 9MM in een hand als ie richt, dus je komt als een echtere politieagent voor als je een sterker pistool neem. Een normale 9MM is maar niks.

Even samengevat voor NeoSyp:

(de politieagenten in San Andreas houden de normale 9MM met twee handen vast maar CJ niet, je komt beter als ''inspecteur over als je je 9MM in één hand houdt, neem dan de SIlenced 9MM of de Desert Eagle)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...