$NeoSyp$ Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 (bewerkt) Hallo, hier heb je een mod, waarmee je het lab krijgt dat in CSI: San Fierro (wat is dat?!? ga maar weg ) wordt gebruikt. Het is een gebouw van maar liefst 7 verdiepingen, waarvan er in v.1 (deze) maar liefst 5 zijn gevuld. v.2 komt morgen, waarin het hele lab klaar zal zijn. veel plezier met de mod! Hij staat hier: http://www.0spymovies0.bravehost.com/Handigelinks.html Plaatje buitenkant: Commentaar is uiteraard welkom! MET DANK AAN EXIT VOOR HET GEBOUW ZELF, WIJ (IK EIGENLIJK) HEB HET GEVULD MET SPULLEN Bewerkt: 27 december 2006 door $NeoSyp$ Reageren
Black Force Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 dat ziet er goed uit hoor, ja heel goed !!! alvast gelukkig nieuwjaar iedereen. markps3fanman Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 27 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Zeg mensen, doet de mod het bij jullie allemaal goed? want swyv zegt dat hij crasht als hij laadt, maar bij mij doet hij het Reageren
SWYV Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 het werkt helaas niet echt bij me, tijdens ladne crasht, ben aant uitzoeken naar de fout Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 27 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2006 oh ja, ik heb even een duidelijkere foto gemaakt, zie hoofdpost Reageren
SWYV Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 omdat $Neosyp$ problemen heeft, heb ik voor hem gefixt en verbeterd daarjuist de ramen op o zo perfecte plaatsen geplaatst op verzoek van hem en dan ingame bekeken en bugloos, probleemloos dus binnenkort nieuwe versie beschikbaar misschien Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 28 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2006 (bewerkt) zeker. ik plaats hem zo! (of morgen) HIER IS HIJ: V2 CSI LAB MOD EERST WAT SLECHTE PUNTEN: -DE EERSTE 2 VERDIEPINGEN ZIJN NIET GEMAAKT. DIT OMDAT ALS IK DIT WEL DOE, HET SPEL WAARSCHIJNLIJK ZAL CRASHEN. MAAR DEZE WAREN NIET ZO BELANGRIJK. MAAR VOOR DE REST KUN JE JE LEKKER UITLEVEN IN HET LAB! EN VOOR XOTI, JE MAG HET OOK LEKKER OPBLAZEN HOOR, ALS JE DAT WILT DE DOWNLOAD LINK: http://rapidshare.com/files/9321632/CSILAB.rar.html Bewerkt: 28 december 2006 door $NeoSyp$ Reageren
EXIT Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Ik vind je mod wel mooi maar ik zou toch graag mijn naam in de read-me verschijnen zoiets als gebouw gemaakt door EXIT of zo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.