Jump to content

CSI: San Andreas


Big Boss

Recommended Posts

GTA Movies & Spy Movies Presenteren:

csilogovb9.jpg

$NeoSyp$, gtaboy 107 en ik (Big Boss) hebben besloten samen te werken aan CSI: San Andreas.

REACTIETOPIC

Films die momenteel al uit zijn of waaraan wordt gewerkt staan hieronder.

Klik op deze afbeelding om alle filmpjes te bekijken bij GTA Movies.

csiuserbarcopy3uj.png

- - - - - - - - - -

SEIZOEN 1

- - - - - - - - - -

  • CSI: San Fierro aflevering 1 Out Now ($NeoSyp$)
  • CSI: Las Venturas aflevering 1 Out Now (Big Boss)

- - - - - - - - - -

  • CSI: Las Venturas aflevering 2 Out Now (Big Boss)

- - - - - - - - - -

SEIZOEN 2

- - - - - - - - - -

  • CSI: San Fierro aflevering 2 Out Now
  • CSI: Special Edition WIP

- - - - - - - - - -

Klik op deze afbeelding om alle filmpjes te bekijken bij Spy Movies.

csiuserbarcopy3uj.png

Laatste update:

Bewerkt: door Big Boss
Topic omgedoopt tot reactie topic voor CSI: San Andreas.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 166
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • $NeoSyp$

    44

  • Big Boss

    31

  • Thundercover

    10

  • Jarno

    8

Ik vind het echt een heel leuk initiatief van jullie hoor, echt waar, maar ik vind een CSI: Las Venturas nu wel erg overdreven.

Het 'Las Venturas Stories-team' heeft in principe Las Venturas al afgebakend, en nu komt er ook nog zo'n CSI voor in Las Venturas... nee, ik vind dat vrij na-aperig. :N

Ik spoor jullie nu niet aan om met een CSI in Las Venturas te stoppen, ik gaf alleen nu even mijn mening.

Link to comment
Delen op andere websites

ik dacht dat csi en die serie las vegas niets met elkaar te maken hadden? :sigaar:

Leuk gedaan! Dit word nog vetter dan CSI San Fierro! :D:*D

dat weet je nog helemaal niet...

ontopic: beetje gecopied als ik het zo mag zeggen...

PS: maar toch succes namens Spy Movies

Gekopieerd? Dat slaat nergens op. :t

Jij weet totaal niet wat wij voor jullie in petto hebben, pas als je de afleveringen gezien hebt kan je pas oordelen of wij plagiaat gepleegd hebben of niet. Geloof me, ons concept is totaal anders dan dat van jullie, zoals je al wel in de intro hebt kunnen zien. Bovendien, als wij nou de naam "Opsporing Verzocht: San Fierro" hadden genomen, dán had je van mij pas ons mogen beschuldigen van plagiaat. Momenteel vind ik dit een volstrekt belachelijke uitspraak.

weet je het weer? :puh:

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

nee hoor. als hij het nou CSI: las vegas stories had genoemd, dan had je hem van plagiaat kunnen beschuldigen...

en of het beter wordt: dat bepaal je zelf. dit is niet de bedoeling als concurrentie, maar als een samenwerking.

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

ik dacht dat csi en die serie las vegas niets met elkaar te maken hadden? :sigaar:

Leuk gedaan! Dit word nog vetter dan CSI San Fierro! :D:*D

dat weet je nog helemaal niet...

ontopic: beetje gecopied als ik het zo mag zeggen...

PS: maar toch succes namens Spy Movies

Gekopieerd? Dat slaat nergens op. :t

Jij weet totaal niet wat wij voor jullie in petto hebben, pas als je de afleveringen gezien hebt kan je pas oordelen of wij plagiaat gepleegd hebben of niet. Geloof me, ons concept is totaal anders dan dat van jullie, zoals je al wel in de intro hebt kunnen zien. Bovendien, als wij nou de naam "Opsporing Verzocht: San Fierro" hadden genomen, dán had je van mij pas ons mogen beschuldigen van plagiaat. Momenteel vind ik dit een volstrekt belachelijke uitspraak.

Hoi $NeoSyp$. :cya:

Je begrijpt me verkeerd, en ik wil nu ook geen knallende ruzie uit gaan lokken of zo, maar nu even wat CSI: San Fierro en Las Venturas Stories betreft: ik vond het toentertijd onzin dat jij zei dat het na-geaapt zou zijn. Las Venturas Stories en CSI: San Fierro zijn twee compleet verschillende concepten, in twee heel verschillende steden, dus dat was verreweg van gekopieerd. Ik vind het dan ook een beetje lomp om met dat citaat op de proppen te komen, want dat heeft totaal geen betrekking op dit onderwerp: CSI: Las Venturas en Las Venturas Stories.

CSI: Las Venturas en Las Venturas Stories zitten echter een héél stuk dichter bij elkaar. Kijk, dat jullie een CSI: San Andreas willen maken: prachtig idee, vooral mee doorgaan. Maar Las Venturas Stories heeft in principe Las Venturas al afgebakend, en nu proberen jullie er met CSI: Las Venturas in principe binnen te dringen (als we alleen even op GTAForum-schaal kijken dan hè, want het is voor GTAForum bestemd). Dát vond ik vrij na-aperig. Maar goed, ik heb ook niet gezegd dat jullie hiermee meteen moeten stoppen, ik zou zeggen: ga jullie gang, het is prima hoor, ik gaf hierboven alleen even mijn mening. ;)

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

ok. best. maar hey, reageer het niet allemaal op mij af, die naam heb ik niet verzonnen ;)

maar ja goed, discussie gesloten, anders moegn we straks weer niet in elkaars topic posten (en nu kan ik niet eens zeggen dat het te lang duurt in jullie topic :puh: )

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Geen ruzie maken ja. Jullie zijn twee hele aparte projecten begonnen dus dan moet er niet ruzie gemaakt worden; dan duurt het nog langer :puh:. Ik vind het op zich wel een leuk idee en laat straks gewoon ons stemmen wat het leukste is. Niet ruzie maken wie de beste is ofzo of dat het nage-aapt is. Als jullie niet ruzie maken zullen de mensen ook sneller gaan kijken dan naar twee hooligans die elkaar de kop afhakken :). Desnoods krijgt het leukste verhaal een aparte sig?

Dit was mijn mening,

Succes iedereen!

VWO-er

EDIT: Het was toch Spy Movies i.p.v. GTA Movies???

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Geen ruzie maken ja. Jullie zijn twee hele aparte projecten begonnen dus dan moet er niet ruzie gemaakt worden; dan duurt het nog langer :puh:. Ik vind het op zich wel een leuk idee en laat straks gewoon ons stemmen wat het leukste is. Niet ruzie maken wie de beste is ofzo of dat het nage-aapt is. Als jullie niet ruzie maken zullen de mensen ook sneller gaan kijken dan naar twee hooligans die elkaar de kop afhakken :). Desnoods krijgt het leukste verhaal een aparte sig?

Waren we ruzie aan het maken dan? :?

Het klopt ook dat het twee heel andere concepten zijn, daar maal ik dan ook niet om. Het gaat erom dat het in dezelfde stad afspeelt. Las Venturas Stories kon zich helemaal uitleven in de stad Las Venturas, en dat kan uiteraard nog steeds, maar het wordt gewoon iets minder apart ofwel speciaal als er twee series (?) uitkomen die zich in dezelfde stad afspelen. Ik denk dat $NeoSyp$ met zijn CSI: San Fierro er ook niet erg blij mee zou zijn als we alles in San Fierro af zouden laten spelen, want zo heeft hij minder kans om de speciale plekken van San Fierro te laten zien, snap je?

Maar goed, nu houd ik ermee op met hier te posten, ik wens jullie in ieder geval succes en mag er een eerlijke doch mooie concurrentieschap ontstaan. :bier:

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...