Gtwien Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Kan iemand aub alle SF missies voor me doen, ik wil namelijk eens beginnen te modden en daarvoor heb ik graag alle eilanden ter beschikking. Aangezien ik wegens computerproblemen (klik voor meer info) mijn vorige savegame gedelete heb zou ik ze dus allemaal opnieuw moeten doen en daar heb ik echt geen zin in. Het is een codegame, dus maak gerust gebruik van codes, liever geen mods. Dus de volgende missies graag: -555 We Tip -Deconstruction -Photo Opportunity -Jizzy -T-Bone Mendez -Mike Toreno -Outrider -Snail Trail -Ice Cold Killa -Pier 69 -Toreno's Last Fight -Yay Ka-Boom-Boom -Air Raid -Supply Lines -New Model Army -Mountain Cloud Boys -Ran Fa Li -Lure -Amphibious Assault -The Da Nang Thang -Zeroing In -Test Drive -Customs Fast Track -Puncture Wounds Bedankt op voorhand, Gtwien (savegame in bijlage) GTASAsf1.b
-Matthijs- Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Goeie genade, vooruit maar weer.
_KoE_Mzungu Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 (bewerkt) Goeie genade, vooruit maar weer.Succes -Matthijs- je bent voor velen van onschatbare waarde Edit: Staande ovatie voor Bling en -Matthijs- Bewerkt: 1 januari 2007 door _KoE_Mzungu
moody Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 er is ook een mod n00bmode v2 met die mod kan je alle eiland en al in 1 keer
Gtwien Geplaatst: 29 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2006 (bewerkt) Succes en proficiat met je prestaties op de Graphics Super contest Bewerkt: 29 december 2006 door Gtwien
Bling Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Aangezien 27 missies een hele klus is, heeft -Matthijs- mij gevraagd of ik hem ermee wou helpen. We hebben afgesproken dat we ieders de helft doen. Ik heb alvast de eerste 14 missies voltooid, en -Matthijs- zal vanaf nu de overige 13 missies voor je gaan halen. Hieronder alvast het lijstje van de missies die ik gehaald hebt, met de bijbehorende beloning erachter. 55 WE TIP ---> geen beloning. Deconstruction ---> geen beloning. Photo Opportunity ---> Respect+ Jizzy ---> $3000 & Respect+ T-Bone Mendez --> $5000 & Respect+ Mike Toreno ---> $7000 & Respect+ Outrider ---> $9000 & Respect+ Snail Trail ---> geen beloning. Ice Cold Killa ---> $12.000 & Respect+ Pier 69 ---> $15.000 & Respect+ Air Raid ---> $3000 Supply Lines ---> $5000 New Model Army ---> $7000 (Zero's shop is een asset geworden waar je nu dagelijks $5000 kan ophalen). Toreno's Last Flight ---> $18.000 & Respect+ Dit waren de eerste 14 missies. Veel succes met de overige missies, Matthijs!
Gtwien Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Ok, voor mij is dat goed. Ik hoop voor jullie allebei dat je minder werk gaat hebben op de Mini Mission Challenge Bewerkt: 30 december 2006 door Gtwien
-Matthijs- Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Mountain Cloud Boys - Mission Passed! Beloning: $5000,- - Respect + Ran Fa Li - Mission Passed! Beloning: $6000,- - Respect + Lure - Mission Passed! Beloning: $8000,- - Respect + Amphibious Assault - Mission Passed! Beloning: $11.000,- - Respect + The Da Nang Thang - Mission Passed! Beloning: $15.000,- - Respect + Yay Ka-Boom-Boom - Mission Passed! Beloning: $25.000,- - Respect + Driving School - Mission Passed! Beloning: Driving Skill + Zeroing In - Mission Passed! Beloning: $5000,- - Respect + Test Drive - Mission Passed! Beloning: $5000,- - Respect + Custums Fast Track - Mission Passed! Beloning: $10.000,- - Respect + - Je kan nu auto's exporteren/importeren bij de kraan aan de haven. Puncture Wounds - Mission Passed! Beloning: $5000,- - Respect + - Wang Cars wordt een asset waar je dagelijks $8000 kan gaan afhalen. De savegame zit onder de bijlage, Bling en ik hebben geen cheats en/of mods gebruikt. Veel plezier en succes verder! --- @ Bling; bedankt dat je me geholpen hebt! Bewerkt: 30 december 2006 door -Matthijs-
Recommended Posts