Nielok Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 (bewerkt) Ik vind het leuk om je tuts te volgen. Waarom? Omdat ze eenvoudig zijn en heel mooie uitkomsten hebben. juist is deze tut een beetje te eenvoudig, best stappen niet te kort maken. En natuurlijk heb ik ook een resultaat Ik vind de linkerkant een beetje verpest met die witte balk en dat minder fraaie font erop :S Bewerkt: 2 januari 2007 door Nielok Reageren
BigM Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Letterlijk een mooie tut . Erg nice Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Bedankt Nielok en Speciial_Marc. Nielok, ik zie dat je de eerste stap met die streep niet echt gesnapt hebt. Als je die eerste streep hebt gemaakt, maak dan een nieuwe Layer, doe dan Image - Apply Image. Druk dan op je toetsenbord ALT+CTRL+G in, verplaats die layer met je move tool, ik denk dat jij hem te weinig hebt verplaats, dus nu is jou streep nog roze. Reageren
Ferre Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Die Clipping Masks zijn wel leuk, en die 'pink spots' en light source maken het wek mooi, alleen de rest vind ik maar niks. Links heb je een helft grijs, als je haar wat meer in het misschien had geplaatst zou dat nog wel mee vallen. Die linen (met de Line Tool) zijn leuk bedacht, alleen in vind ze er totaal niet bij passen, netzoals die gebrushte stipjes. Je kan leuke effectdn uit de tutorial halen, maar de uitkomst valt me tegen. Reageren
mnr-kevin Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 heey ben net begonnen en nou vraag ik me af hoe je die streep maakt Reageren
Silverbyte Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 heey ben net begonnen en nou vraag ik me af hoe je die streep maakt Zoals Ferre boven jou al aangaf, maak je deze met de 'Line Tool'. Voor de duidelijkheid, dat is deze tool: Veel succes! Reageren
mnr-kevin Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 heey ben net begonnen en nou vraag ik me af hoe je die streep maakt Zoals Ferre boven jou al aangaf, maak je deze met de 'Line Tool'. Voor de duidelijkheid, dat is deze tool: Veel succes! oke bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.