Carl Johnson550 Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Ik had een vraag, hoe verhoog je je sex appeal? Bij mij is hij soms hoog en soms laag, maar weet niet wat de rede is.. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Ik had een vraag, hoe verhoog je je sex appeal? Bij mij is hij soms hoog en soms laag, maar weet niet wat de rede is.. Je kunt dus op de volgende manieren sex-appeal verhogen: - Dure kleding (bijvoorbeeld bij Didier Sachs) - Rijden in mooie auto's - Tattoo's laten zetten - Naar kapper gaan - Oysters zoeken Als je dus de ene keer met een mooi kapsel, dure kleding en in een auto rijdt, zal je een hoger sex-appeal hebben als wanneer je daarna in/met lelijke kleding, kapsel en auto rijdt. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) Op wiki staat uitgebreidde informatie over sex-appeal en respect waarden voor kapsels en de winkels van Sub Urban. >Klik< hier voor de verschillende kapsalons met bijbehorende kapsels. >Klik< hier voor kleding informatie van Sub Urban. Voor de waarden v/d rest v/d kleding(winkels) en tattoo's zijn ze op wiki nog bezig. Op deze site kan je voor de andere kledingwinkels en tattoo's ook waarden voor sex-appeal en respect vinden, hier vind je ook bij de voertuigen aan de hand van sterren de sex-appeal status van bijvoorbeeld auto's, deze waarde blijf je nog even houden als je net bent uitgestapt. Kleding, kapsel en tattoo's bepalen voor ongeveer 50% je sex-appeal status de rest kan je m.b.v. het juiste voertuig tot 100% brengen. Met de oysters (oesters) heb ik eigenlijk nog geen verandering van m'n sex-appeal status kunnen ontdekken. Wel weet ik zeker dat met alle 50 oesters geen enkele v/d 4 vriendinnen die je zelf in San Andreas moet opzoeken je zal afwijzen vanwege vet en/of spiermassa. succes Bewerkt: 3 januari 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
GTA Monster Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Je kan ook cheats gebruiken. PS2: Circle, Triangle, Triangle, Up, Circle, R1, L2, Up, Triangle, L1, L1, L1 PC: HELLOLADIES Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Dit is toch alleen van nut voor de meiden waarmee je kunt seksen? Of wordt je ook ineens op straat super bewonderd? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Dit is toch alleen van nut voor de meiden waarmee je kunt seksen?Of wordt je ook ineens op straat super bewonderd? Sommige zijn ijdel genoeg om er altijd ordentelijk uit te zien . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.