Jump to content

[PS] Metroid


Ferre

Recommended Posts

Mooie Tutorial van je Ferre, heel duidelijk uitgelegd en er komt een mooi resultaat uit.

Ik heb hem een beetje gevolgd, ben op een bepaald punt op de helft gestopt (niet het perfecte resultaat dus).

Dit is 'm.

Link to comment
Delen op andere websites

Sweet tut ferre. Ik ben nog een nob maar net sinds vandaag beginnent photoshopper dus ik heb nog geen come-out maar de sig is mooileuk en goed verzorgd :D_O_

Als beginner is hij denk ik lastig te volgen. Als je de brushes wilt gebruiken die ik heb gebruikt moet je weten hoe je die installeerd (zie Adobe Photoshop - Guide), een beetje de effecten kennen en ervaring is ook wel handig. Ook zeg ik wel dat ik een Brightness/Contast layer toevoeg, maar ik zeg niet wat ik doe en welke instelling.

Oja, ik liet de tutorial aan een vriend zien op Msn en vertelde een foutje: bij Step 28 zie je een (overbodig) plaatje die er niet hoort. Dit zal zo snel mogelijk verholpen worden ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Er zit veel detial in de tutorial, maar sommige stappen had je wel beter uit kunnen leggen. Hij ziet er verzorgd uit. In de putcoem zit een goede flow, dat vind ik echt prachtig :D Op het begin zien al die Filters die je gebruikt er niet echt prachtig uit maar in de uiteindelijke outcome ziet het er goud uit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
vond t een mooie tut :) die c4d renders waren wel beetje irritant te vinden enzo :N

maar ik heb natuurlijk ook een outcome:

cometoheavenue7.png

Of je deze hint accepteert is een tweede maar laat mij hem toch geven

  • Doe dat font weg. Hij is veel ste vel en te druk in die sig.

Op dat na is het een mooie signature geworden ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...