Jump to content

Saw

Clowntje_93

Saw vraagjes  

31 leden hebben gestemd

1. 1. Heb je al eens een Saw deel gezien?

• Ja, Saw I en II
      12
    • Ja, Saw I alleen
      3
    • Ja, Saw II alleen
      2
    • Nee, maar ik wil ze wel zien
      5
    • Nee, en dat lijkt me ook niets :kots:
      6
    • Wat is Saw?
      2
  2. 2. Ga je Saw III zien?

• Ja, gelijk in de bios!
      8
    • Ja, maar ik wacht wel tot ie op DVD is
      9
    • Ja, maar eerst Saw I en/of II zien
      3
    • Nee, maar ik heb I en II wel gezien
      1
    • Nee, wil ik nooit zien
      7
    • Wat is Saw?
      2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, vanaf vandaag komt Saw part III in de bioscoop! Ik kijk er erg naar uit! Dit wordt het heftigste en bloederigste deel heb ik me laten vertellen! Dit is ook het laatste deel. (helaas) Dus ik denk dat John en Amanda doodgaan. Ik ga van het weekend misschien nog naar de bios. Ik ben echt heel erg fan van de Saw films, en ik heb I en II ook heel vaak gezien. Ik zie dit topic ook als het Algemene Saw Discussie Topic. Stemmen maar!

Bewerkt: door Clowntje_93
  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Clowntje_93

7

• RobertSA

3

• Wesley

2

• Dx11

2

Geplaatst:

Ik heb de eerste film gezien, en die vond ik wel fijn om te zien.

Maar jammer dat de 2film precies het zelfde is, dat is wel een min punt. Dus ik denk dat ik de III niet ga kijken, ik wacht wel tot hij op TV komt, of leen hem wel. ;)

Hij is vandaag pas in de bios! Hoe kan dat nou? Zit je een beetje met illegale praktijkjes bezig te houden.. ? :D

PS: Ik raad je aan deel I ook te kijken. Anders begrijp je het einde van deel II niet als ze in die (bad)kamer van deel I komen.

@ ZOrange: Deel II is helemaal niet hetzelfde. Het is veel grover en barbaarser, en je komt op het einde achter de gruwelijke waarheid.

Bewerkt: door Clowntje_93

@ Clowntje_93: Ja, illegaal. En ik ga deel I binnenkort ook kijken op het laatst snapte ik dat ook niet.

Bewerkt: door robertpsv
Geplaatst:

Mogen dit soort zaakjes besproken worden of ? met schuilwoorden wel ?

Anywayz, Saw 1 vond ik meesterlijk, ik wist niet wat ik ervan moest verwachten en werd getrakteerd op een brute psychologische thriller 2,3 moet ik nog zien maar dat komt nog wel.. :Y

Geplaatst:

Heb SAW I & II al gezien. Van deel 2 was ik meer onder de indruk dan nummer 1. Ik ben hééééél erg benieuwd naar deel 3 en ga die ook zeker kijken!

Yay een topic over mij... Spijtig genoeg heb ik de films nog niet gezien... Geen tijd en al... Ouders zitten meestal te kijken en als ik wil kijken zeggen ze dat zij nie willen kijken. Ik ben thuis dus niet de baas zoals je hoort. Ik mag ook niet kijken op mijn playstation want mijn ouders zeggen dat dat niet goed is voor mijn playstation...

Bewerkt: door †SAW†
Geplaatst:

Het lijkt me eerlijk gezegt niks.

Al die enge stukjes in die film.

Ik heb eens gehoord dat het een hele enge film is.

Ofals dat klopt, dat weet ik niet, maar doe mij maar een oorlog film.

Geplaatst:

IK vind de films niet eng, eerder spannend. Maar het is heel bloederig en iemand met zwakke maag zal van deze films niet zo goed van worden... :D

Maar ik kan wel tegen wat bloed en hersens op het scherm dus ik vind die films helemaal top! :tu:

Geplaatst:
IK vind de films niet eng, eerder spannend. Maar het is heel bloederig en iemand met zwakke maag zal van deze films niet zo goed van worden... :D

Maar ik kan wel tegen wat bloed en hersens op het scherm dus ik vind die films helemaal top! :tu:

Bij mij op school gingen we ook eens een griezel film kijken.

The House Of Wax ..... En daar zat ook zo'n stukje dat de vinger er af word geknipt..

En iemand bij mij in de klas moest er van kotsen.. Zelf vond ik het ook niet al te lekker eerlijk gezegt.

Geplaatst:

Nadat ik al een tijd geleden Saw I op DVD heb bekeken, keek ik al gelijk uit naar de volgende Halloween in 2005. Want elke Saw is tot nu toe op de Halloween uitgekomen. En tot nu toe ook nog elk jaar met goede resultaten naar mijn mening. Saw II heb ik vorig jaar gezien, alleen vond ik hem minder dan deel één uit de reeks.

En ik heb gister Saw III bekeken, en die was nog veel geweldiger dan de delen ervoor. Ik kijk al reikhalzend uit naar Saw IV, dit jaar Halloween! :Y

Geplaatst:

Ik heb een klein stukje van Saw I gezien en ik ga vanavond Saw III kijken. Ben benieuwd..

Heel veel jongens zeggen dat Saw I het leukst is, Saw II wordt iets minder en Saw III zuigt. ><

Geplaatst:

Ik heb de eerste twee gezien thuis op dvd, Spijtig mocht ik met een paar vrienden niet binnen in de zaal voor saw 3, het is nm. KNT (kinderen niet toegelaten) en ik ben maar 15 :-( ....

Dan maar op dvd :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...